abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37577855
Bedenk hier wat deze kerel denkt

Ik zal maar beginnen!

Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
pi_37577891
Het origineel staat overigens hier
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
pi_37577916
Dit kan eventueel uitgroeien tot een "Pimp" topic, als er creatieve zielen aanwezig zijn
pi_37577922
"daar hoort ie niet normaliter, schatje"
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:17:44 #5
60947 DamagedBrain
Ik ben klaar met drama...
pi_37577994
"He, zon ketting heb ik ook."
Zal ik jou doodmaken met een blije mus... }:|
pi_37578045
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:17 schreef DamagedBrain het volgende:
"He, zon ketting heb ik ook."

Proficiat, weinig users zijn er ooit in geslaagd mij luidop te laten lachen, jij bent erin geslaagd.
pi_37578134
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:19 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Proficiat, weinig users zijn er ooit in geslaagd mij luidop te laten lachen, jij bent erin geslaagd.
Je hebt gewoon geen humor.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:22:56 #9
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37578165
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:19 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Nee, echt een gevoel voor humor heb je volgens mij niet. Net als je linkse vriendjes
pi_37578177
"maar goed dat ze niet weet waar die banaan vandaan komt"
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:24:13 #11
60947 DamagedBrain
pi_37578206
Nee... al die pijp-varianten..
die zijn humoristisch...
pi_37578309
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee, echt een gevoel voor humor heb je volgens mij niet. Net als je linkse vriendjes
auw, die zal wel zitten
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:27:50 #13
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37578320
"neem mijn banaan maar eens in je mond. Na een tijdje glijden de eiwitten zo je keeltje in!"

*voorspelbaar*
pi_37578383
"waarom heeft dat wijf m'n panty om haar arm zitten ?"
pi_37578497
"Oh kijk, overal bubbels"

(ja, die gast ziet er niet zo intelligent uit imo )
pi_37578618
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Je snapt er écht niks van
Omdat ik weiger racistisch te zijn en te veralgemenen ben ik links?
Bestaat er geen centrum in nederland ofzo?
pi_37578642
Heeft niemand trouwens gemerkt dat die kerel lijkt te timen hoelang zij gaat doen over die banaan?
Of wat heeft hij anders in zijn rechterhand?
pi_37578647
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:33 schreef qlix het volgende:
(ja, die gast ziet er niet zo intelligent uit imo )
Oftewel

" ... "
Just because you can doesn't mean you should
pi_37578672
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:40 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

Oftewel

" ... "
Hey Komen die leuke dingen over belgen nu? Of moet ik nog wachten?
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:44:07 #20
60947 DamagedBrain
pi_37578758
Waarom neemt een Belg altijd een fruitschaal mee naar bed? Om zijn vrouw te bevruchtigen.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:45:33 #21
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_37578806
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:44 schreef DamagedBrain het volgende:
Waarom neemt een Belg altijd een fruitschaal mee naar bed? Om zijn vrouw te bevruchtigen.
!
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_37578809
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:40 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Hey Komen die leuke dingen over belgen nu? Of moet ik nog wachten?

Jij maakt niet erg makkelijk vrienden volgens mij, je hebt overal wel op-en aanmerkingen over terwijl het woord "Belg" niet eens in me op kwam toen ik mijn post plaatste
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:47:03 #23
60947 DamagedBrain
pi_37578851
Een Belg heeft een nieuw record op de honderd meter gelopen.
Hij liep 104 meter.

Waarom hebben wij Nederlanders belgen en de Arabieren kamelen?
Omdat de Arabieren de eerste keus hadden.

Nogmeer?
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:55:29 #24
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37579098
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:38 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Je snapt er écht niks van
Omdat ik weiger racistisch te zijn en te veralgemenen ben ik links?
Bestaat er geen centrum in nederland ofzo?
veralgemenen

Check je andere topic even waar je alle Nederlanders op een hoop gooit

Zwetserd!
pi_37579107
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:45 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

Jij maakt niet erg makkelijk vrienden volgens mij, je hebt overal wel op-en aanmerkingen over terwijl het woord "Belg" niet eens in me op kwam toen ik mijn post plaatste
Het zijn anderen die niet altijd gemakkelijk vriend worden met mij. Ik hou mij niet in, ik zeg mijn mening, ik vraag wat ik wil weten. De meeste mensen kunnen daar inderdaad niet mee om. Maar al mijn vrienden weten wat ze aan mij hebben, weten dat er bij mij niks in het achterhoofd spookt, weten dat ik eerlijk ben.
Ik wil geen vrienden die dat niet kunnen aanvaarden. Ik wil geen vrienden bij wie ik alles in een dikke laag schuim moet verpakken om ze niet te kwetsen.
Ik kan niet tegen de hypocrietheid die overal heerst. "We zijn allemaal oneerlijk, we doen ons allemaal liever voor dan we eigenlijk zijn, we verbergen onze 'donkere' kantjes". Daar verspil je maar tijd mee.
pi_37579161
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

veralgemenen

Check je andere topic even waar je alle Nederlanders op een hoop gooit

Zwetserd!
Je gedrag is stalker-proporties aan het aannemen, ben je je daar bewust van?
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:57:56 #27
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37579167
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:45 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

Haha dat dacht ik ook. Zal wel een hopeloos gevalletje zijn die zijn frustraties hier op Fok! gaat uitten

Ik dacht ook niet aan stomme Belgengrappen, maar zo'n figuur vraagt er gewoon weer om
pi_37579215
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:55 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]
Ben ik ook wel voor (open zijn tegen elkaar enzo) maar dat is toch geen reden om iedereen die reageert meteen af te straffen

We kunnen ook wat liever zijn voor elkaar

beetje gefrustreerd kom je wel over
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:59:21 #29
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37579216
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:57 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Je gedrag is stalker-proporties aan het aannemen, ben je je daar bewust van?
Dat is geen inhoudelijke reactie op mijn post
pi_37579217
Drie mannen, een Belg, een Hollander en een neger, zitten gespannen te wachten in de kraamkliniek.Plots komt de dokter binnen: "Proficiat, alle drie een jongen!" Er is echter een probleem, door de drukte hebben we de baby's verward en ik denk dat jullie best kunnen zeggen wie je kleine is.Bij de drie baby's neemt de Belg onmiddellijk het kleine negertje.Zegt de dokter:"Maar meneer dat kan toch niet die van jou zijn?" En de Belg:"Ik weet het, maar het is de enige manier om zeker te zijn dat ik met geen Hollanderke naar huis ga!"

pi_37579255
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat is geen inhoudelijke reactie op mijn post
Het is moeilijk inhoudelijk te reageren op iets dat geen inhoud heeft
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:01:03 #32
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37579272
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:59 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

Ben ik ook wel voor maar dat is toch geen reden om iedereen die reageert meteen af te straffen

En elkaar niet meteen afschieten op 1 woord of fout ding
Ik pas me echt weleens aan bij mijn vrienden hoor. Ik wil ze graag te vriend houden Niet iedereen kan immers precies dezelfde denkwijze hebben
pi_37579275
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:59 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

Ben ik ook wel voor maar dat is toch geen reden om iedereen die reageert meteen af te straffen

Is dat dan écht hoe jij je voelt? Alsof ik je afstraf?
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:02:32 #34
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37579314
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:00 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Het is moeilijk inhoudelijk te reageren op iets dat geen inhoud heeft
Waarom generaliseer jij alle Nederlanders, en zeik je mij af als ik dat (per ongeluk) een keer doe? Lijkt mij niet geheel gerechtvaardigd he
pi_37579329
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En elkaar niet meteen afschieten op 1 woord of fout ding
Ik pas me echt weleens aan bij mijn vrienden hoor. Ik wil ze graag te vriend houden Niet iedereen kan immers precies dezelfde denkwijze hebben
Kijk, racisten behoren in mijn ogen tot de walgelijkste personen die er bestaan.
Met al jouw moslim-bash posts ben je tot onder het nulpunt gezakt op mijn waardemeter.
Bijgevolg moet jij niks van diepgang ofzo van mij verwachten. Je bent het niet waard.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:04:16 #36
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37579354
Is er trouwens geen Belgische variant op Fok! waar u, de fantastische vlaminck, lekker kunt gaan spelen? Dan zijn we allemaal geholpen.

Dan hoeft u hier geen mensen af te kraken en een mening door de strot te duwen, en zijn wij verlost van uw gedram
pi_37579409
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:02 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waarom generaliseer jij alle Nederlanders, en zeik je mij af als ik dat (per ongeluk) een keer doe? Lijkt mij niet geheel gerechtvaardigd he
Stop toch in godsnaam met alles te verdraaien.
Ik heb één post geplaatst waarin staat dat op welke toeristische locatie ter wereld je ook komt, je wel luidruchtige, vervelende, onaangepaste egocentrische nederlanders zal tegenkomen. Waardoor het hypocriet is van buitenlanders die niet meedoen aan jullie rituelen te bashen.
Jij, daarintegen, bent bereid van alle onschuldige moslims in nederland schade te berokkenen om de criminelen onder hen te pakken. Daar heb je gisteren meerdere pagina's over gevuld, en toen het eerste topic gesloten was, opende je er spontaan een tweede.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:06:13 #38
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37579418
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:03 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Kijk, racisten behoren in mijn ogen tot de walgelijkste personen die er bestaan.
Met al jouw moslim-bash posts ben je tot onder het nulpunt gezakt op mijn waardemeter.
Bijgevolg moet jij niks van diepgang ofzo van mij verwachten. Je bent het niet waard.
Als je niet inhoudelijk kunt reageren en er zo onderuit probeert te komen zegt dat genoeg over jouw kunnen. Dat ik geen moslims aan het afzeiken was zag iedereen, behalve jij. En dat kwam omdat jij het niet WILDE zien. Dat is iets heel anders! Zoals ik zei heb ik een aantal moslimvrienden/kennisen en daar is niks mis mee. Maar je moet wel je feiten kennen
pi_37579430
Zeg, gaat er nog echt gerelt worden? Anders ga ik weer naar buiten toe
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_37579467
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:04 schreef leolinedance het volgende:
Is er trouwens geen Belgische variant op Fok! waar u, de fantastische vlaminck, lekker kunt gaan spelen? Dan zijn we allemaal geholpen.

Dan hoeft u hier geen mensen af te kraken en een mening door de strot te duwen, en zijn wij verlost van uw gedram
Sorry, ik laat mij niet onderdrukken
Ik ram niemand mijn mening door de strot, en als jij toch dat gevoel hebt kan ik je direct een goeie hint geven: STOP MET ME TE STALKEN. Dan lees je automatisch veel minder van wat ik zeg.
Je vindt me weerzinwekkend maar volgt me als een havik, en reageert op alles dat ik eender waar zet. Nogal dubbelzinnig, vind je ook niet?
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:08:24 #41
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37579509
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:05 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Stop toch in godsnaam met alles te verdraaien.
Ik heb één post geplaatst waarin staat dat op welke toeristische locatie ter wereld je ook komt, je wel luidruchtige, vervelende, onaangepaste egocentrische nederlanders zal tegenkomen. Waardoor het hypocriet is van buitenlanders die niet meedoen aan jullie rituelen te bashen.
Jij, daarintegen, bent bereid van alle onschuldige moslims in nederland schade te berokkenen om de criminelen onder hen te pakken. Daar heb je gisteren meerdere pagina's over gevuld, en toen het eerste topic gesloten was, opende je er spontaan een tweede.
Dat 2e topic was geen moslim-bash topic. Dat maak JIJ er weer van. En waar staat dat ik moslims schade ga berokkenen? Haha, jij maakt het wel steeds mooier he. Net trouwens nog even leuk gepraat met de Marokkaanse schone bij de fitness
pi_37579540
Anders gaan jullie jezelf even op msn belachelijk maken
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_37579545
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:01 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Is dat dan écht hoe jij je voelt? Alsof ik je afstraf?
ik proef elke keer wel een negatieve ondertoon in je reacties op mijn posts. Misschien verbeeld ik me dat maar. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat jij je gewoon niet goed weet uit te drukken inkoppertje
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:10:50 #44
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37579570
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:06 schreef Blokhut het volgende:
Zeg, gaat er nog echt gerelt worden? Anders ga ik weer naar buiten toe
Ja die Belg blijft maar lullen over dat ik een racist ben enzo Die man moet gewoon eens normaal gaan doen en zijn feiten kennen, maja het blijft een belg. Misschien is het daar wel compleet anders
pi_37579616
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja die Belg blijft maar lullen over dat ik een racist ben enzo Die man moet gewoon eens normaal gaan doen en zijn feiten kennen, maja het blijft een belg. Misschien is het daar wel compleet anders
Misschien moeten jullie elkaar lekker met rust laten en buiten een biertje ( ) gaan drinken. Zomaar een ideetje...
pi_37579638
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:12 schreef Blokhut het volgende:

Misschien moeten jullie elkaar lekker met rust laten en buiten een biertje ( ) gaan drinken. Zomaar een ideetje...
Biertje! lekker
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:13:52 #47
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37579652
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:07 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Sorry, ik laat mij niet onderdrukken
Ik ram niemand mijn mening door de strot, en als jij toch dat gevoel hebt kan ik je direct een goeie hint geven: STOP MET ME TE STALKEN. Dan lees je automatisch veel minder van wat ik zeg.
Je vindt me weerzinwekkend maar volgt me als een havik, en reageert op alles dat ik eender waar zet. Nogal dubbelzinnig, vind je ook niet?
Nee, ik wist dat je ernaast zat gisteren (en vandaag weer). En in dat andere topic heb ik gezien dat jij expres generaliseerd terwijl ik gisteren nog gemeld heb dat ik een foutje had begaan. Dat wilde ik even bewijzen.

Dat jij het momenteel al bij menig fokker hebt afgedaan is niet aan mij te danken, maar aan jezelf
pi_37579673
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee, ik wist dat je ernaast zat gisteren (en vandaag weer). En in dat andere topic heb ik gezien dat jij expres generaliseerd terwijl ik gisteren nog gemeld heb dat ik een foutje had begaan. Dat wilde ik even bewijzen.

Dat jij het momenteel al bij menig fokker hebt afgedaan is niet aan mij te danken, maar aan jezelf
Sorry dude ik ben je gezeik kotsbeu. Je beweert geen racist te zijn; ik heb een aantal posts uit dat topic van gisteren opgescharreld. Hier gaan we dan.
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:21 schreef leolinedance het volgende:
Inderdaad, ze komen weer onder die boom vandaan We gaan de allochtonen weer lekker ophemelen
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef leolinedance het volgende:
Er zijn feiten genoeg die erop wijzen dat allochtonen niet genoeg zijn ingeburgerd om fatsoenlijk deel uit te kunnen maken van de Nederlandse samenleving. Tel daarbij de criminaliteitscijfers (die met dit topic overigens niks temaken hebben) en je snapt het
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:30 schreef leolinedance het volgende:
Het gaat erom dat Nederlanders allochtonen soms een beetje zat zijn. Kijk, je kunt vaak best iets maken. Maar na een tijd is de maat vol. En als je zegt van: "Tsja, als het een Nederlanders was, was er geen topic over geweest" dan vind ik dat je het niet helemaal snapt. Het is een opeenstapeling.
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:37 schreef leolinedance het volgende:
Het is een feit dat veel mensen, vooral jongelui met een ander geloof, zich niet fatsoenlijk kunnen handhaven in de Nederlandse samenleving. Ze zijn bijna altijd lager geschoold, hebben minder fatsoen, zijn crimineler en minder sociaal in de omgang.
Dat jij nu uitwegen gaat zoeken en mij probeert dom over te laten komen, betuigd alleen maar van zwakte.
Je wordt vast wakker, wanneer jij er zelf een keer de dupe van bent
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:12 schreef leolinedance het volgende:
Beste meneer, nu moet u even goed lezen. Ik vind het ongepast dat iemand de dodenherdenking verstoord. Of dat nu een Nederlander, een Belg of een Turk is. Maar dat het toevallig wéér een Turk is die iets verkeerds doet, dat wil JIJ niet zien. Hoor jij ooit een kwaad woord over Belgen die een fout begaan in Nederland? Nee, omdat dat vaak eenmalig is.

Ik ben geen racist, maar wel een realist. Ik kan hartstikke goed met mijn turkse collega opschieten. Ik heb vroeger ooit mijn (achteraf wel gestolen) brommer van een bevriende turk gekocht. Maar de cijfers wijzen gewoon uit dat turken, marokkanen, joegoslaven ed. veel problemen veroorzaken en weinig goeds doen voor het land, ook niet in sociaal opzicht! En daar verander ook JIJ niets aan!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:15:42 #49
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37579705
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:09 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

ik proef elke keer wel een negatieve ondertoon in je reacties op mijn posts. Misschien verbeeld ik me dat maar. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat jij je gewoon niet goed weet uit te drukken inkoppertje
Zonder negatieve ondertoon voelt ie zich waarschijnlijk niet goed genoeg of kan hij zich inderdaad niet goed uitten. Dat is inderdaad een zwakte. inderdaad inkoppertje, maar wel een juiste
pi_37579732
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:15 schreef leolinedance het volgende:

Zonder negatieve ondertoon voelt ie zich waarschijnlijk niet goed genoeg of kan hij zich inderdaad niet goed uitten. Dat is inderdaad een zwakte. inderdaad inkoppertje, maar wel een juiste
Met jou kan ik praten
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:16:49 #51
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37579736
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:12 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Nog sterker, ik zit al buiten met een heerlijke Icetea! Ik zou wel bier willem maar moet dalijk nog werken Maar daarna trek ik er zeker een open!
pi_37579802
Vooruit dan..... "Als het mijn eigen zus niet was......"

Nu een echt geil cheyl wijf met banaan....

[ Bericht 25% gewijzigd door mForce op 05-05-2006 16:28:57 ]
This is what you are, this is what you get...
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:20:06 #53
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37579835
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:14 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Sorry dude ik ben je gezeik kotsbeu. Je beweert geen racist te zijn; ik heb een aantal posts uit dat topic van gisteren opgescharreld. Hier gaan we dan.
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]
Beste vlaminck, dit is niet bepaald racistisch hoor. Ik heb het over feiten! Dat is iets heel anders. Dat jouw mening anders is mag zijn, maar daar hoef je mij niet mee op te zadelen. Ik heb ook turkse vrienden die geen vlieg kwaad doen Ga nu maar lekker buiten spelen ofzo, want je komt toch niet mer de juiste argumenten.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:20:31 #54
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37579848
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:18 schreef mForce het volgende:
Vooruit dan...

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Geil!
pi_37579872
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:20 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Beste vlaminck, dit is niet bepaald racistisch hoor. Ik heb het over feiten! Dat is iets heel anders. Dat jouw mening anders is mag zijn, maar daar hoef je mij niet mee op te zadelen. Ik heb ook turkse vrienden die geen vlieg kwaad doen Ga nu maar lekker buiten spelen ofzo, want je komt toch niet mer de juiste argumenten.
En dat is waar jij hopeloos de mist ingaat. Jij denkt dat je met jouw instelling geen racist ben.
pi_37579879
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:18 schreef mForce het volgende:
Vooruit dan...

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die heeft geoefend!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:22:15 #57
60947 DamagedBrain
pi_37579889
Matig Reltopic.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:28:36 #58
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37580073
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:21 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

En dat is waar jij hopeloos de mist ingaat. Jij denkt dat je met jouw instelling geen racist ben.
Ken je feiten, beste man. Jij bent trouwens ook een racist door wat je zojuist zei over Nederlanders!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:29:08 #59
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37580093
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:22 schreef DamagedBrain het volgende:
Matig Reltopic.
Tsja, met zo iemand valt er niet meer van te maken
  vrijdag 5 mei 2006 @ 17:23:07 #60
58789 Snakey
-||||--------||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo