abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37667048
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik denk dat veel mannen nu de teenslippers vaarwel zeggen.
Nee
pi_37667093
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dat mensen het er voor over hebben om hun voeten kapot te lopen, omdat ze denken dan modieus te zijn.
Ik heb schijt aan mode, maar vind teenslippers in de zomer wel heerlijk.

Ja daar doe ik het voor, omdat het lekker is.
  maandag 8 mei 2006 @ 20:17:25 #53
62419 CherryLips
chocoholic
pi_37668562
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:52 schreef Gripper het volgende:
Haha, iedereen loopt op die teenslippers zichzelf een kreupele poot te flipfloppen, omdat het allemaal zo lekker modieus is.
Nee, dan maar de (door iedereen verfoeide) teva'tjes, so sue me. ik heb tenminste geen vette blaren tussen m'n grote teen en wijsteen
En je kunt er wél echt op lopen.
Die van mij zijn ook teva's, weliswaar de teenslipper versie, maar de zool is dik en voorgevormd en dus geen dun reepje rubber. Op die platte krengen kan ik ook niet lopen. Ik heb een goedkoop setje voor als ik weer ine en ranzig hostel logeer en geen voetschimmel wil oplopen onder de douche.
En van mijn slippers krijg ik ook geen blaren en schuurplekjes, ik hou van ze Die van jou heb ik niet want die vind ik dus wel lelijk
Tap tap tap
  maandag 8 mei 2006 @ 20:31:25 #54
37769 erodome
Zweefteef
pi_37669110
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dat mensen het er voor over hebben om hun voeten kapot te lopen, omdat ze denken dan modieus te zijn.

Driekwart van de tenen in Nederland zijn sowiezo niet om aan te zien.
Ik had ze al aan voordat het mode werd, ben niet van plan nu ze wel mode zijn dat veranderen en straks als het weer not done is draag ik ze nogsteeds.

Draag ze zolang het kan, op ten duur met teensokken erin omdat blote voeten te koud zijn, loop dus vaak op die dingen.

Ik had tot vorig jaar hele leuke neopreen slippers die wat hoger waren, maar die vielen letterlijk uit elkaar van ouderdom, nu maar even tijdelijk blije groene slippers totdat ik weer vind wat ik echt wil.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_37669577
Ik heb deze, maar dan wit leer:

En deze:

Mephisto's (bovenste) en Wolky's (onderste). Vooral de Wolky's zijn echt enorme joekels, maar ze lopen heerlijk. Ze hadden alleen iets aan het voetbed moeten doen, want je hebt na een uurtje lopen gigantische blauwe poten

En voor de kek heb ik nog wat van die floddertjes van Van Haren enzo
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37669625
De laatse van de 1e pagina zijn wel leuk
die van hierboven vind ik echt een dikke zool hebben, die lijken bijna weer op sandalen
pi_37670111
Rieten onderkantjes lopen heerlijk.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_37671297
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:44 schreef mic_forever het volgende:
De laatse van de 1e pagina zijn wel leuk
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:02 schreef Nesle het volgende:
Rieten onderkantjes lopen heerlijk.

Ik ben het absoluut oneens met de mensen die denken blaren en manke poten te krijgen in teenslippers. Draag ze al jaren, vind het heerlijk lopen. Je moet er wel op leren lopen, als je met een paar verkrampte poten die dingen aan probeert te houden en ze zo hard laat 'tikken' op je hiel garandeer ik je dat je voeten beurs zijn na een uurtje.
Gewoon een relaxe houding aannemen, en een soort van sloffen. 'T is niet uit te leggen
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_37672210
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:27 schreef Casparovvv het volgende:

[..]
[..]

Gewoon een relaxe houding aannemen, en een soort van sloffen. 'T is niet uit te leggen
Yeh.. slof een eind weg.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_37672710
loop al jaren op teenslippers. niks geen impotentie.
en mij wordt regelmatig verteld dat ik mooie voeten heb.

heb er een keer 35km mee gelopen achterelkaar op onregelmatig terrein.
no problems.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 8 mei 2006 @ 22:32:06 #61
130803 Gripper
Get a grip
pi_37674073
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:17 schreef CherryLips het volgende:

Die van mij zijn ook teva's, weliswaar de teenslipper versie, maar de zool is dik en voorgevormd en dus geen dun reepje rubber. Op die platte krengen kan ik ook niet lopen. Ik heb een goedkoop setje voor als ik weer ine en ranzig hostel logeer en geen voetschimmel wil oplopen onder de douche.
En van mijn slippers krijg ik ook geen blaren en schuurplekjes, ik hou van ze Die van jou heb ik niet want die vind ik dus wel lelijk
Da's waar, de slippers van teva zijn wel goed. Teva maakt prima spul, maar het is dan ook wel wat duurder dan de 8 euro slippertjes die je bij de H&M koopt. Ik gebruik mijn teva's (ik wilde echt stevige wandelsandalen, niet alleen maar een slipperzooltje) als echte wandelschoenen, loop er zelfs bergpaadjes mee. Stuk lichter dan m'n bergschoenen, maar ik kan me voorstellen dat dat niet jouw nummer 1 argument was toen je slippers ging uitzoeken
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  maandag 8 mei 2006 @ 22:56:03 #62
62419 CherryLips
chocoholic
pi_37675041
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:32 schreef Gripper het volgende:

[..]

Da's waar, de slippers van teva zijn wel goed. Teva maakt prima spul, maar het is dan ook wel wat duurder dan de 8 euro slippertjes die je bij de H&M koopt. Ik gebruik mijn teva's (ik wilde echt stevige wandelsandalen, niet alleen maar een slipperzooltje) als echte wandelschoenen, loop er zelfs bergpaadjes mee. Stuk lichter dan m'n bergschoenen, maar ik kan me voorstellen dat dat niet jouw nummer 1 argument was toen je slippers ging uitzoeken
Nee, ik wilde iets opens, zodat ik geen zweetpoten kreeg, want thuis loop ik 's zomers het liefst op blote voeten dus ik wilde wel iets van slippers En ik breek m'n nek op die goedkope slippers, ik heb smalle voeten, beetje platvoeten ook, dus dat gaat niet met gewone slippers. Ik kan er een hele dag op shoppen, dat is mijn survivaltocht
Tap tap tap
  maandag 8 mei 2006 @ 22:57:48 #63
130803 Gripper
Get a grip
pi_37675120
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik kan er een hele dag op shoppen, dat is mijn survivaltocht
En ik altijd maar denken dat shoppen alleen voor mannen overleven is, vrouwen vinden het toch heerlijk?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  maandag 8 mei 2006 @ 22:59:35 #64
62419 CherryLips
chocoholic
pi_37675189
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:57 schreef Gripper het volgende:

[..]

En ik altijd maar denken dat shoppen alleen voor mannen overleven is, vrouwen vinden het toch heerlijk?
Nee, ook vrouwen zijn 't soms zat
Tap tap tap
  maandag 8 mei 2006 @ 23:13:26 #65
67385 ROG
Go on, say it.
pi_37675773

Héérlijke Reef slippers!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:19:28 #66
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_37683628
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:52 schreef Gripper het volgende:
Haha, iedereen loopt op die teenslippers zichzelf een kreupele poot te flipfloppen, omdat het allemaal zo lekker modieus is.
[..]
ik heb tenminste geen vette blaren tussen m'n grote teen en wijsteen
En je kunt er wél echt op lopen.
Blaren tussen je grote teen en wijsteen is alleen maar als je de verkeerde teenslippers neemt. Als je er iets meer aan uit geeft, zul je zien dat dit dus niet het geval is.
Ik heb zelf ook enorm gevoelige voeten en tenen, maar in mijn Reef slippers heb ik er totaal geen last van.

En impotentie van slipper dragen...
Mên ik heb nogsteeds tranen in mijn ogen van het lachen.
pi_37683718
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:13 schreef ROG het volgende:
[afbeelding]

Héérlijke Reef slippers!
Die zijn wel chill, maar ik geen nooit meer uit dan ¤7,5 aan slippers
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:23:26 #68
12079 koele
The Koeler, the better
pi_37683738
pi_37683777
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:19 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Blaren tussen je grote teen en wijsteen is alleen maar als je de verkeerde teenslippers neemt. Als je er iets meer aan uit geeft, zul je zien dat dit dus niet het geval is.
Ik heb zelf ook enorm gevoelige voeten en tenen, maar in mijn Reef slippers heb ik er totaal geen last van.

En impotentie van slipper dragen...
Mên ik heb nogsteeds tranen in mijn ogen van het lachen.
Ik heb eens hele dure leren gekocht waarvan ik dacht dat ze lekker zaten (in de winkel dus) .
Na 2 weken kwamen de blaren en nu liggen ze maar stof te happen in de kast.

Ik vind teenslippers erg leuk en mooi, maar ik kan ze blijkbaar niet dragen.. Helaas.
pi_37683791
Ik heb deze

Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:27:32 #71
12079 koele
The Koeler, the better
pi_37683863
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:24 schreef Fame het volgende:

[..]

Ik heb eens hele dure leren gekocht waarvan ik dacht dat ze lekker zaten (in de winkel dus) .

Ik vind teenslippers erg leuk en mooi, maar ik kan ze blijkbaar niet dragen.. Helaas.
dan moet je écht nog een keer reef proberen...
pi_37683940
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:27 schreef koele het volgende:

[..]

dan moet je écht nog een keer reef proberen...
Nou, okay. Ik zie dat er een winkel in de buurt zit dus ik waag het er een keertje op.
pi_37684044
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:24 schreef Fame het volgende:

[..]

Dure zeg je he.. Geef ze aan mij
pi_37684065
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:34 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Dure zeg je he.. Geef ze aan mij
Kopen
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:42:19 #75
12079 koele
The Koeler, the better
pi_37684272
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:30 schreef Fame het volgende:

[..]

Nou, okay. Ik zie dat er een winkel in de buurt zit dus ik waag het er een keertje op.
ik had met andere slippers (ook dure) ook last van mn tenen, maar heb afgelopen donderdag mn reefs uit de kast gepakt, ze niet meer uitgedaan (behalve in bed dan) en helemaal geen last gehad!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')