nou, het is nu vingerdik, ruim 1 cm denk ik.. dus misschien wordt het nog eens 8 milimeter of zo.. da's wel goed genoeg denk ik.quote:
8mm? Da's dus millimeterenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, het is nu vingerdik, ruim 1 cm denk ik.. dus misschien wordt het nog eens 8 milimeter of zo.. da's wel goed genoeg denk ik.
ach, ik laat me wel verrassenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, da's toch wel korter dan 8 mm hoop ik![]()
ik neem het in overwegingquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
doe dat, en post het resultaat even dan![]()
Gewoon doenquote:
Hoi indahquote:
'T voelt lekker, die stekeltjes...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*gedaan heeft
en idd, het groeit als kool (niet letterlijk natuurlijk)
bij nader inzien denk ik dat het toch nog wel een centimeter lang is bovenop (zijkant is een standje korter) dus millimeteren is het net niet geworden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:20 schreef es70 het volgende:
[..]
'T voelt lekker, die stekeltjes...
Als het zo kort is lijkt het nog sneller te groeien.
Waarom is dat (kennelijk) zo moeilijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij nader inzien denk ik dat het toch nog wel een centimeter lang is bovenop (zijkant is een standje korter) dus millimeteren is het net niet geworden.
Een stapje in de richting zullen we het maar noemen, volgende keer doe ik het zelf
JIj gaat zeker naar indoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waar ik zit? Ja, in Nederland helaasnog wel... 60 dagen
tja, moeilijk, gemakkelijk is het nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom is dat (kennelijk) zo moeilijk. Ik heb daar nooit problemen mee gehad, overstappen naar iets anders....
dat moet ik ook nog doen jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:11 schreef D.Rose het volgende:
ik heb lekker trek, dus ga ik maar ff in de supermarkt neuzen
Ik hoor het jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ja, ik kan overtuigend binnenkomen
Ik ben het met je eens....quote:
NIet waarquote:
in de tropen is het nog veel lekkerder.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NIet waar
Douchen is heerlijk met dit weer![]()
Ja, daar ging ik ook minimaal 2 keer per dagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in de tropen is het nog veel lekkerder.
En je hoeft je ook niet druk te maken dat je het koud hebt na het douchen. Ik loop dan altijd mijn achtererfje op..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik ook minimaal 2 keer per dag
Nee, die kans is daar niet echt groot neequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En je hoeft je ook niet druk te maken dat je het koud hebt na het douchen. Ik loop dan altijd mijn achtererfje op..
de hele dag douchen is ook weer zoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NIet waar
Douchen is heerlijk met dit weer![]()
Waar ik ga zitten niet, in de bergen trouwens wel. lijkt wel Nederland daaro.. Het kan er 's nachts zelfs vriezenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, die kans is daar niet echt groot nee
Das weer jammer dan. Naar het zwembad toe anders?quote:
Lekker toch. Snachts is het nou net niet lekker die warmtequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waar ik ga zitten niet, in de bergen trouwens wel. lijkt wel Nederland daaro.. Het kan er 's nachts zelfs vriezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |