In jouw kreukelzone?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:52 schreef Debsterr het volgende:
he Fles! Jij hebt er een half uur in staan turen met je camera.
je bent er druk meequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:52 schreef Debsterr het volgende:
Men, 2 topics, 5 msn gesprekken, een potje pool, en foto's. Ik hou het niet bij!!! En FB en Xil
. Ron... je observeert niet echt, huh? En ik heb idd niet zo'n kreukelzone
he Fles! Jij hebt er een half uur in staan turen met je camera
.
Mijn vrouw is blij dat ik vrouwen (anders dan zijzelf) niet kan herkennen aan hun welvingen. Duidelijker zo?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw vrouw schaamt zich voor haar borsten?![]()
Duidelijk genoegquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mijn vrouw is blij dat ik vrouwen (anders dan zijzelf) niet kan herkennen aan hun welvingen. Duidelijker zo?
Nou, deze was wel erg uit de bocht getrokken, hoor!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duidelijk genoegje moet je gewoon erg nauwkeurig uitdrukken, anders leggen anderen je de gekste dingen in de mond, dat zie je wel weer
Ze was een populair fotografie-objectquote:
ik heb haar toch niet 1 keer op een foto staanquote:
Ik ben populairquote:
Kan iemand haar even terug op de planeet trekken?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben populairjeeeeeh woeiiii
(ja, ik ben ontzettend hyper op t moment
, wie komt er stappen in Rdam?
)
had je net zo goed thuis kunnen blijven dusquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:02 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik heb haar toch niet 1 keer op een foto staan![]()
Ben d'r net wegquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben populairjeeeeeh woeiiii
(ja, ik ben ontzettend hyper op t moment
, wie komt er stappen in Rdam?
)
Jouw planeet, of de mijne?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kan iemand haar even terug op de planeet trekken?
Ik ben in een goeie bui: de jouwe.quote:
waren nog meer mooie modellen te vinden hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
had je net zo goed thuis kunnen blijven dus
Daar heb je gelijk in..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:12 schreef blackbully het volgende:
[..]
waren nog meer mooie modellen te vinden hoor![]()
Kom jij es in m'n msn..quote:
Nikky@fok.nlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |