quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:00 schreef Aarti het volgende:
Ik stem VOOR!!
Ik heb een Crunch, die zijn moeilijk te vinden joh
Moeder, doe mij een frikandel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:00 schreef BrauN het volgende:
Vier uur 'friet-uur'.
Ik vind 'm erg zoet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:34 schreef Camplo het volgende:
Hey is die nieuwe Twix lekker?
Dat dient de gehele dag door gedronken (of in mijn geval getankt) te worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Koffie!
saai zeg.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:03 schreef wise het volgende:
en dan over een paar weken een topic in klaagbaak dat je naar de tandarts moest en dat tie een tiental gaatjes moest boren
Nee, ik hou het bij soep.
Het is ook water, Sherlock.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Cup a Soup lijkt net water![]()
Een snicker wil ik
[afbeelding]
Dat vult tenminste
Nee, het is water met een beetje dingus.quote:
Jong, we weten allemaal dat je moeder of oma hun soep vele malen beter kan bereiden, maar ga jij ze uitlenen aan bedrijven? Schiet niet op hè... Cup-a-soup is handig, snel en dus geschikt voor bedrijven. Én het is - in vergelijking met andere instant soepkes - nog best goed te vreten ook, om over de variatie in smaken nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, het is water met een beetje dingus.
Het is water met wat poeder. Als het alleen water was, dan was het doorzichtig beste Sherlock.
Sherlock
Het smaakt nergens naar en is goedkope troep. Kun je beter snoep eten inderdaad of echte soep.
Cup a soup is de naam soep niet waardig![]()
Als ik een groot bedrijf zou hebben dan zou ik het niet over mijn hart krijgen om mijn personeel derde-rangs soep te geven. Derde-ranks is nog te weinig rang voor cup a soup. Noem het maar het laagste van het laagste op soep gebied.
Snap ook de populariteit niet van dat merk. Zal wel door de hele marketing liggen. Ze hebben met wat slimme marketing technieken een waardeloos product succesvol weten te maken.
Moet wel onderhouden en bijgevuld worden he.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:36 schreef menesis het volgende:
Vorig jaar nam ik nog wel ns cup a soup uit zo'n automaat rond 3/4 uur, maar ik vond het steeds smeriger :/
Die B&J mag ook wel deze worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:00 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
16:00 uur, lekker chocolade eten.![]()
En natuurlijk niet een kopje soep.[afbeelding]
chocolade
Goedemorgen. Ik zit alweer aan het bier.quote:
Verkeerd topicquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:10 schreef Caspian het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ik zit alweer aan het bier.
Wauw, die vond ik vroeger echt superlekkerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:00 schreef Aarti het volgende:
Ik stem VOOR!!
Goeie keus.quote:
sorry, ik versta je niet als je zo binnensmonds praatquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:46 schreef Q-Tip het volgende:
*mompelt iets over chocola en dik worden*
Crunchquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:00 schreef Aarti het volgende:
Ik stem VOOR!!
Geinig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:39 schreef djenneke het volgende:
Door dit topic heb ik net mijn vriend die nu boodschappen aan het doen is een zak m&m's laten meenemen.
stukken beter inderdaad.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:31 schreef V-Power het volgende:
Vier uur, plezier uur....
DELEN HOER, DELEN JIJquote:Op zondag 18 november 2007 19:22 schreef iamredleader het volgende:
Hmmm, vanavond maar eens een pot B&J opentrekken![]()
2 seconden te vroegquote:
Oh ja, zo heette dat, Crunch! Daar had je ooit een MacFlurry van, dat was de lekkerste ooit. Nooit meer ergens gezien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:00 schreef Aarti het volgende:
Ik stem VOOR!!
Ja, denk je dat de evolutionaire drang naar suiker rekening houdt met de dag van de week?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |