quote:
Je hebt gewoon geen humor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:19 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
![]()
Proficiat, weinig users zijn er ooit in geslaagd mij luidop te laten lachen, jij bent erin geslaagd.
Nee, echt een gevoel voor humor heb je volgens mij niet. Net als je linkse vriendjesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:19 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
![]()
Proficiat, weinig users zijn er ooit in geslaagd mij luidop te laten lachen, jij bent erin geslaagd.
auw, die zal wel zittenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, echt een gevoel voor humor heb je volgens mij niet. Net als je linkse vriendjes![]()
Je snapt er écht niks vanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, echt een gevoel voor humor heb je volgens mij niet. Net als je linkse vriendjes![]()
Oftewelquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:33 schreef qlix het volgende:
(ja, die gast ziet er niet zo intelligent uit imo)
Heyquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:44 schreef DamagedBrain het volgende:
Waarom neemt een Belg altijd een fruitschaal mee naar bed? Om zijn vrouw te bevruchtigen.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:40 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
HeyKomen die leuke dingen over belgen nu? Of moet ik nog wachten?
veralgemenenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:38 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Je snapt er écht niks van![]()
Omdat ik weiger racistisch te zijn en te veralgemenen ben ik links?
Bestaat er geen centrum in nederland ofzo?
Het zijn anderen die niet altijd gemakkelijk vriend worden met mij. Ik hou mij niet in, ik zeg mijn mening, ik vraag wat ik wil weten. De meeste mensen kunnen daar inderdaad niet mee om. Maar al mijn vrienden weten wat ze aan mij hebben, weten dat er bij mij niks in het achterhoofd spookt, weten dat ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:45 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
![]()
Jij maakt niet erg makkelijk vrienden volgens mij, je hebt overal wel op-en aanmerkingen over terwijl het woord "Belg" niet eens in me op kwam toen ik mijn post plaatste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |