Hermanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
Leuk, van die B-artiesten die ooit in Idols hebben gestaan.
Tifoooooooquote:
Het Sfeerteam van Ajax heeft voor de bekerfinale van zondag heel wat in petto op sfeergebied. Volgens de ongeschreven regels kan van te voren niet exact bekend worden gemaakt wat de plannen zijn.
Echter vraagt het Sfeerteam wel op voorhand alle Ajacieden om mee te werken aan de actie.
Via pamfletten bij de ArenA en de Kuip en het omroepen in de bussen zal verder bekend worden gemaakt waar de sfeeractie uit bestaat.
Het Sfeerteam rekent op de medewerking van alle Ajax-supporters en hoopt er een mooie, sfeervolle dag van te maken!
Of dat mens dat iedereen opriep naar de finale van Idols te kijken en op haar te gaan stemmen, terwijl dezelfde avond Ajax - PSV (voor de competitie) op het programma stond.quote:
Bij PSV kunnen ze genieten van slecht voetbal dus zullen ze dit ook wel prachtig vindenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
Leuk, van die B-artiesten die ooit in Idols hebben gestaan.
Floortje is in ieder geval wel een stuk leuker om naar te kijken . . .quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of dat mens dat iedereen opriep naar de finale van Idols te kijken en op haar te gaan stemmen, terwijl dezelfde avond Ajax - PSV (voor de competitie) op het programma stond.
Ajax speelt tenminste goed voetbal, haha.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Bij PSV kunnen ze genieten van slecht voetbal dus zullen ze dit ook wel prachtig vinden![]()
Streep daar het aantal pechgevallen tegen weg en we staan weer gelijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:38 schreef valek het volgende:
[..]
Ajax speelt tenminste goed voetbal, haha.
Hebben het ook zo goed gedaan zonder geluk dit seizoen.
welke pechgevallen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Streep daar het aantal pechgevallen tegen weg en we staan weer gelijk
quote:Wesley Sneijder licht geblesseerd
5-5-2006 Wesley Sneijder is vrijdag op de afsluitende training voor de bekerfinale tegen PSV licht geblesseerd geraakt. Hij verwacht wel inzetbaar te zijn aanstaande zondag.
Hedwiges Maduro is wel weer helemaal fit, maar zou hooguit gepasseerd kunnen worden omdat hij wat wedstrijdritme tekort komt.
Ik heb vernomen dat Jaakke naar Juventus model telefonisch contact heeft opgenomen met Nedved en hem instructies heeft gegeven hoe hij het makkelijkste weg kan komen bij Juventus.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:38 schreef Pritt het volgende:
Waar blijft die Nedved nou? ^^
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat Jaakke naar Juventus model telefonisch contact heeft opgenomen met Nedved en hem instructies heeft gegeven hoe hij het makkelijkste weg kan komen bij Juventus.
Hoezo niet dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:01 schreef Jasza het volgende:
Die afspraak dat je eigen trein moet is van de politie maar daar word niet opgelet, maar ik zou sowieso niet in trein 1 willen
Kheb gehoord dat je er dan al rond 9 uur in de ochtend moete zijnquote:
Qua vervoer ben ik ook afhankelijk van vier anderen, zelf ga ik het liefst in de eerste trein, maar dat kan net zo goed een trein of een paar treinen later worden. Ga je morgen naar training?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kheb gehoord dat je er dan al rond 9 uur in de ochtend moete zijnNaja ik wil wel met 410 enzo maar zker die maten gaan zeiken dat het te vroeg is
![]()
Jup kga morgen wel naar de training iddquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Qua vervoer ben ik ook afhankelijk van vier anderen, zelf ga ik het liefst in de eerste trein, maar dat kan net zo goed een trein of een paar treinen later worden. Ga je morgen naar training?
Als iedereen zo denkt en de laatste paar treinen neemt dan is er wel een probleem.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:01 schreef Jasza het volgende:
Die afspraak dat je eigen trein moet is van de politie maar daar word niet opgelet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |