TKA: Honda Prelude uit 1985 (Model Bassie en Adriaan
![]()
)
Bouwjaar: 1985
APK tot: April 2006 (i.o. tot april 2007)
Vermogen: 105 pk
Kleur: Brons
KM’s:
154.000Brandstof: Benzine
Uitrusting: Stuurbekrachtiging, Zonnedak, Trekhaak (demontabel), (evt.) MP3/CD-speler, speakers (4x) - Infinity (achter), Kenwood (voor).
De auto heeft wat schade aan de linkerachterzijde (krassen, ontbrekende deurbeschermer), de antenne is inmiddels wat 'ingekort' en hij heeft beginnende roest aan wielkasten en dorpels - maar goed, hij is inmiddels ook alweer 21 jaar oud. Motorisch is hij in uitstekende staat. De eerste eigenaar heeft hem altijd goed onderhouden en er weinig kilometers mee gemaakt. Zelf heb ik hem twee jaar gereden, tot meer dan volle tevredenheid. Helaas moet hij nu weg, omdat ik een nieuwere auto kan overnemen tegen een zeer gunstige prijs.
Wie een beetje over het 'camp-imago' heen kan kijken (of het zelfs kan waarderen), heeft hieraan een perfecte auto voor zeer weinig geld. Hij is zuinig, uiterst betrouwbaar en de rij-eigenschappen zijn ongekend voor een wagen van deze leeftijd. [Car sales pitch] Eindigde in een Car-and-Driver test uit 1985 op de tweede plaats, vóór auto's als de Porsche 911 Carrera, Ferrari Quattrovalvole, Toyota Supra en de Lotus Esprit Turbo... Artikel op aanvraag beschikbaar [/Car sales pitch]
![]()
Zeer geschikt voor studenten die niet al te veel geld uit willen geven, maar toch comfortabel en sportief willen rijden. Hij staat in Maastricht, meer informatie via fnm _ 78 @ hotmail dot com.
PRIJS:
¤550,00Goed, verder laat ik de foto's maar voor zich spreken
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Dubbelzuurrr op 05-05-2006 11:43:57 ]