Yep, zag het. Thx... ;]quote:
Much better, dank!quote:
Volgens autoweek 7,7/100 km gecombineerd. Dat klopt wel grotendeels, meestal rij ik 1:14, als je stevig doorrijdt wordt het 1:12 oid... Maar met redelijk gebruik haal je de 1:14 makkelijk, 1:15 moet ook mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:28 schreef JWire het volgende:
wat is het verbruik van deze auto ?
Jawel...quote:Op zondag 7 mei 2006 21:35 schreef hardcorebass het volgende:
bassie en adriaan auto?:P
Neuh, hij is echt niet bruin, meer goud-brons metallic. Zelf heb ik het ook nooit echt exact kunnen typeren. De kleur zal ongetwijfeld al jaren uit de handel zijn, maar het wentquote:Op maandag 8 mei 2006 16:45 schreef RetepV het volgende:
Hij is BRUIN, 'brons' is een eufemisme!
Wat ik me afvroeg... Heeft deze auto nou achterwielaandrijving?
Ja, kan ik wel doen. Helaas staat de auto momenteel niet bij mij thuis, maar ik zal ff kijken of ik in de loop van de week wat foto's kan maken. Heb je een mailadres waar ze naartoe kunnen?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:49 schreef JWire het volgende:
kan je wat foto's tonen van de roestplekken/
Ja, kan ook wel...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:34 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
Kun je ze niet op fok plaatsen, ik wil ze ook wel zien.. Hoeveel weegt de auto eigenlijk?
Aha, een Prelude uit '97, staat ook nog op mijn verlanglijstje ;]quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:45 schreef Mr-Z het volgende:
Het is dat ik al een Prelude rijd uit '97..
Misschien is deze wel leuk als projectje.. zal eens rondvragen of wat mensen willen bijleggen![]()
84-87 A18A1 Preludequote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:05 schreef isitreal het volgende:
welke motor ligt er precies in??
Tuurlijk wel,ik ben 23 en heb ook een auto met 136 Pk op mijn naam staan,je zal alleen wat dieper in de buidel moeten tasten .quote:Op zondag 2 juli 2006 13:30 schreef hmaquine het volgende:
wellicht heeft hij teveel vermogen voor jongeren die deze prijs aantrekt? krijg je nooit verzekerd dan op je eigen naam![]()
iig succes met je verkoop
Neuh, verzekering valt alleszins mee, althans in mijn geval. Ik betaalde zo'n 400 per jaar, kan me niet voorstellen dat dat bedrag voor leeftijden van rond de 19 opeens stukken hoger ligt.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:30 schreef hmaquine het volgende:
wellicht heeft hij teveel vermogen voor jongeren die deze prijs aantrekt? krijg je nooit verzekerd dan op je eigen naam![]()
iig succes met je verkoop
De ruimte voor iets langere mensen is uitstekend. Hoewel de instap en het dak tamelijk laag zijn, kunnen de stoelen redelijk ver naar achteren, aangezien het een sportcoupe is. De achterbank is dus eigenlijk niet bedoeld om extra passagiers mee te vervoeren, hoewel dat op korte ritjes niet echt een probleem is. Voor een autovakantie naar Portugal zal het echter wat aan de krappe kant zijn, maar na dit WK gaat daar toch niemand meer naar toe.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:46 schreef Sebastia.an het volgende:
En heb je ondertussen al die foto's van de beginnende roestplekken? Zou je die in dat geval ook naar mij willen mailen?
En hoe is de ruimte voor iets langere mensen, kan de stoel ver naar achteren?
Nee, ook nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:25 schreef MdMa98 het volgende:
was een sportauto.. in 85'
Appels - Peren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een BMW 2002 uit 1970 heeft al 120 PK..![]()
Ik denk dat zelfs een GTI met PL-blok dat ding het stront voor de ogen rijdt.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:07 schreef vosss het volgende:
En zet er eens een Golf II 1.8 GTi met een KR blok langs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |