Neequote:Op maandag 8 mei 2006 18:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik denk dat veel mannen nu de teenslippers vaarwel zeggen.![]()
Ik heb schijt aan mode, maar vind teenslippers in de zomer wel heerlijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dat mensen het er voor over hebben om hun voeten kapot te lopen, omdat ze denken dan modieus te zijn.![]()
Die van mij zijn ook teva's, weliswaar de teenslipper versie, maar de zool is dik en voorgevormd en dus geen dun reepje rubber. Op die platte krengen kan ik ook niet lopen. Ik heb een goedkoop setje voor als ik weer ine en ranzig hostel logeer en geen voetschimmel wil oplopen onder de douche.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:52 schreef Gripper het volgende:
Haha, iedereen loopt op die teenslippers zichzelf een kreupele poot te flipfloppen, omdat het allemaal zo lekker modieus is.
Nee, dan maar de (door iedereen verfoeide) teva'tjes, so sue me. ik heb tenminste geen vette blaren tussen m'n grote teen en wijsteen
En je kunt er wél echt op lopen.
Ik had ze al aan voordat het mode werd, ben niet van plan nu ze wel mode zijn dat veranderen en straks als het weer not done is draag ik ze nogsteeds.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dat mensen het er voor over hebben om hun voeten kapot te lopen, omdat ze denken dan modieus te zijn.![]()
Driekwart van de tenen in Nederland zijn sowiezo niet om aan te zien.![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:44 schreef mic_forever het volgende:
De laatse van de 1e pagina zijn wel leuk
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:02 schreef Nesle het volgende:
Rieten onderkantjes lopen heerlijk.
Yeh.. slof een eind weg.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:27 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een relaxe houding aannemen, en een soort van sloffen. 'T is niet uit te leggen![]()
Da's waar, de slippers van teva zijn wel goed. Teva maakt prima spul, maar het is dan ook wel wat duurder dan de 8 euro slippertjes die je bij de H&M koopt. Ik gebruik mijn teva's (ik wilde echt stevige wandelsandalen, niet alleen maar een slipperzooltje) als echte wandelschoenen, loop er zelfs bergpaadjes mee. Stuk lichter dan m'n bergschoenen, maar ik kan me voorstellen dat dat niet jouw nummer 1 argument was toen je slippers ging uitzoekenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Die van mij zijn ook teva's, weliswaar de teenslipper versie, maar de zool is dik en voorgevormd en dus geen dun reepje rubber. Op die platte krengen kan ik ook niet lopen. Ik heb een goedkoop setje voor als ik weer ine en ranzig hostel logeer en geen voetschimmel wil oplopen onder de douche.
En van mijn slippers krijg ik ook geen blaren en schuurplekjes, ik hou van zeDie van jou heb ik niet want die vind ik dus wel lelijk
Nee, ik wilde iets opens, zodat ik geen zweetpoten kreeg, want thuis loop ik 's zomers het liefst op blote voeten dus ik wilde wel iets van slippersquote:Op maandag 8 mei 2006 22:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Da's waar, de slippers van teva zijn wel goed. Teva maakt prima spul, maar het is dan ook wel wat duurder dan de 8 euro slippertjes die je bij de H&M koopt. Ik gebruik mijn teva's (ik wilde echt stevige wandelsandalen, niet alleen maar een slipperzooltje) als echte wandelschoenen, loop er zelfs bergpaadjes mee. Stuk lichter dan m'n bergschoenen, maar ik kan me voorstellen dat dat niet jouw nummer 1 argument was toen je slippers ging uitzoeken
En ik altijd maar denken dat shoppen alleen voor mannen overleven is, vrouwen vinden het toch heerlijk?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er een hele dag op shoppen, dat is mijn survivaltocht
Nee, ook vrouwen zijn 't soms zatquote:Op maandag 8 mei 2006 22:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat shoppen alleen voor mannen overleven is, vrouwen vinden het toch heerlijk?![]()
Blaren tussen je grote teen en wijsteen is alleen maar als je de verkeerde teenslippers neemt. Als je er iets meer aan uit geeft, zul je zien dat dit dus niet het geval is.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:52 schreef Gripper het volgende:
Haha, iedereen loopt op die teenslippers zichzelf een kreupele poot te flipfloppen, omdat het allemaal zo lekker modieus is.
[..]
ik heb tenminste geen vette blaren tussen m'n grote teen en wijsteen
En je kunt er wél echt op lopen.
Ik heb eens hele dure leren gekocht waarvan ik dacht dat ze lekker zaten (in de winkel dus) .quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Blaren tussen je grote teen en wijsteen is alleen maar als je de verkeerde teenslippers neemt. Als je er iets meer aan uit geeft, zul je zien dat dit dus niet het geval is.
Ik heb zelf ook enorm gevoelige voeten en tenen, maar in mijn Reef slippers heb ik er totaal geen last van.
En impotentie van slipper dragen...![]()
![]()
Mên ik heb nogsteeds tranen in mijn ogen van het lachen.
dan moet je écht nog een keer reef proberen...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:24 schreef Fame het volgende:
[..]
Ik heb eens hele dure leren gekocht waarvan ik dacht dat ze lekker zaten (in de winkel dus) .
Na 2 weken kwamen de blaren en nu liggen ze maar stof te happen in de kast.
Ik vind teenslippers erg leuk en mooi, maar ik kan ze blijkbaar niet dragen.. Helaas.
Nou, okay. Ik zie dat er een winkel in de buurt zit dus ik waag het er een keertje op.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:27 schreef koele het volgende:
[..]
dan moet je écht nog een keer reef proberen...
Dure zeg je he.. Geef ze aan mijquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:24 schreef Fame het volgende:
[..]
Ik heb eens hele dure leren gekocht waarvan ik dacht dat ze lekker zaten (in de winkel dus) .
Na 2 weken kwamen de blaren en nu liggen ze maar stof te happen in de kast.
Ik vind teenslippers erg leuk en mooi, maar ik kan ze blijkbaar niet dragen.. Helaas.
ik had met andere slippers (ook dure) ook last van mn tenen, maar heb afgelopen donderdag mn reefs uit de kast gepakt, ze niet meer uitgedaan (behalve in bed dan) en helemaal geen last gehad!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:30 schreef Fame het volgende:
[..]
Nou, okay. Ik zie dat er een winkel in de buurt zit dus ik waag het er een keertje op.
Ik raad je inderdaad "Reef" of vergelijkbare slippers aan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:30 schreef Fame het volgende:
[..]
Nou, okay. Ik zie dat er een winkel in de buurt zit dus ik waag het er een keertje op.
Ik heb ze zaterdag gekocht, en heb ze alleen niet op mijn werk aan gehad. (dress code en dat soort.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:42 schreef koele het volgende:
[..]
ik had met andere slippers (ook dure) ook last van mn tenen, maar heb afgelopen donderdag mn reefs uit de kast gepakt, ze niet meer uitgedaan (behalve in bed dan) en helemaal geen last gehad!
Die wil ik ook hebben!!quote:Op maandag 8 mei 2006 12:12 schreef n00cL30n het volgende:
Mijn laatste aanwinst:
[afbeelding]
Met als special feature, de flesopener in de zool:
[afbeelding]
Zoals Stansfield al eerder vermelde:quote:
NE-time.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:22 schreef muzas het volgende:
thx voor je reactiemaar ik had ze met een beetje googlen natuurlijk al gevonden
ik vermeldde alleen dat ik ze ook wil hebben
![]()
Heerlijk inderdaadquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:50 schreef n00cL30n het volgende:
* n00cL30n ziit ff jaloers te zijn op kantoortje... wil ook weer lucht aan mijn voeten en tenen.
nee idd, ik begin je al te ruiken!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad. Ik moet ook niet te lang wat aan m'n voeten hebben met dit weer
.
Juist nietquote:
Wat voor dresscode hebben jullie dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:20 schreef n00cL30n het volgende:
Net ff buiten wezen lunchen... en heb de teenslippers in mijn auto liggen vandaag, gelijk maar ff aangedaan... Verademing dus.. Zit alleen nu weer binnen... Zonder teenslippers.. WAAROM DIE DRESSCODE!!!!
Doe jij fijn wat een nietzeggend boekje je voorschrijft...... ik draag wel wat ik lekker vindquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:46 schreef n00cL30n het volgende:
pantalon, overhemd, stropdas, nette schoenen, direkt citaat uit het policy manual "flipflops or sandals not allowed."
Hey, dat is wel waar je voor tekent als je in dienst treed. Baan is fijn, werk is vooral leuk en betaald lekker.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Doe jij fijn wat een nietzeggend boekje je voorschrijft...... ik draag wel wat ik lekker vind
* Rekkie draagt slippers op werkquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey, dat is wel waar je voor tekent als je in dienst treed. Baan is fijn, werk is vooral leuk en betaald lekker.
Als je dan toevallig een baasje boven je hebt die fijn de regeltjes na leeft, dan heb je het maar te slikken.
Ach ja, het vooruitzicht dat je straks je slippers aan kan, maakt veel goed.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey, dat is wel waar je voor tekent als je in dienst treed. Baan is fijn, werk is vooral leuk en betaald lekker.
Als je dan toevallig een baasje boven je hebt die fijn de regeltjes na leeft, dan heb je het maar te slikken.
topdingetjes..loop ik ook al meer dan een jaar op en nog steeds prima!quote:
Nee, ik werk bij een Europees Hoofdkwartier van een Japanse Multinational. Willen nog wel eens wat hoge piefen over de verdieping lopen... Wel jammer, maarja, het maakt het inderdaad wel des te lekkerder als de slippers aankunnen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:09 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ach ja, het vooruitzicht dat je straks je slippers aan kan, maakt veel goed.
Werk je toevallig op een bank?
Veertig piek, maar ze doen 't al twee zomers. Twee tientjes per zomer valt best mee? Gewoon keertje Reef's kopen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:22 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Die zijn wel chill, maar ik geen nooit meer uit dan ¤7,5 aan slippers![]()
Welcome to the Reef Alliance.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:43 schreef ROG het volgende:
[..]
Veertig piek, maar ze doen 't al twee zomers. Twee tientjes per zomer valt best mee? Gewoon keertje Reef's kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |