Als ik ze weer eens zie in de AH dan zal ik een fototje schietenquote:Op maandag 8 mei 2006 13:20 schreef Bange-Frans het volgende:
maar ff tussendoor...heb gehoord datzijn vrouw lekkere tieten heeft!!
Iemand pics?
Helaas...quote:Op maandag 8 mei 2006 13:20 schreef Bange-Frans het volgende:
Iemand pics?
Ik heb een interview met Giel en Marisa. Ik mag alleen de link niet geven van Yvonne. Zoek maar op Google: Giel en Marisa Klefquote:Op maandag 8 mei 2006 13:20 schreef Bange-Frans het volgende:
Iemand pics?
al gezien,,,plus wat andere foto's wel een lekker wijf voor zo'n rare vent!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb een interview met Giel en Marisa. Ik mag alleen de link niet geven van Yvonne. Zoek maar op Google: Giel en Marisa Klef
Okee ff resumerend jij rijdt hem met een winkelwagentje aan, en zij bukt bezorgd naar hem(schade valt mee) en je neemt een fotoquote:Op maandag 8 mei 2006 13:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als ik ze weer eens zie in de AH dan zal ik een fototje schieten
Én hij heeft een lekker wijf!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:01 schreef jogy het volgende:
Oh, sorrie. Maar Giel is gewoon een softie, hij heeft zich om laten lullen omdat hij het vast zielig vond voor de organisator. Ik vind hem nog steeds ok.
Nou, zo'n zware taak was het ook niet hoor. Het ging om het leiden van een debatquote:Op maandag 8 mei 2006 16:46 schreef SunChaser het volgende:
Wat een onzin. Thuiskomen om 23.00 uur of lekker relaxt thuis op de bank tot 12 uur voor de tv hangen zijn 2 verschillende dingen. In het eerste geval kom je hyper thuis
Of Marisa (zjin vrouw) daarna nog graag zoent met hem...quote:Op maandag 15 mei 2006 12:07 schreef Bange-Frans het volgende:
Hij heeft weer aandacht nodig jongens.....
Giel Beelen gaat moederkoekhappen
Ik denk niet dat zijn schoonfamilie in staat is om te denken. Wie laat in godsnaam nu zijn/haar/hun dochter alleen met Debiel Geelenquote:Op maandag 15 mei 2006 19:49 schreef sirrom het volgende:
[..]
Of Marisa (zjin vrouw) daarna nog graag zoent met hem...
Ik moest er niet aan denken...
Overigens: zou zijn schoonfamilie niet vinden dat hij zijn vrouw minacht?
En daarna rij ik tegen haar op haar omverquote:Op maandag 8 mei 2006 16:10 schreef maril het volgende:
[..]
Okee ff resumerend jij rijdt hem met een winkelwagentje aan, en zij bukt bezorgd naar hem(schade valt mee) en je neemt een foto![]()
"Kok Pierre Wind zal de moederkoek aanstaande woendag gaan bereiden."quote:Op maandag 15 mei 2006 12:07 schreef Bange-Frans het volgende:
Hij heeft weer aandacht nodig jongens.....
Giel Beelen gaat moederkoekhappen
Dat is de ADHD Kok die iedereen altijd in zijn nek staat te hijgen. Walgelijk figuur...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:17 schreef BdR het volgende:
[..]
"Kok Pierre Wind zal de moederkoek aanstaande woendag gaan bereiden."
[afbeelding]
Dat is al net zo'n irritant figuur als Gielsoort zoekt soort..
Wie zegt van niet dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:01 schreef maril het volgende:
iK had begrepen dt het donderdagmorgen is, dat die moederkoek wordt opgepeuzeld
topperrrrtjequote:
het is een compleet programmaquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:41 schreef jna het volgende:
Normaal gesproken heb ik het niet zo op Giel maar nu:![]()
Iets anders is niet automatisch meteen "goed"quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:38 schreef Evertjan het volgende:
is er eens een DJ die is wat anders doet op de radio dan platen af en aan kondigen en niet allemaal oude typetjes doet is het weer niet goed.
Iemand die z'n eigen grappen niet kan voorlezen is nooit grappig.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:42 schreef doppelgänger het volgende:
Die radio-column van Joep van Deudekom vind ik altijd wel goed, meestal dinsdags rond 8:45.
Is nooit grappig is nooit grappig...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Iemand die z'n eigen grappen niet kan voorlezen is nooit grappig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |