abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37708270
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:33 schreef Camplo het volgende:

[..]

Hier niet
Mja weet niet hoe het in het zuiden of westen is. Maar hier in het noorden is het goed voormekaar
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:01:43 #127
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_37709012
Ik boycot de AH, grafwinkel om te werken (ik had kut collega's daar, van die sjappies die denken grappig te zijn) en prijzenoorlog is leuk voor de consument, maar werknemers gaan erop achterui (20 jarigen die vervangen worden door 15 jarigen omdat ze goedkoper zijn en beter luisteren).

De AH is wel stukken goedkoper geworden en kwaliteit is ook zeker zeer goed, maar het blijft 1 van de duurdere supermarkten. Ik koop liever wat goedkopers en die iets mindere kwaliteit? ach je gaat er niet dood aan, hoogstens iets eerder
Drugs are good mkay?
pi_37710628
Ik heb een Aldi om de hoek en een AH iets verder, toch ga ik altijd naar de AH. Vind de AH een veel prettigere winkel .
  donderdag 11 mei 2006 @ 00:03:04 #129
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_37724657
AH to go is wel handig
vandaag op leiden centraal nog smoothie en vruchtensap gehaald.. prima spul.
  donderdag 11 mei 2006 @ 00:24:00 #130
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37725265
wbt 'mindere kwaliteit': doordat de aldi een hogere doorloopsnelheid heeftzijn de spullen bij de aldi vaak verser dan bij de AH.

Plus dat je bij de aldi niet struikelt over kutpubers die zonodig moeten vakkenvullen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_37742576
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:05 schreef Palomar het volgende:
- Bij die goedkope supermarkten komen allemaal trieste paupermensen waar je depressief van wordt.
Nou ik ben blij dat ik na mij werk uit de "seg kerll heb jij nog een gehockeyed vd waekk " omgeving ben met die ditto blond,paardestaartje Jaarclubmutjse meiden die weer naar de zoveelste "borreal"gaan..
Ik loop liever dan tussen de zogenaamde paupers die tenminste normaal doen dan het slag waar ik met regelmaat voor werk vertoef.
Beetje dat pak uittrekken en weer gewoon een t-shirt oid aantrekken na een lange dag.
quote:
- Bij de goedkope supermartken wordt je altijd als een dief aangekeken; je moet je tas van binnen laten zien en dat soort ongein.
Onzin.. en jij dacht dat ze dat bij AH niet doen. Kijk eens naar boven zie je die zwarte bollen?
Dat zijn camera's. Dus hoe dan ook. Ook daar wordt op je gelet,mischien minder opzichtig maar toch,want studenten stelen als het kan ook. Vooral die wanabee-Minervaan types op gympen
31 december 2006: Inactive FOK!account
pi_37742631
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:14 schreef editor2 het volgende:

[..]

Ik loop liever dan tussen de zogenaamde paupers die tenminste normaal doen dan het slag waar ik met regelmaat voor werk vertoef.
Beetje dat pak uittrekken en weer gewoon een t-shirt oid aantrekken na een lange dag.
om daarna op internet te gaan pimpen met je biefstukken en hoeveel geld je uit geeft aan boodschappen terwijl je ook nog elke dag uit eten gaat...

hoezo minderwaardigheidscomplexje
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_37744014
Het feit dat jij dat eruit haalt laat alleen maar zien dat je dus om een of andere reden het niet kan hebben. Smaakt die wietpijp trouwens
31 december 2006: Inactive FOK!account
pi_37744157
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:16 schreef editor2 het volgende:
Het feit dat jij dat eruit haalt laat alleen maar zien dat je dus om een of andere reden het niet kan hebben. Smaakt die wietpijp trouwens
het feit dat ik niet de enige ben die dat uit je posts haalt zegt misschien ook wat
pi_37745143
Ik werk bij AH, en mijn contract is verlengd, terwijl ik 19 ben. Ik geef toe, het is allemaal iets duurder bij AH, maar je krijgt er een betere service + nette winkel + vriendelijke medewerkers + betere kwaliteit voor terug.
Nederland is trouwens een van de goedkoopste landen qua levensmiddelen. Heb je wel eens in Zwitserland boodschappen gedaan. De zakken chips waren in de aanbieding van 6 voor 4 frank (3 euro )... 100 gram chocala voor ong 2 euro...

Ik denk dat we niet teveel moeten klagen mensen...
pi_37745586
Mijn contract is zelfs omgezet naar een OT! (18 jaar)
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_37746155
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:02 schreef FanNa het volgende:
Ik werk bij AH, en mijn contract is verlengd, terwijl ik 19 ben. Ik geef toe, het is allemaal iets duurder bij AH, maar je krijgt er een betere service + nette winkel + vriendelijke medewerkers + betere kwaliteit voor terug.
Nederland is trouwens een van de goedkoopste landen qua levensmiddelen. Heb je wel eens in Zwitserland boodschappen gedaan. De zakken chips waren in de aanbieding van 6 voor 4 frank (3 euro )... 100 gram chocala voor ong 2 euro...

Daar noem je ook een land...Zwitserland daar is ALLES duur
JOHNNY HEITINGA
pi_37746288
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:02 schreef FanNa het volgende:
Je vergeet voor het gemak wel even dat het gemiddelde loon in Zwitserland iets hoger ligt waardoor het niet zo gek veel verschil maakt relatief gezien..
pi_40356067
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 18:48 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Hee, wat doen die dozen hier?
ik ben een keer bij de lidl geweest... da's nog erger .. wel lekkere gevulde koeken btw
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_40356911
De AH heeft meer vestigingen volgens mij, dus is de kans groter dat een willekeurige student bij een AH in de buurt woont dan bij een Aldi ofzo. En als studenten iets meer zijn dan arm, is het lui.

Daar komt bij dat als je daar veel studenten ziet, het niet wil zeggen dat ze daar ál hun boodschappen doen. AH heeft nu eenmaal een uitgebreider assortiment, en het is heel goed mogelijk dat studenten daar alleen dingen halen die zie daar lekkerder vinden (pizza uit de koeling, heerlijk!) of die elders gewoonweg niet te verkrijgen zijn. Ik zie ook zelden studenten met een winkelwagentje lopen, maar des te meer met één of enkele losse producten of een winkelmandje oid.

Overigens, de Edah is tegenwoordig net zo duur en de C1000 doet het ook niet echt goed. Ik ga liever euroshoppen bij de AH of naar de Jumbo. Daar hebben ze bijna net zo'n goede service als bij de Ah, terwijl de prijzen lekker laag blijven en er veel minder paupervolk komt.
pi_40356962
Ik ben nu al lang geen student meer, maar ik heb m'n hele leven, studententijd, tijden met uitkering en tijden met gewone baan, altijd bij de dichtsbijzijnde winkel boodschappen gedaan. Ja, ik ben lui Natuurlijk moest ik soms wel opletten wat ik kocht, maar als je huismerken koopt enzo ipv de dure merkproducten vallen ook de 'dure' supermarkten best mee. En vlak voor sluitingstijd zijn er de afgeprijsde artikelen! Die koop ik nog heel vaak, hoewel ik al vele jaren gewoon werk heb, komt me goed uit omdat ik toch pas heel laat eet en 't scheelt lekker hoor. Meestal kom ik tussen zeven en acht thuis en de Appie Heyn zit tussen 't station & mijn huis, dus da's super-handig.

Ja, en inderdaad wat anderen al hebben opgemerkt bij de goedkoopste supermarkten is 't vaak lastig om voor 1 persoon in te kopen als je geen vriezer hebt, dan eet je 4 dagen achter elkaar 't zelfde, of moet je weer dingen weggooien.
pi_40357017
Omdat de albert heyn de dichtsbijzijnde supermarkt is.

Kijk, zo simpel kan het zijn.
pi_40357265
AH XL ligt voor mij op de route van universiteit naar m'n kamer. Als ik haast heb, doe ik daar snel boodschappen.
Meestal ga ik naar het pleintje dichtbij m'n kamer, waar een Lidl en een Edah zit. Bij de Lidl koop ik de producten die ik lekkerder vind dan die van de Edah, zoals yoghurtdrink, brood en kaas. Bij de Edah koop ik liever dingen als vlees en groenten enzo.
Af en toe fiets ik een eindje naar de C1000 om daar geschraapte worteltjes te halen. Die vind ik buitengewoon lekker en bovendien kan ik dan mn hamsters ook meteen een tussendoortje aanbieden.
pi_40367801
Ik woon zowel van de Bas (dirk v/d Broek) en van de AH 100 m af.
Ik doe bij de bas zelden boodschappen, omdat het een waardeloze winkel is... de versproducten zijn er niet vers, het personeel is arrogant en chagerijnig en de kassa's zijn te klein.
En daarbij komt dat je bij de AH goedkoper(!) boodschappen kan doen.
Euroshopper van de AH is goedkoper dan de goedkoopste producten van BAS
pi_40368058
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:40 schreef OrangeWombat het volgende:
Ik woon zowel van de Bas (dirk v/d Broek) en van de AH 100 m af.
Ik doe bij de bas zelden boodschappen, omdat het een waardeloze winkel is... de versproducten zijn er niet vers, het personeel is arrogant en chagerijnig en de kassa's zijn te klein.
En daarbij komt dat je bij de AH goedkoper(!) boodschappen kan doen.
Euroshopper van de AH is goedkoper dan de goedkoopste producten van BAS
ow wauw ik heb echt iets met wombats
dit terzijde
pi_40368114
probleem is dat bij mij de appies overal zitten, en andere supermarkter veels te ver weg zijn
pi_40374571
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:24 schreef gronk het volgende:
Plus dat je bij de aldi niet struikelt over kutpubers die zonodig moeten vakkenvullen.
Is idd een groot voordeel.

[ Bericht 10% gewijzigd door raaskal op 01-08-2006 02:55:22 ]
pi_40376425
Bij mij zit een Super de Boer, AH, C1000 en Lidl op loopafstand, dus ik koop gewoon waar het mij op dat moment het beste uitkomt. Als ik haast heb, ren ik snel naar de AH en haal ik een pizza (kleine rijen) en als ik de tijd heb koop ik de helft (energydrink, yoghurt, broodjes) bij de Lidi, helft bij de C1000.

Dat het er allemaal niet zo gezellig uitziet, dat kan me echt aan mijn kont roesten. Bij de Albert Heijn loop ik ook niet met een gelukzalige grijns rond, alleen omdat de paden er wel 20 hele centimeter ruimer zijn en ze daar 'The best of Celine Dion' non-stop draaien. Ik ga naar een supermarkt omdat ik eten nodig heb, en dan let ik op kwaliteit en prijs. En ja, die is in veel gevallen bij de Lidl heel behoorlijk.

En iedereen die een supermarkt mijdt omdat het niet aansluit bij zijn of haar status, verdient het om een flinke brandbom in z'n grachtengordel-pand te krijgen, rechtstreeks van diezelfde paupers. Echt, haal die hockeystick eens uit je reet, en kijk verder dan je benauwde wannabe yuppen-wereldje.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_40387805
Studenten zijn de tijd gewend waarin ze nog A-merken kregen toen ze thuis woonden.
B-merken smaken vaak wat minder, ze zijn natuurlijk niet slecht.

Ook bij de AH kan je met B-merken wel onder je budget blijven lijkt me.
^_
pi_40440693
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:55 schreef Renesite het volgende:

[..]

True
Die markt in groningen heeft doogaans niet echt toffe kwaliteit
Daarom ga ik dus ook altijd naar de AH in Groningen.
Groente en fruit is daar gewoon van betere kwaliteit.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')