Nee jij bent slimquote:Op maandag 5 februari 2007 19:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, jij bent het heldere licht...![]()
Dat klopt.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, bij de FC flikte ie ook domme dingen. Tis gewoon en ongeleid projectiel dat zich bij tijd en wijlen maar eens dient te gedragen.
Zie je dan niet die diep intellectuele blik in zijn ogen?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, jij bent het heldere licht...![]()
Buijs was altijd al een uitgesproken Feyenoordfan. Hij heeft wel eens iets laten vallen dat de sfeer in de kleedkamer en nog wat dingetjes bij FCG beter waren dan nu in Rotterdam.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:06 schreef SCH het volgende:
Heeft Buijs wel eens iets los gelaten over de mogelijke spijt die hij heeft van zijn overstap?
het voetbalquote:Op maandag 5 februari 2007 19:25 schreef Cruoninga het volgende:
en nog wat dingetjes bij FCG beter waren dan nu in Rotterdam.
dat is dan best wel weer triestquote:Op maandag 5 februari 2007 16:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij was ook de enige kakkerlak die geen handje wilde geven na de wedstrijd
Verschil is dat Davids, Rijkaard en Koeman tussen het tegenstander aantikken door ook nog voetballen. Buijs heeft gisteren geen minuut gevoetbald volgens mij.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:44 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff Davids is een pitbull, als rijkaard een mof in z'n haren spuugt is het het schitterend.en wanneer Koeman een shirt van een mof tussen reet dauwt is het nog leuker...! Maar Buijs is een iq-loze debiel omdat hij geen handje wil schudden..logisch toch?
Gozer gaat gewoon voorop in de strijd.
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:48 schreef Staanplaats het volgende:
Oh dus als je drie keer een balletje breed tikt mag het wel en anders niet?
Huichelaars joh!
Maar je kunt Buijs wel vergelijken met Raymond Atteveld, Barry van Galen en José Fortes Rodriguez. Discutabele acties waarbij hij zichzelf (en zijn medespelers) in de malaise brengt. Bij FC Groningen vond ik hem meer een harde werker.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:46 schreef OreO het volgende:
Hoe kan je buijs met davids ,rijkaard en koeman vergelijken.Hij mag hun schoenen nog niet eens poetsen.. wat een wannabe zeg die buijs
Voetbalkenner ben jij!quote:Op maandag 5 februari 2007 19:48 schreef Staanplaats het volgende:
Oh dus als je drie keer een balletje breed tikt mag het wel en anders niet?
Huichelaars joh!
Hij kan beter twee maal tot 2700 tellenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Buijs moet idd soms ff 10 tellen nadenken maar ben blij met hem in Rotterdam
Nee, in Rotterdam niet, eerst "joduh" doodmaken en dan misschien eens aan de bal denken.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]anders ga je eens kijken wat voetbal inhoudt. Das iets meer dan je tegenstander verrot schoppen.
ah vandaar dat voetballers mét talent als vPersie zo snel mogelijk bij Feyenoord vertrekken?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, in Rotterdam niet, eerst "joduh" doodmaken en dan misschien eens aan de bal denken.
F'noord heeft al jaren helemaal niets met voetbal te maken, een kickboxclub zouden ze er van moeten maken...
Tuurlijk johquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, in Rotterdam niet, eerst "joduh" doodmaken en dan misschien eens aan de bal denken.
F'noord heeft al jaren helemaal niets met voetbal te maken, een kickboxclub zouden ze er van moeten maken...
En Leonardo, Vincken zal het ook niet lang voelhouden denk ik, veels te technisch.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ah vandaar dat voetballers mét talent als vPersie zo snel mogelijk bij Feyenoord vertrekken?
het is ook en kwestie van tijd dat De Guzman vertrekt naar een club waar hij wordt begrepen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En Leonardo, Vincken zal het ook niet lang voelhouden denk ik, veels te technisch.
quote:Van Hanegem hekelt gedrag Buijs
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 6 februari om 11:14
Voormalig Feyenoord-coryfee Willem van Hanegem heeft in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad kritiek geuit op Danny Buijs, middenvelder van de Rotterdammers. Volgens De Kromme had hij niet 'zo stoer moeten doen' tijdens het duel met Ajax.
De opmerkingen van Van Hanegem volgen op de 4-1 nederlaag van Feyenoord van afgelopen zondag, waarbij Buijs het herhaaldelijk aan de stok kreeg met Ajacied Edgar Davids. Deze liet na afloop tegenover de camera’s van Tien al weten het wel gewend te zijn dat ‘jongetjes zich tegen hem willen bewijzen’.
De voormalig speler en trainer van Feyenoord doet daar nog eens een schepje bovenop. "Ik heb me zondag flink geërgerd aan Danny Buijs. Die was meer met Edgar Davids bezig dan met Feyenoord. Davids bleef goed overeind, maar Buijs ging af,” aldus Van Hanegem.
“Wat zou zijn bedoeling zijn geweest? Wilde hij stoer doen? Laten zien dat hij niet bang is? Dat is amateuristisch gedrag,” meent de analist van Voetbal Insite.
ach, wat triestquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:29 schreef EdgarDavids het volgende:
Jongetjes zoals Danny proberen zich tegen mij altijd te bewijzen. Willem slaat de spijker op zijn kop.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:29 schreef EdgarDavids het volgende:
Jongetjes zoals Danny proberen zich tegen mij altijd te bewijzen. Willem slaat de spijker op zijn kop.
Dat istie zeker maar Willem heeft gelijk Danny had meer tegen zn eigen makkers moeten zeiken en vragen om beleving e.d. ipv Ed te sarren!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:33 schreef Bombardier het volgende:
Ik vind het wel een echte Feyenoord speler. Mes tussen de tanden ten compensatie van een gebrekkige techniek.
Dat vind de taak van de trainer en aanvoerder.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat istie zeker maar Willem heeft gelijk Danny had meer tegen zn eigen makkers moeten zeiken en vragen om beleving e.d. ipv Ed te sarren!
Als je daar op moet wachten...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:54 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dat vind de taak van de trainer en aanvoerder.
Pfff dus wanneer een betere voetballer een beetje loco gaat is kicke, maar Buijs is iq-loos?quote:
Davids is een van de spelers met de meeste rode kaarten achter z'n naam, maar nee, alleen Buijs is een schopperquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:09 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Pfff dus wanneer een betere voetballer een beetje loco gaat is kicke, maar Buijs is iq-loos?
quote:Nah, zal wel joh. Iedereen is waus hier, komt door chemische industrie, kijk maar uit!![]()
Hoeveel prijzen heeft Buijs al gepakt? En hoeveel wedstrijden beslist?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Davids is een van de spelers met de meeste rode kaarten achter z'n naam, maar nee, alleen Buijs is een schopper
[..]
het gaat mij om het feit dat jullie hem een schopper noemen en Davids nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeveel prijzen heeft Buijs al gepakt? En hoeveel wedstrijden beslist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |