Zoek dan ook op squirt, dom wijf.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:11 schreef MUUS het volgende:
YVONNE YVONNE YVONNE YVONNE!!!! Ik heb goed nieuws en slecht nieuws!!!
Het goede nieuws is dat ik dat linkje van jou van die spuitende chick heb gevonden na lang gegraaf in oude topics!
Het slechte nieuws vertel ik niet. Kijk zelf maar: http://www.muchosucko.com/video-distancesquirt.html
Het mot hetzelfde filmpje zijn, die was zo komisch!quote:
Geen flauw idee, maar volgens mij is die er niet. En als die er wel was, dan zou ik er niet ik komen. Miepen doen ze maar in HVJJN en SC. Daar kom ik dus ook niet, komt goed uit.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
Hé, Dirkh.
Waarom is er nog een achter-de-schermen-weblog-miep-topic?
Ik heb hem vandeweek nog gezien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het mot hetzelfde filmpje zijn, die was zo komisch!
En dat mens die kijkt alsof ze out gaat!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb hem vandeweek nog gezien.Cameraman die ondergescquirt werd?
Nee, da's een andere.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is al een half jaar oud dat filmpje.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat mens die kijkt alsof ze out gaat!
Maak daar in ieder geval twee jaar van.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Dat is al een half jaar oud dat filmpje.![]()
Erh.. ik zou bijgod niet weten hoelang ik nog zit waar ik zit eerlijk getyped. Dat is het hele probleem.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:32 schreef yvonne het volgende:
Hoi, mod van ONZ ( weer) worden?
Zeg maar ja.
Zo, ook weer geregeld
Ja of nee vroeg ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Erh.. ik zou bijgod niet weten hoelang ik nog zit waar ik zit eerlijk getyped. Dat is het hele probleem.
Al een tijdjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:45 schreef MUUS het volgende:
Is zijn verkering uit dan?
Dat is een duidelijk ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:09 schreef jogy het volgende:
Als ik nou eens per ongeluk ja zeg? Wat dan?
Dan ben je zo blauwquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:09 schreef jogy het volgende:
Als ik nou eens per ongeluk ja zeg? Wat dan?
Wat nou offline.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:18 schreef yvonne het volgende:
Gaat ie offline
Kom terug
Ik mot je nog blauw maken
Zeg "ja"}:|quote:
Ik ben D66.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:17 schreef Dirktator het volgende:
Jogy, ben je links of rechts?
Je hebt een blauwtje opgelopen, gaat het?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:30 schreef jogy het volgende:
!
Nee, ik ben niet voor dat communicatie gedoequote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is toch wel in overleg gegaan?Overleg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |