Wie is dan wel de beste in de ochtend?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:04 schreef Horsemen77 het volgende:
Idd vies, debiel en arrogant. Die kneus denkt dat ie de beste DJ van Nederland is.
<Insert random DJ hier die afgekraakt zal worden>quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Wie is dan wel de beste in de ochtend?
Je kunt ook een andere radiozender opzetten!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:31 schreef Againzender het volgende:
Als 'ie nou eens zou beginnen met die achterlijk stompzinnige lange Frans uit z'n programma te trappen
Ik vraag me nu dus echt af waarom niemand gister die helicopter met Bange Frans en Kneus B heeft neergehaald.quote:
Lol... alsof ik moet kiezen. Al die DJ's zijn gigantisch kut. Alleen GB is een pretentieuze kut met een doorsnee kutsmaak wat betreft muziek, maar die denkt dat ie boven andere DJ's staat. Verder is ie een smerige mongool en heeft ie een blije kutstem.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Mijn eigen CD speler.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon Ekdom de hele ochtend laten doen, probleem opgelostquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:14 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Lol... alsof ik moet kiezen. Al die DJ's zijn gigantisch kut. Alleen GB is een pretentieuze kut met een doorsnee kutsmaak wat betreft muziek, maar die denkt dat ie boven andere DJ's staat. Verder is ie een smerige mongool en heeft ie een blije kutstem.
nee, dat is inderdaad zooooo stoerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
giel is stoer heb op LowLands nog een snaak met hem gerookt
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:16 schreef SUKKEL het volgende:
Jensen met jan op de radio was echt geniaalquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:33 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
3FM is gedegradeerd tot full-time EO zender met normen en waarden.
's Morgens eerst de tenenkrommende Giel Beelen. Met z'n onwijs grappige opa (not) en diens zouteloze grappen, het tot zelfmoord aanzettende 'begin de dag met een dansje', z'n aandacht voor Jomanda en z'n eeuwige kneuzenvriendjes Korte Frans en Slaaf B. Hoogtepunt is altijd de extreem linkse columnist Joep van Kneuzenkom. Giel... vroegâh had 'ie nog een beetje humor en was 'ie nog een beetje politiek-incorrect... Tegenwoordig lijkt het of Donner het draaiboek van de show schrijft.
En s' middags word je getrakteerd op Wout. Bij Wout heb ik altijd het beeld van een christelijke padvinder. En zodra die niet-grappige biggesidekick Astrid haar vadsige mond opentrekt gaan mijn nekharen recht overeind staan. My god laat die big a.u.b. snel sterven! En dan heb ik het nog niet eens over die homoFI(E)LE Filemon met z'n nare taalgebruik. "Zeg Wooooooooouuuuut. Ik sta hier voor de tuin van mevrouw Bakkeeeeeeeeeeeeeer. Zal ik de plantjes nu vertrappeeeeeeeeeeeeeeeen? Oh, er komt een agent aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Meneer agent, mag ik u wat vraaaaaaaaaaaaagen?". Oh, oh, oh, wat een spannend avontuur Filemon! Ik ben echt aan de radio gekluisterd! Wat ben je ook een boefje! Dat je dat zomaar durft!
Jammer dat Jensen er niet meer op is. Ook niet de beste en meest verlichtende DJ, maar je kon er wel om lachen. Items zoals 'Talk Of The Town' met Jan Papparazzi. Geweldig die reakties uitlokken! Kijk, da's humor! Een lamme bejaarde oetlul die elke morgen een achterlijke door de EO goedgekeurde spreuk doet niet...
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
5 euroquote:
Nadat je je telefoon zo hoog mogelijk in de lucht had gegooid?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kijk wel uit had toen net een nieuwe tel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nadat je je telefoon zo hoog mogelijk in de lucht had gegooid?.
kan ik me echt nog heel goed herinnerenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:46 schreef Bange-Frans het volgende:
hahahaha
Goed topic ofniet!
N idd Jensen en jan papparazi was cool
vooral Telefoon terreur![]()
![]()
Ja, een kwakzalver als Jomanda die door heel Nederland wordt uitgekotst uren media-aandacht geven... echt héél goed. Maar Giel zal wel denken: "kijk mij eens een rebels boefje zijn!"quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:47 schreef Tarrel666 het volgende:
k vind Giel een goede dj maar dattie het nu wel gepresenteerd is idd wel een beetje zwak
bron? Maar als het waar is, super trieste actie idd..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:00 schreef Bange-Frans het volgende:
..eerst met ze vette bek schreeuwen ik presenteer bevrijdingsfestival niet meer en nu gaat hij het toch doen
opstappen commerciele LUL
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:35 schreef BdR het volgende:
Hier trouwens nog die stukjes van Giel op 3FM:
maandag 27 maart: Giel belt Lange Frans
woensdag 29 maart: Giel belt Marcel Sukel van Bevrijdingspop
Dat zei hij vanmorgen op de radioquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:02 schreef BdR het volgende:
[..]
bron? Maar als het waar is, super trieste actie idd..
Wat kan Giel Beelen nou eigenlijk, wat is zijn "talent" dat ie steeds overal te zien en te horen is!? Ik heb 'em altijd al een talentloze rukker gevonden, maar goed das mijn mening..
Da was oud nieuws....quote:Bevrijdingspop niet meer ging doen omdat Lange Frans daar niet meer mocht optreden
Ja zeker, maar de laatste jaren ging hij ook achteruit op de radio, eerder was ie veel harder.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:36 schreef mart89 het volgende:
[..]
Jensen met jan op de radio was echt geniaalveel beter dan de tv show vind ik, jammer dat ze gestopt zijn.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon Ekdom de hele ochtend laten doen, probleem opgelost
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:04 schreef Bange-Frans het volgende:
ONZE HELD!!!
[afbeelding]
Imitatie van Frans....Lukt hem aardig in dat roze dacht ik zo![]()
![]()
nachtprogramma's zijn meestal ook een stuk ongedwongener.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:53 schreef Sirolf het volgende:
De ochtendshow begint idd wat saai te worden, maar Nachtegiel is nog altijd best OK.![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:45 schreef Duiveltja het volgende:
Giel Debiel is een kansloze rukker. Ik was al helemaal op hem afgeknapt na zijn kontenlikkerij bij Lange Frans bij het "ijsklontjesincident".
Hij heeft naar mijn weten wel een leuke vrouw voor iemand die eruit ziet als een crackverslaafde.
Is ie toch ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:04 schreef Horsemen77 het volgende:
Idd vies, debiel en arrogant. Die kneus denkt dat ie de beste DJ van Nederland is.
Wat een oordelenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:04 schreef Horsemen77 het volgende:
lol... mietjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat een oordelen
Kom op zeg, oordeel ook eens naar jezelf toe. Dat iemand bekend is in Nederland hoeft niet te zeggen dat je zomaar iemand voor alles en nog wat kan uitmaken.
Oordelen
Heb daar iets mee. Mensen die lopen te oordelen als een bezetene. Krijg daar een vies smaakje van in de mond.
Genoeg oordelen worden er geveld overal op de wereld. Lijkt soms wel alsof het iedere dag Judgement day is.
Waarom altijd oordelen over het gedrag van anderen? Hij heeft toch geen moord gepleegd of wel soms?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat een oordelen
Kom op zeg, oordeel ook eens naar jezelf toe. Dat iemand bekend is in Nederland hoeft niet te zeggen dat je zomaar iemand voor alles en nog wat kan uitmaken.
Oordelen
Heb daar iets mee. Mensen die lopen te oordelen als een bezetene. Krijg daar een vies smaakje van in de mond.
Genoeg oordelen worden er geveld overal op de wereld. Lijkt soms wel alsof het iedere dag Judgement day is.
Waarom altijd oordelen over het gedrag van anderen? Hij heeft toch geen moord gepleegd of wel soms?
Jawel, mijn trommelvliezen...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:42 schreef Dromenvanger het volgende:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:32 schreef OneStepBeyond het volgende:
Was het niet zo dat ie al vantevoren gezegd had dat ie niet naar Haarlem zou gaan - of waar Lange Frans ook alweer niet mocht komen - en naar de rest gewoon wel?
Agreedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:32 schreef Pietklaaso het volgende:
Nee man Rick van velthuisen is de beste met Midden in de nacht rick op 538
heeft hij niet!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Giel is de beste DJ die er is momenteel op de radio.
Maar als hij echt gepresenteerd heeft zou dat erg zwak zijn.
Jezus moet ik hier op ingaanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat een oordelen
Oordelen
De dag komt dat ie tegen mijn vuist aanloopt!!!!!!! en hard!quote:
Lol idd... Hij werkt overigens helemaal niet zo hard, hij is bijv. geregeld te laat gekomen bij z'n vroege ochtend (of late nacht) programma, zodat de DJ voor hem nog eens een uurtje extra moest werkenquote:Op zondag 7 mei 2006 13:21 schreef Dick-Schaffa het volgende:
..."Hij werkt hard en is gepassioneerd bezig met zijn beroep".....
nee dat moest er ook nog eens bijkomen dat ie dat ook niet deed
Stoer !quote:Op zondag 7 mei 2006 01:09 schreef roedeledokie het volgende:
De dag komt dat ie tegen mijn vuist aanloopt!!!!!!! en hard!
En wat is in jouw ogen "een beetje smaak?quote:Op zondag 7 mei 2006 01:28 schreef Croupouque het volgende:
Ik mag hem wel. Hij werkt hard en is gepassioneerd bezig met zijn beroep.
Ik luister alleen niet naar zijn ochtendshow omdat 3FM erg vervlakt is, wat tegenwoordig een must in radioland schijnt te zijn. Draai tien verschillende nummers op een dag, noem één daarvan 'megahit', draai die nog iets vaker en de luisteraar is tevreden. Je kunt hem dus niet bekritiseren op de muziek die hij wel of niet draait, ik denk dat als Beelen en andere DJ's het voor het zeggen hadden 3FM het radiostation zou zijn waar iedereen met een beetje smaak graag naar zou luisteren. 's Nachts worden de teugels wat gevierd, en dat merk je dan ook meteen in positieve zin.
Als hij echt zo hard werkt en gepassioneerd bezig is, dan had hij zo onderhand wel eens een nieuwe begin tune (begin de dag met een dansje) of eind tune (muppetshow) kunnen bedenken. Dat is echt al 3 jaar lang hetzelfde..quote:Op zondag 7 mei 2006 01:28 schreef Croupouque het volgende:
Ik mag hem wel. Hij werkt hard en is gepassioneerd bezig met zijn beroep.
Gelukkig veranderd Evers wel vaakquote:Op maandag 8 mei 2006 00:26 schreef BdR het volgende:
[..]
Als hij echt zo hard werkt en gepassioneerd bezig is, dan had hij zo onderhand wel eens een nieuwe begin tune (begin de dag met een dansje) of eind tune (muppetshow) kunnen bedenken. Dat is echt al 3 jaar lang hetzelfde..
Als ik ze weer eens zie in de AH dan zal ik een fototje schietenquote:Op maandag 8 mei 2006 13:20 schreef Bange-Frans het volgende:
maar ff tussendoor...heb gehoord datzijn vrouw lekkere tieten heeft!!
Iemand pics?
Helaas...quote:Op maandag 8 mei 2006 13:20 schreef Bange-Frans het volgende:
Iemand pics?
Ik heb een interview met Giel en Marisa. Ik mag alleen de link niet geven van Yvonne. Zoek maar op Google: Giel en Marisa Klefquote:Op maandag 8 mei 2006 13:20 schreef Bange-Frans het volgende:
Iemand pics?
al gezien,,,plus wat andere foto's wel een lekker wijf voor zo'n rare vent!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb een interview met Giel en Marisa. Ik mag alleen de link niet geven van Yvonne. Zoek maar op Google: Giel en Marisa Klef
Okee ff resumerend jij rijdt hem met een winkelwagentje aan, en zij bukt bezorgd naar hem(schade valt mee) en je neemt een fotoquote:Op maandag 8 mei 2006 13:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als ik ze weer eens zie in de AH dan zal ik een fototje schieten
Én hij heeft een lekker wijf!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:01 schreef jogy het volgende:
Oh, sorrie. Maar Giel is gewoon een softie, hij heeft zich om laten lullen omdat hij het vast zielig vond voor de organisator. Ik vind hem nog steeds ok.
Nou, zo'n zware taak was het ook niet hoor. Het ging om het leiden van een debatquote:Op maandag 8 mei 2006 16:46 schreef SunChaser het volgende:
Wat een onzin. Thuiskomen om 23.00 uur of lekker relaxt thuis op de bank tot 12 uur voor de tv hangen zijn 2 verschillende dingen. In het eerste geval kom je hyper thuis
Of Marisa (zjin vrouw) daarna nog graag zoent met hem...quote:Op maandag 15 mei 2006 12:07 schreef Bange-Frans het volgende:
Hij heeft weer aandacht nodig jongens.....
Giel Beelen gaat moederkoekhappen
Ik denk niet dat zijn schoonfamilie in staat is om te denken. Wie laat in godsnaam nu zijn/haar/hun dochter alleen met Debiel Geelenquote:Op maandag 15 mei 2006 19:49 schreef sirrom het volgende:
[..]
Of Marisa (zjin vrouw) daarna nog graag zoent met hem...
Ik moest er niet aan denken...
Overigens: zou zijn schoonfamilie niet vinden dat hij zijn vrouw minacht?
En daarna rij ik tegen haar op haar omverquote:Op maandag 8 mei 2006 16:10 schreef maril het volgende:
[..]
Okee ff resumerend jij rijdt hem met een winkelwagentje aan, en zij bukt bezorgd naar hem(schade valt mee) en je neemt een foto![]()
"Kok Pierre Wind zal de moederkoek aanstaande woendag gaan bereiden."quote:Op maandag 15 mei 2006 12:07 schreef Bange-Frans het volgende:
Hij heeft weer aandacht nodig jongens.....
Giel Beelen gaat moederkoekhappen
Dat is de ADHD Kok die iedereen altijd in zijn nek staat te hijgen. Walgelijk figuur...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:17 schreef BdR het volgende:
[..]
"Kok Pierre Wind zal de moederkoek aanstaande woendag gaan bereiden."
[afbeelding]
Dat is al net zo'n irritant figuur als Gielsoort zoekt soort..
Wie zegt van niet dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:01 schreef maril het volgende:
iK had begrepen dt het donderdagmorgen is, dat die moederkoek wordt opgepeuzeld
topperrrrtjequote:
het is een compleet programmaquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:41 schreef jna het volgende:
Normaal gesproken heb ik het niet zo op Giel maar nu:![]()
Iets anders is niet automatisch meteen "goed"quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:38 schreef Evertjan het volgende:
is er eens een DJ die is wat anders doet op de radio dan platen af en aan kondigen en niet allemaal oude typetjes doet is het weer niet goed.
Iemand die z'n eigen grappen niet kan voorlezen is nooit grappig.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:42 schreef doppelgänger het volgende:
Die radio-column van Joep van Deudekom vind ik altijd wel goed, meestal dinsdags rond 8:45.
Is nooit grappig is nooit grappig...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Iemand die z'n eigen grappen niet kan voorlezen is nooit grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |