het zijn wel schrale scans.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:42 schreef hermandeperman het volgende:
Sjorrie Lex, maar deze is mooier en ik heb best wat tijd in gestoken![]()
[afbeelding]
So truequote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
het zijn wel schrale scans.
[afbeelding]
Klopt, die van mij was in een minuut klaar. en het bespaart me bandbreedtequote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:42 schreef hermandeperman het volgende:
Sjorrie Lex, maar deze is mooier en ik heb best wat tijd in gestoken![]()
[afbeelding]
ZEIK NIET DAN POTDULLE!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, die van mij was in een minuut klaar. en het bespaart me bandbreedtePlus dat mijn OP vrij recent nog in deze reeks te zien is geweest.
Ja einde van de middag richting scheendijk. En dan morgen ook weer de hele dag met 3 vriendenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ZEIK NIET DAN POTDULLE!
[afbeelding]
Bosmal!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ZEIK NIET DAN POTDULLE!
[afbeelding]
De Viva, de Yes en de Cosmopolitanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja einde van de middag richting scheendijk. En dan morgen ook weer de hele dag met 3 vrienden [afbeelding]
En net een paar uur liggen bakken als een wijf in de tuin gekincl. magazines lezen
![]()
[afbeelding]
Ik kan dat echt niet eh, in de zon liggenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja einde van de middag richting scheendijk. En dan morgen ook weer de hele dag met 3 vrienden [afbeelding]
En net een paar uur liggen bakken als een wijf in de tuin gekincl. magazines lezen
![]()
[afbeelding]
Revu, Panorama en Autoweekquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet eh, in de zon liggen![]()
![]()
Ik blijf lekker in R'dam dit weekend, m'n ouders zijn toch op vakantie met de boot dus dan kan ik net zo goed naar de Maas gaan ipv de Lek
Als je btw een beetje pech hebt zie je m'n ouders nog op de plassen
En heb je alle geile blaadjes uit de leesmap gepakt?
[afbeelding]
Dus toch Noortje!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Revu, Panorama en Autoweek
en stiekem de Vriendin en de Tina
[afbeelding]
En toen kwam je broertje aanlopen en heeft een vloek over je uitgesproken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Revu, Panorama en Autoweek
en stiekem de Vriendin en de Tina
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
En Spetter van de Maand en hUnKiiii'smiii end youiiii
[afbeelding]
Die zijn geweldigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Waarom sturen die gasten van cup-asoup mij een "dipmelder"?
die zit met z'n rotte aarsch gelukkig allang weer in Belgiëquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En toen kwam je broertje aanlopen en heeft een vloek over je uitgesproken?
[afbeelding]
You lucky bastard!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
die zit met z'n rotte aarsch gelukkig allang weer in België
[afbeelding]
quote:
Gastquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
![]()
O
![]()
![]()
M
![]()
![]()
G
!
![]()
![]()
.............................................................................................
[afbeelding]
whehehehquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:11 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
http://www.broodjeaap.nl/xbijsmaak.html![]()
Ik ben bezig met m'n afstuderenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is mooi weer, overal zijn bevrijdingsfestivals, waarm zitten julie binnen te fokken?
vergeet de olijfolie niet! essentiele smaakverbeteraarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben bezig met m'n afstuderenEind v/d middag-vanavond-vannacht ga ik zeker bieren bij't festival hier aan de Maas
![]()
Maar nu eerst een bigass-mega-omelet-met-alles-wat-ik-kan-vinden-en-waarvan-ik-denk-dat-het-lekker-smaakt-erbij-tyfen maken
[afbeelding]
Hooikoorts.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is mooi weer, overal zijn bevrijdingsfestivals, waarm zitten julie binnen te fokken?
Whehehe ik zag daarnet dat bij het bevrijdingsfestival in Leeuwarden zometeen The Sheer gaat spelen...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:24 schreef Alexxxxx het volgende:
En neimadn die vraagt waarom ik binnen zit, maar allemala excuses zoeken
Net even lekker ontbeten
Ja, 14:30 toch?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe ik zag daarnet dat bij het bevrijdingsfestival in Leeuwarden zometeen The Sheer gaat spelen...
Moet je daar niet heen?
[afbeelding]
Nee nu, 13h30quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, 14:30 toch?Nee, ik ken ze niet. Heb alleen het optreden van Pigmeat overwogen, maar gen zin me voor 1 goed nummer in de drukte te mengen. ik heb om 15:00 rijles, dus ik zal de raampjes even open doen in het centrum, dan hoor ik er nog wat van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |