Waar ik zit? Ja, in Nederland helaasquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jee, indah, zit jij nog steeds waar jij zit?? Wil ook maar niet opschieten met die vulkaan!
dat dacht ik wel jaquote:
Waah.. da's helemaal schitterendquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat dacht ik wel ja
het is btw een pluggenzet, je kunt 'm ook gebruiken voor bijv. een voetbal, een skippybal of een luchtbed
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waar ik zit? Ja, in Nederland helaasnog wel... 60 dagen
wees er maar zuinig opquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waah.. da's helemaal schitterend![]()
aah, op die fiets, nee ik ga de 4e juli weg uit Nederland, en dan kom ik in Januari wel weer even terug hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sorry, wist ik even niet.. Ik las niets in je sig namelijk, die hou ik hier in de gaten...
je ziet iets naderen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik was al bang dat het fout was
vooralsnog als ok vandaag
nouja, ik sluit BIJNA niets uit danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als het onweer is, waarschuw me dan even
serieusquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
serieus? Nah, dat is me toch iets te kort.
ik doe het de laatste jaren eigenlijk altijd vinger dik. Da's wel prima, maar soms neig ik toch naar korter de laatste tijd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
serieus
Heb het me vaker voor genomen, maar dan besluit ik toch voor een paar centimeter te gaan. ipv een paar millimeter
maar korter dan vingerdik is toch ongeveer wel millimeterenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik doe het de laatste jaren eigenlijk altijd vinger dik. Da's wel prima, maar soms neig ik toch naar korter de laatste tijd.
mijn vingers zijn wel wat dikker hoor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar korter dan vingerdik is toch ongeveer wel millimeteren
dikker dan wat?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn vingers zijn wel wat dikker hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |