Wie is dan wel de beste in de ochtend?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:04 schreef Horsemen77 het volgende:
Idd vies, debiel en arrogant. Die kneus denkt dat ie de beste DJ van Nederland is.
<Insert random DJ hier die afgekraakt zal worden>quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Wie is dan wel de beste in de ochtend?
Je kunt ook een andere radiozender opzetten!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:31 schreef Againzender het volgende:
Als 'ie nou eens zou beginnen met die achterlijk stompzinnige lange Frans uit z'n programma te trappen
Ik vraag me nu dus echt af waarom niemand gister die helicopter met Bange Frans en Kneus B heeft neergehaald.quote:
Lol... alsof ik moet kiezen. Al die DJ's zijn gigantisch kut. Alleen GB is een pretentieuze kut met een doorsnee kutsmaak wat betreft muziek, maar die denkt dat ie boven andere DJ's staat. Verder is ie een smerige mongool en heeft ie een blije kutstem.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Mijn eigen CD speler.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon Ekdom de hele ochtend laten doen, probleem opgelostquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:14 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Lol... alsof ik moet kiezen. Al die DJ's zijn gigantisch kut. Alleen GB is een pretentieuze kut met een doorsnee kutsmaak wat betreft muziek, maar die denkt dat ie boven andere DJ's staat. Verder is ie een smerige mongool en heeft ie een blije kutstem.
nee, dat is inderdaad zooooo stoerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
giel is stoer heb op LowLands nog een snaak met hem gerookt
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:16 schreef SUKKEL het volgende:
Jensen met jan op de radio was echt geniaalquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:33 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
3FM is gedegradeerd tot full-time EO zender met normen en waarden.
's Morgens eerst de tenenkrommende Giel Beelen. Met z'n onwijs grappige opa (not) en diens zouteloze grappen, het tot zelfmoord aanzettende 'begin de dag met een dansje', z'n aandacht voor Jomanda en z'n eeuwige kneuzenvriendjes Korte Frans en Slaaf B. Hoogtepunt is altijd de extreem linkse columnist Joep van Kneuzenkom. Giel... vroegâh had 'ie nog een beetje humor en was 'ie nog een beetje politiek-incorrect... Tegenwoordig lijkt het of Donner het draaiboek van de show schrijft.
En s' middags word je getrakteerd op Wout. Bij Wout heb ik altijd het beeld van een christelijke padvinder. En zodra die niet-grappige biggesidekick Astrid haar vadsige mond opentrekt gaan mijn nekharen recht overeind staan. My god laat die big a.u.b. snel sterven! En dan heb ik het nog niet eens over die homoFI(E)LE Filemon met z'n nare taalgebruik. "Zeg Wooooooooouuuuut. Ik sta hier voor de tuin van mevrouw Bakkeeeeeeeeeeeeeer. Zal ik de plantjes nu vertrappeeeeeeeeeeeeeeeen? Oh, er komt een agent aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Meneer agent, mag ik u wat vraaaaaaaaaaaaagen?". Oh, oh, oh, wat een spannend avontuur Filemon! Ik ben echt aan de radio gekluisterd! Wat ben je ook een boefje! Dat je dat zomaar durft!
Jammer dat Jensen er niet meer op is. Ook niet de beste en meest verlichtende DJ, maar je kon er wel om lachen. Items zoals 'Talk Of The Town' met Jan Papparazzi. Geweldig die reakties uitlokken! Kijk, da's humor! Een lamme bejaarde oetlul die elke morgen een achterlijke door de EO goedgekeurde spreuk doet niet...
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
5 euroquote:
Nadat je je telefoon zo hoog mogelijk in de lucht had gegooid?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kijk wel uit had toen net een nieuwe tel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nadat je je telefoon zo hoog mogelijk in de lucht had gegooid?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |