Zover ligt hij nou ook weer niet weg hoor.quote:
Whehehequote:Op maandag 15 mei 2006 16:36 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Zover ligt hij nou ook weer niet weg hoor.
Had de stok meegenomenquote:. Ik kreeg van een vrouw een lift naa Sneek.]Ze zette me af op het station, waarna ik via Leeuwarden met de trein weer terug ben gereisd naaar Groningen.
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, Rene?
* Alexxxxx stopt teleurgesteld zijn strippenkaart weer in zn binnenzakquote:Op maandag 15 mei 2006 17:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dunkt mie niet he
Het was een impulsieve uitspraak
Je mag m wel halen hoor, dan haal ik hem bij de vliegbasis (liefst bordje leeuwardenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx stopt teleurgesteld zijn strippenkaart weer in zn binnenzak
Als ik m haal weet ik wel een betere plek. Een plaatsnaambord naast een bushalte is me te makkelijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je mag m wel halen hoor, dan haal ik hem bij de vliegbasis (liefst bordje leeuwarden) op en zet ik hem wel weer terug in Grijpskerk ofzo
Mij nietquote:Op maandag 15 mei 2006 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik m haal weet ik wel een betere plek. Een plaatsnaambord naast een bushalte is me te makkelijk.
.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je mag m wel halen hoor, dan haal ik hem bij de vliegbasis (liefst bordje leeuwarden) op en zet ik hem wel weer terug in Grijpskerk ofzo
Zuidhorn, mijn laatste bodquote:Op maandag 15 mei 2006 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
.
Dan heb je wel kans dat ie snel de provinciegrens weer over is![]()
Leuk dat jij de stok ook een keer hebt verplaatst. Je zei al dat je zaterdag in de buurt zou zijnquote:Op maandag 15 mei 2006 22:10 schreef Duckman het volgende:
Mooi verslag![]()
Ik heb toen ik de stok net gepakt had zaterdag nog wel gedacht om hem bij Kornwerderzand te leggen, maar ik wilde jou dat plezier niet onthouden. Leuk dat het je gelukt is...
Ik ben zaterdag nog bij Breezanddijk geweest (bij het benzinestation) en had al gezien dat daar geen plaatsnaambord was.
er mag wel een uitdaging in zitten toch ?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dokkumzelfde dag wordt ie nog opgehaald ook al is het om 3 uur in de nacht
dus kom maar op
Jaaaaah!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:06 schreef roediej het volgende:
me zus gaat binnenkort naar ameland en wou graag de fok stok meenemen, dus als de stok richting holwerd gaat moet dat goedkomen
wanneer is binnenkort ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:06 schreef roediej het volgende:
me zus gaat binnenkort naar ameland en wou graag de fok stok meenemen, dus als de stok richting holwerd gaat moet dat goedkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |