Mijn Reef's waren ¤39,95quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:52 schreef Veilside_red het volgende:
hmmm die vallen dan af bij mij. Aan wat voor prijzen moet je denken bij die reef slippers?
Van 20 tot 59 euro ofzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:52 schreef Veilside_red het volgende:
hmmm die vallen dan af bij mij. Aan wat voor prijzen moet je denken bij die reef slippers?
Dat vind ik de enige slippers uit het topic die er leuk uitzien.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:12 schreef n00cL30n het volgende:
Mijn laatste aanwinst:
[afbeelding]
Met als special feature, de flesopener in de zool:
[afbeelding]
13 dollar per paar, dan ga ik ook maar eens een handeltje starten, hier in Brazilie koop ik ze voor 4 ¤ per paarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:11 schreef vilijntje het volgende:
Okee, ben dus niet de enige die naarstig op zoek is naar havaianas. In Utrecht kon ik alleen maar zwarte vinden of een soort van voetbal uitvoering voor rond de 20 euro. Via google heb ik een website gevonden waar je ze in de VS kan bestellen voor maar 13 dollar per paar!!!Je moet wel minimaal drie paar bestellen maar goed, zwart, wit en een of ander fout kleurtje is wel te verzinnen. Voor de die-hard flipflop fans onder ons (waaronder mezelf
) , als je meer dan vijf paar bestelt krijg je een paar gratis!!!
Voor geinteresseerden hierbij de website: http://brazilexporters.com/store/index.php (en nee, ik heb geen aandelen havaianas)
Volgens afschrift ¤39,95quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:52 schreef Veilside_red het volgende:
Ik vind ze ook echt heel erg leuk, is hier al een lijstje met verkoopadressen voorbij gekomen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:31 schreef bloempjuh het volgende:
Vandaag een paar roze Teva Olowahu's gekocht in een online winkel die geen verzendkosten vraagt. Ikgaopreis.nl.
[afbeelding]
deze in het roze dus
Dat is trouwens een leuke online winkel, die ik nog niet kendequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:31 schreef bloempjuh het volgende:
Vandaag een paar roze Teva Olowahu's gekocht in een online winkel die geen verzendkosten vraagt. Ikgaopreis.nl.
[afbeelding]
deze in het roze dus
Ik kende 'm ook niet, maar ben er geloof ik ook wel blij meequote:Op woensdag 14 juni 2006 08:18 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat is trouwens een leuke online winkel, die ik nog niet kende![]()
op de website van Teva kun je je postcode invoeren voor adressen in de buurtquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind ze ook echt heel erg leuk, is hier al een lijstje met verkoopadressen voorbij gekomen?Ik ben meer de persoon van eerst aanpassen enzo
Doe eens een foto posten?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vroeger drie tenen gebroken op die stomme waterschoentjesM'n tenen staan alle kanten op.
Op slippers nog niks *knock on wood*
nou ja, zo erg is 't nou ook weer niet, maar ach:quote:
Haha, was al grapje bedoelt, maar dat ehm ziet eruit alsof er iig wel iets gebeurd is met je tenenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou ja, zo erg is 't nou ook weer niet, maar ach:
(camera doet beetje flauw)
Links, teen nummer 2 en 3, rechts: de middelste (die ernaast is nog dubieus)
[afbeelding]
[afbeelding]
We weten niet zeker hoe het is gebeurd, ze zagen het pas later op een röntgenfoto die voor een andere reden werd gemaakt. Maar het schijnt dat er wel eens iets was met die waterschoentjes die je als kind vroeger droeg, die plastic ondingen.
Kijk eens op http://reefdealers.nl/ daar staat welke winkels reefs verkopen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:22 schreef JeroenV het volgende:
Ik zit overal te zoeken naar die Reefs, maar ik zie ze nog nergens. Van de week maar eens in Rotterdam kijken.
American Today verkoopt ze (in utrecht iig), volgendsmij zit die ook in r'dam.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:22 schreef JeroenV het volgende:
Ik zit overal te zoeken naar die Reefs, maar ik zie ze nog nergens. Van de week maar eens in Rotterdam kijken.
Zit in Rotterdam, maar heb er nog nooit slippers gezien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:30 schreef DNi het volgende:
[..]
American Today verkoopt ze (in utrecht iig), volgendsmij zit die ook in r'dam.
Ah helemaal geweldigquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
op de website van Teva kun je je postcode invoeren voor adressen in de buurtBij de Intersport hebben ze hem meestal wel, en Kathmandu in utrecht en Amersfoort.
Niemand?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:56 schreef Melusine het volgende:
Ik heb een vraagje...
Heeft iemand misschien een idee waar je niet al te dure leuke slippers kan vinden in maat 47? Het liefst in Amsterdam of eventueel Utrecht.
Wat vind je van de van mij? ¤39.95quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:14 schreef JeroenV het volgende:
Pfoe, ik was van plan die Reefs met flesopener te kopen. Maar nu zit ik op de site van Sneakers te kijken en zie ik dat ze 60 euro zijn. Dan zoek ik wel even verder hoor...
Iemand anders een idee waar je beetje leuke bruine kan vinden voor een goedkopere prijs? Draag ze niet veel, dus meer dan 40 euro heb ik er zeker niet voor over. Hoeft niet perse meer van Reefs te zijn.
Wow.. ze zijn nu al binnen. En mooi.. En ze lopen lekker!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:31 schreef bloempjuh het volgende:
[afbeelding]
deze in het roze dus
Iets te simpelquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:16 schreef DrunkenMuncky het volgende:
[..]
Wat vind je van de van mij? ¤39.95![]()
[afbeelding]
Welke reefs met flessenopeners heb jij dan voor ogen, die teenslippers, of die badslippers?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:14 schreef JeroenV het volgende:
Pfoe, ik was van plan die Reefs met flesopener te kopen. Maar nu zit ik op de site van Sneakers te kijken en zie ik dat ze 60 euro zijn. Dan zoek ik wel even verder hoor...
Iemand anders een idee waar je beetje leuke bruine kan vinden voor een goedkopere prijs? Draag ze niet veel, dus meer dan 40 euro heb ik er zeker niet voor over. Hoeft niet perse meer van Reefs te zijn.
wat een aartslelijke dingenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:13 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
woeiii eindelijk slippers gevonden =)
[afbeelding]
Haha.. ik heb 9 tenen en loop gewoon op slippers! Boeiend dat maakt me echt niet uit.. bijna niemand heeft mooie voeten!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou ja, zo erg is 't nou ook weer niet, maar ach:
(camera doet beetje flauw)
Links, teen nummer 2 en 3, rechts: de middelste (die ernaast is nog dubieus)
[afbeelding]
[afbeelding]
We weten niet zeker hoe het is gebeurd, ze zagen het pas later op een röntgenfoto die voor een andere reden werd gemaakt. Maar het schijnt dat er wel eens iets was met die waterschoentjes die je als kind vroeger droeg, die plastic ondingen.
Ik krijg alleen blaren als dat teenstukje van plastic is. Dus gewoon slippers met een stoffen of leren teenstukje kopenquote:Op zondag 18 juni 2006 16:58 schreef heaven7 het volgende:
Zijn er ook speciale slippers waar je geen blaren van tussen je tenen krijgt van dat teenstukje? Jee wat een zinIk heb 1 keer teenslippers gekocht maar had m'n tenen na een halve dag al helemaal kapot
![]()
Nou Dan ga je echt bij een raar filiaal van Sneakers...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:13 schreef JeroenV het volgende:
Ik bedoel deze:
[afbeelding]
Of nog liever deze:
[afbeelding]
Nu zag ik de bovenste (beiden hebben de flesopener) bij zowel America Today als bij Sneakers staan voor 55 euro. De bovenste vond ik niet eens zo mooi, de onderste mooier. Alleen had ik die nog niet gezien.
Deze zag ik wel en was een tientje goedkoper. Als ik de tweede niet zie ga ik hier maar voor, en dan maar geen flessenopener:
[afbeelding]
Ik ben bang dat jij dan naar een raar filiaan van sneakers gegaan bent, en waar je mooi mazzel mee gehad hebt want op de site van sneakers staat gewoon de prijs van 54,95 euro.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nou Dan ga je echt bij een raar filiaal van Sneakers...
Ik heb deze nu al een maandje ofzo.. en ik heb ze echt voor 39,95 gekocht.
[afbeelding]
Waar? Die zijn mooiquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb deze van reef gehaald. Ze zitten lekker..
Dat doen mijn Puma's van 15 ¤ ook, al beginnen ze nu er een beetje schmutzig uit te zien.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:43 schreef ROG het volgende:
[..]
Veertig piek, maar ze doen 't al twee zomers. Twee tientjes per zomer valt best mee? Gewoon keertje Reef's kopen.
Van harte welkom bij het Maikuuul-kampers-clubje!quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb vandaag deze gehaald
[afbeelding]
Ze blijven toch het lekkerst lopenquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:54 schreef DrunkenMuncky het volgende:
[..]
Van harte welkom bij het Maikuuul-kampers-clubje!![]()
welkom bij het homo clubjequote:Op donderdag 15 juni 2006 17:16 schreef DrunkenMuncky het volgende:
[..]
Wat vind je van de van mij? ¤39.95![]()
[afbeelding]
Ach guuuuut... Ga toch trillende handen kweken, stoer doen op een homegrowers draadje, of reageren op wat trendy is of gaat worden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:15 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]
welkom bij het homo clubje![]()
![]()
![]()
teenslippers bij ons mannen![]()
Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt? Ik kan de zwarte namelijk nergens meer vinden!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:58 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[afbeelding]
Maar dan helemaal zwart, ik heb ze vandaag gekocht
Hier in Goes, ik had de laatste ook... geen idee hoe die winkel heet....quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:44 schreef Ilske het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt? Ik kan de zwarte namelijk nergens meer vinden!![]()
Wat een BS reactiequote:Op donderdag 22 juni 2006 15:54 schreef DrunkenMuncky het volgende:
[..]
Van harte welkom bij het Maikuuul-kampers-clubje!![]()
Bedankt voor de site. Handig voor als je met een paar mensen slippers wilt bestellen! Alleen een vraagje!! Heb jij ze ook via die site besteld? Een vriend van me probeert me namelijk wijs te maken dat je als je die slippers besteld je nog invoerrechten moet betalen zodra de slippers bij de Doane zijn!! Weet jij of dit waar is? Ik wou ze graag bestellen maar wil natuurlijk niet voor verassingen komen te staan wat geld betreft!!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:11 schreef vilijntje het volgende:
Okee, ben dus niet de enige die naarstig op zoek is naar havaianas. In Utrecht kon ik alleen maar zwarte vinden of een soort van voetbal uitvoering voor rond de 20 euro. Via google heb ik een website gevonden waar je ze in de VS kan bestellen voor maar 13 dollar per paar!!!Je moet wel minimaal drie paar bestellen maar goed, zwart, wit en een of ander fout kleurtje is wel te verzinnen. Voor de die-hard flipflop fans onder ons (waaronder mezelf
) , als je meer dan vijf paar bestelt krijg je een paar gratis!!!
Voor geinteresseerden hierbij de website: http://brazilexporters.com/store/index.php (en nee, ik heb geen aandelen havaianas)
normaal moet je op zoiets geen invoerrechten betalen, een beetje goede online winkel zet GIFT op de verpakking zodat er helemaal geen invoerrechten betaald hoeven te wordenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:39 schreef hoffert het volgende:
Weet iemand hoe het zit als je slipper via internet uit het buitenland besteld? Ik wil dus die havaianas bestellen uit amerika. Je maakt het bedrag over en ze sturen het naar Nederland, maar iemand heeft me verteld dat je dan halverwege door de doane wordt benadert dat je nog invoerrechten moet betalen?
IEMand enig ideee???
thanks
Waar? Hoe lopen ze en heb jij maat medium?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:13 schreef ForumGek het volgende:
Deze afgelopen maandag gehaald !
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:08 schreef JeroenV het volgende:
[afbeelding]
Sinds vandaag in mijn bezit. Ze zitten goddelijk.
Bij de PF store in Amsterdam, in de hartenstraat volgens mij.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:37 schreef wonko het volgende:
[..]
Waar? Hoe lopen ze en heb jij maat medium?
Dat is toch geen aanbieding? Bij de Action zijn ze altijd die prijs.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb lekker teenslippers voor 99 cent gekocht bij de Blokker vanmiddag.
Die heb ik niet in de buurt zittenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is toch geen aanbieding? Bij de Action zijn ze altijd die prijs.
Niet zo op je teentjes getraptquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die heb ik niet in de buurt zitten.
Overigens, waar hoor je mij zeggen dat het een aanbieding was.
Dat krijg je met blote voetenquote:
Ik was er toevallig en dacht, ha!quote:Ik zag die Blokker folder vanmiddag. Vandaar![]()
.
Het valt me wel vaker op. Blokker en de zogenaamde aanbiedingen![]()
.
Mja, moet helemaal aan de andere kant van R'dam zijn... Veel te veel gedoe met de auto.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:18 schreef schatje het volgende:
De Action is echt een aanrader hoor XcUZ_Me. Kijk anders even bij filialen.
Vaak goedkoper dan de Blokker en de Xenos.
Tip voor volgende zomer!quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:45 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
pff ben ik nou zo stom en de eeenige die niet op van die slippers met 1 zo'n ding tussen mn tenen kan lopen.. ben iig op zoek naar slipperts met gewoon zo'n band, maar dan wel van leer / stof achtig en niet plastic zoals hierboven al een paar keer langsgekomen zijn... want die heb ik al.. wil er die ik gewoon aan kan =)
kan iemand me helpen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |