van TS wellichtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:25 schreef witste het volgende:
Komt hier ook het resultaat te staan? Voor en na? Jullie maken me wel nieuwsgierig!
Dat je besluit dat jouw toevoeging de moeite is om 3 jaar na de laatste post dit topic weer onder de aandacht te brengenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:20 schreef pietjan het volgende:
wat bedoel je
Inderdaad. Ik heb sinds ik m'n kop me de tondeuse bewerk nog nooit zoveel pussy gehad. Ik heb eigenlijk sindsdien een permanente vislucht om me heen gekregen die ik er niet meer af kan wassen...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:01 schreef _Liquid_ het volgende:
Ja, niet zeuren gewoon doen !
Meeste vrouwen vinden het sexy staan en ik vond het ook echt superrrr relaxed en makkelijk, vooral als je net gezwommen hebt oid.
Tondeuse pakken en kortste kammetje erop zetten.. Hoppa!
Je kunt het wel eerst photoshoppen maar dan is het nog niet echt, je moet het gewoon doen, en als je twijfelt.. laat een vriend ofzo het doen
Fotos van voor en na graag
Dat gaat niet werken, bij mij in ieder geval niet. Dan is het haar al zo kort dat de tondeuse die ene milimeter niet meer kan pakken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:36 schreef Ixnay het volgende:
Ik zou het eerst 5 mm doen. Ziet dat uit dan 4, dan, 3, 2, 1. En dus op het juiste moment ophouden.
Dan zit na 2 dagen die ene milimeter er weer bij.
En bij iedereen die er over begint zeg je gewoon "weddenschap verloren".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |