Was er al irisch coffee geschonken of vanwaar dat je hier rond hangt?quote:
Ik hang hier wel eens vaker rond. Zoals op de rest van FOK!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:57 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Was er al irisch coffee geschonken of vanwaar dat je hier rond hangt?
ze gaat op de foto en wil gewoon meerquote:Op zondag 7 mei 2006 00:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik hang hier wel eens vaker rond. Zoals op de rest van FOK!Thats wat i do
Zoals?quote:
Een lekker koud palmpjequote:
Ik heb hem gevraagd offie goed verzekerd is. Ik ben geen goed modelquote:
Bier?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:16 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Een lekker koud palmpje
Dat wist je nog niet maar dat wil jij
Schijnt het zeker te zijn. Een vriend en vriendin van mij die hebben foto's laten maken weer een keer door een "pro" fotograaf maar de kwaliteit was niet om over naar huis te schrijvenquote:
Wie heeft het over bier? Palmpje kan ook wat anders zijnquote:Op zondag 7 mei 2006 00:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb hem gevraagd offie goed verzekerd is. Ik ben geen goed model.
[..]
Bier?![]()
![]()
;r
Ieeeew!
Misschien leuk op een foto btw.
En dara ging het niet over btw.
daar zullen we wel over oordelen bij de resultaten natuurlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 00:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb hem gevraagd offie goed verzekerd is. Ik ben geen goed model.
Daar hebben we het vandaag ook over gehad..quote:Op zondag 7 mei 2006 00:18 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Schijnt het zeker te zijn. Een vriend en vriendin van mij die hebben foto's laten maken weer een keer door een "pro" fotograaf maar de kwaliteit was niet om over naar huis te schrijven
Dus ik werd meteen gevraagd onder het motto jij komt foto's maken en daarna bier drinken binnenkort
Ik heb eigenlijk helemaal geen leuke foto's van mijzelf. Ik hoop dan ook dat HM2 mij er leuk op kan zettenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:18 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Schijnt het zeker te zijn. Een vriend en vriendin van mij die hebben foto's laten maken weer een keer door een "pro" fotograaf maar de kwaliteit was niet om over naar huis te schrijven
Dus ik werd meteen gevraagd onder het motto jij komt foto's maken en daarna bier drinken binnenkort
quote:Op zondag 7 mei 2006 00:16 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Een lekker koud palmpje
Dat wist je nog niet maar dat wil jij
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:26 schreef prupke het volgende:
De slowchat op FOT is de laatste week echt achteruit gegaan naar mijn mening.
Dit vind ik echt jammer.
Het rommelt al een tijdje en met rommelen bedoel ik dat er word gezegd dat er kliekjes worden gevormd en geslijmd bij de modjes.
Ik vind het onderhand niet meer gek dat er mensen wegblijven uit de slowchat omdat het gewoon nergens meer over gaat.
Vanaf maandag 1 mei zijn er al 5 chats gesloten en de 6e is onderweg. Ik kan me herinneren dat het nooit zo snel ging en dat het nog wel over fotos ging. Nu gaat het alleen maar over koffie , bier, ik ben op mijn werk , ik zit thuis of op school en wat je gaat doen en wanneer je je naar het toilet moet/gaat, of weet ik het wat
Maar met foto’s heeft het nog maar weinig te maken naar mijn idee. EN ik zal vast niet de enige zijn die daar zo over denkt.
Je kan nooit alleen maar over foto’s praten (kan wel maar het mag ooit ook wel eens over iets anders gaan) maar op dit moment is het zo offtopic dat je niet eens fatsoenlijk terug kan werken naar een gesprek over fotografie.
Als je zo graag iets kwijt wil wat eigenlijk niet in de sc thuishoort ga dat ff naar irc daar kan je wel lekker offtopic praten met andere fotgenoten
En ja irc is ook gezellig en dan daarbij vervuilen we de sc niet.
Zou dit misschien mogelijk kunnen zijn dat we daar met zijn allen aan meewerken zodat het weer als vanouds word?
Jullie ook al? Ik had het met een paar dames over de fotos van Bridget Maasland (die ik hier niet mag linken), en we waren het er allemaal over eens: daar heeft een pro voor de helft bagger afgeleverd.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar hebben we het vandaag ook over gehad..
Dat er veel bagger tussen de Pro's zit
Fotografie dusquote:
Met een F. of ga je foto's graven?quote:
Als ze slecht zijn begravenquote:
Met z'n allen er af en toe aan denken is niet ergquote:
Niemand hoeft toch weg te blijven?quote:
genoeg tijd gehad om er over te denkenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Met z'n allen er af en toe aan denken is niet erg.
Welke van de aanvankelijk enthousiaste users die begin van het jaar binnenkwamen zijn er nog?quote:
ja wat is on topic in een SC ... dat wat er gebeurd op het moment gebeurd, dat wat je wil melden meldt je en heb je wat fotografisch interesants te melden is er vast wel een topic over waar je dat kwijt kuntquote:Op zondag 7 mei 2006 00:27 schreef prupke het volgende:
[..]
Niemand hoeft toch weg te blijven?
Maar het mag toch wel iets meer ontopic gaan?
Of vraag ik nu om iets heel raars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |