Je hebt gelijk over hoe belangrijk ze zijn geweest e.d., waar je geen gelijk in hebt is dat jij schijnt te denken dat elk jaar 2 minuten je mond houden iets uitmaakt. "Respect tonen", wat, door twee minuten je mond houden? Wie heeft daar wat aan? Niemand. Die doden denken heus niet "oh, kijk, ze zijn weer 2 minuten stil uit respect voor ons, wat voelt dit goed hé".quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:40 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niet te maken met behoeftes. Het heeft te maken met FATSOEN en RESPECT. Het gaat om mensen, helden, die in 's lands belang gestorven zijn. Voor de vrijheid van hun kinderen, zoals die snotaap van een vriend van jou.
En dat argument wat je aandraagt is werkelijk te dom voor woorden.
Maar dan behoor je wel respect te hebben voor die mensen die dat wel willen en ga je niet midden op straat gewoon door praten, en dan ook nog zo reageren.. En als iemand geen respect heeft of kan tonen voor jouw gedachtegangen dan moet je daar iemand op aan (kunnen) spreken, en niet denken; Ach, als hij dat wil..quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nogmaals, want je begrijpt het niet: Als iemand geen behoefte heeft aan stil te zijn tijdens de dodenherdenking, dan is diegene dat niet. En wat mij betreft hoeft niemand dat te zijn. Dus waarom iemand aanspreken op iets, waar hij niets voor voelt?
Welk gedeelte daarvan is sociale controle?
Jij maakt er een moskeegangers verhaal van, het ging de TS er volgens mij meer om dat als je ze er op aanspreekt je nog bedreigt wordt ook. Iets waar ik ook op reageer.. Sorry hoor!quote:Als Irak was ingevallen om de juiste redenen dan had ik daar minder moeite mee gehad ja. Maar onder het mom van een vredesoperatie een land tot op de grond slopen, inclusief behoorlijk wat burgers voor een voorraad olie, vind ik hetzelfde als een topic opdragen aan Turken vanwege het niet houden van 2 minuten stilte, maar daar eigenlijk gewoon gal willen spuwen op moskee-gangers.
En dan NOG zeggen dat hij geen belang gehad bij de gestorvenen tijdens de bevrijding van ons land? Wat een enorme domkop zeg. Alsjeblieft zeg.quote:
Je hebt gelijk, een taalfout bewijst alles.quote:
Wat is er met je vriend? Begrijp ik goed dat het om een moskeeganger gaat? Of laat ik het zo zeggen: iemand die niet het FATSOEN heeft om twee minuten per jaar zijn bek kan houden, omdat 80% van de mensen in zijn omgeving dat wel graag willen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Lieve schat, mijn vriend heeft geen enkel maar dan ook geen enkel belang gehad bij de gevallen Nederlandse militairen. En dat hij er niets bij voelt om dat dan te gaan herdenken, is dus zijn goed recht.
Och, en dan vertel ik dat, en dan ga je een leuk verhaal ophangen over dat als "onze" Hollandse jongens niet voor hemquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:47 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Wat is de etnische achtergrond van onze gast?
Daar ga je dik de mist in. Jij gaat er vanuit dat omdat mensen weigeren deel te nemen aan een belachelijk ritueel, ze hun respect niet willen tonen op dezelfde manier als jij, ze ook geen respect hebben. Wat in mijn geval zeker niet zo is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:42 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu idd wel een helder beeld hebt geschapen over je vriend, hij bedreigd mensen in bepaalde gevallen, hij geeft niet om het verleden, om de mensen die streden voor onze vrijheid etc.
Tja, waarom zou je mensen begraven. Ook zo'n belachlijk 'ritueel'. Kunnen toch gewoon in de prullenbak. Als ze er dan eenmaal liggen soms heengaan en kijken naar een steen. Wat een onzin.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:48 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Je hebt gelijk over hoe belangrijk ze zijn geweest e.d., waar je geen gelijk in hebt is dat jij schijnt te denken dat elk jaar 2 minuten je mond houden iets uitmaakt. "Respect tonen", wat, door twee minuten je mond houden? Wie heeft daar wat aan? Niemand. Die doden denken heus niet "oh, kijk, ze zijn weer 2 minuten stil uit respect voor ons, wat voelt dit goed hé".
Het is een belachelijk ritueel waar niemand iets aan heeft, waar mensen enkel aan deelnemen om zichzelf beter te voelen.
Alsof altijd iemand er rechtstreeks iets aan moet hebben. Jongen, je bent duidelijk te jong en onwetend hier het belang van in te zien. Ik staak de discussie verder. Denk er op z'n minst nog eens goed over na.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:48 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Je hebt gelijk over hoe belangrijk ze zijn geweest e.d., waar je geen gelijk in hebt is dat jij schijnt te denken dat elk jaar 2 minuten je mond houden iets uitmaakt. "Respect tonen", wat, door twee minuten je mond houden? Wie heeft daar wat aan? Niemand. Die doden denken heus niet "oh, kijk, ze zijn weer 2 minuten stil uit respect voor ons, wat voelt dit goed hé".
Het is een belachelijk ritueel waar niemand iets aan heeft, waar mensen enkel aan deelnemen om zichzelf beter te voelen.
Hij was dus in dat geval geen geboren en getogen Bredanaar geweest. Moeilijk he?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:48 schreef Bombardier het volgende:
[..]
En dan NOG zeggen dat hij geen belang gehad bij de gestorvenen tijdens de bevrijding van ons land? Wat een enorme domkop zeg. Alsjeblieft zeg.
1. Dat begrijp je inderdaad verkeerdquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:49 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat is er met je vriend? Begrijp ik goed dat het om een moskeeganger gaat? Of laat ik het zo zeggen: iemand die niet het FATSOEN heeft om twee minuten per jaar zijn bek kan houden, omdat 80% van de mensen in zijn omgeving dat wel graag willen?
Nee, jij snapt het niet. Uiteindelijk moet niemand wat, behalve belasting betalen. Het gaat erom dat mensen in deze samenleving wonen die is gebouwd op enkele principes en de daaruit voortkomende normen en waarden onstaan uit de historie van ons land. Wanneer wij een land willen zijn met allemaal 'nederlanders', zal men ook respect moeten tonen voor de tradities die ons land kent, je hoeft er niet persé aan mee te doen, maar je gaat niet herdenkingen frustreren omdat jij er niks mee hebt. Als je daar niks mee hebt, heb je blijkbaar ook niks met ons land, want onze historie en het burgerschap zijn direct met elkaar verbonden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:45 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Jij verwart "mensen moeten mij respecteren" met "mensen moeten de dingen die ik respecteer ook respecteren".
In het eerste geval aanvaard je van elkaar dat je verschillende standpunten hebt, belang hecht aan verschillende dingen, en je respecteert dat.
In het tweede geval moet iedereen jouw levensstijl overnemen, jouw tradities, de dingen die jij belangrijk vindt.
Je snapt het niet.
Nochmaals: als jij de behoefte voelt van 2 minuten je mond te houden per jaar, als jij denkt dat dat een verschil uitmaakt, als jij je daar beter bij voelt, be my guest. Maar ik vind het een belachelijk, zinloos, nutteloos ritueel, dus kies ik ervoor daar niet aan deel te nemen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:50 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Tja, waarom zou je mensen begraven. Ook zo'n belachlijk 'ritueel'. Kunnen toch gewoon in de prullenbak. Als ze er dan eenmaal liggen soms heengaan en kijken naar een steen. Wat een onzin.![]()
Ik ben benieuwd wat jij doet als je vader komt te overlijden. Direct maar dumpen in zee dacht ik? Hij heeft er verder toch niks aan, want hij is overleden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:53 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Nochmaals: als jij de behoefte voelt van 2 minuten je mond te houden per jaar, als jij denkt dat dat een verschil uitmaakt, als jij je daar beter bij voelt, be my guest. Maar ik vind het een belachelijk, zinloos, nutteloos ritueel, dus kies ik ervoor daar niet aan deel te nemen.
En het is de groep die er WEL aan deelneemt die hun wil willen opleggen, niet andersom. De rest moet maar meedoen aan jullie ritueel.
Het probleem is meer dat het storend werkt voor de mensen die wel hun respect willen tonen op die manier. Die 2 minuten stilte zijn bedoeld voor bezinning, om te overdenken over hoe we nu van onze vrijheid genieten, en niet om een of ander viswijf op de achtergrond te horen blehren over d'r kat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:50 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Daar ga je dik de mist in. Jij gaat er vanuit dat omdat mensen weigeren deel te nemen aan een belachelijk ritueel, ze hun respect niet willen tonen op dezelfde manier als jij, ze ook geen respect hebben. Wat in mijn geval zeker niet zo is.
Zeg dan niet 'out of the blue' mijn vriend is zus of zo. Blijkbaar heeft je vriend een andere etnische achtergrond. Geeft niet, is prima. Zorg jij voor een beetje inburgeringscursus voor hem en denk er ff aan wat er al die jaren terug is gebeurd. Denk ook aan je familieleden die gesneuveld zijn of er mee te maken hebben gehad.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
1. Dat begrijp je inderdaad verkeerd
2. Ook dat begrijp je verkeerd
Je hebt gelijk, waarom zou ik reageren op mensen die het belang van een herdenking sowieso niet inzien. Materialist in opta forma.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:50 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Alsof altijd iemand er rechtstreeks iets aan moet hebben. Jongen, je bent duidelijk te jong en onwetend hier het belang van in te zien. Ik staak de discussie verder. Denk er op z'n minst nog eens goed over na.
Dus als er een familielid of bekende van jou begraven wordt, en een ander persoon gaat dit ritueel frustreren door geluiden te maken of iets dergelijks, dan maakt dit geen verschil uit? Je moet diegene immers niet de wil opleggen...quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:53 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Nochmaals: als jij de behoefte voelt van 2 minuten je mond te houden per jaar, als jij denkt dat dat een verschil uitmaakt, als jij je daar beter bij voelt, be my guest. Maar ik vind het een belachelijk, zinloos, nutteloos ritueel, dus kies ik ervoor daar niet aan deel te nemen.
En het is de groep die er WEL aan deelneemt die hun wil willen opleggen, niet andersom. De rest moet maar meedoen aan jullie ritueel.
Sorry, ik weiger te buigen voor de wil van de massa.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:50 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Alsof altijd iemand er rechtstreeks iets aan moet hebben. Jongen, je bent duidelijk te jong en onwetend hier het belang van in te zien. Ik staak de discussie verder. Denk er op z'n minst nog eens goed over na.
Dat is het ja. Je bent nog een recalcitrant pubertje. Komt wel goed jochie.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:55 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Sorry, ik weiger te buigen voor de wil van de massa.
Ik ben rationeel genoeg om in te zien dat dit een volledig nutteloos ritueel is.
Jij bent emotioneel genoeg om te denken... Ik weet eigenlijk niet wat jij denkt; je hebt nog geen enkel argument aangehaald om het ritueel te verdedigen, laat staan om het opdringen van het ritueel aan anderen te verdedigen, behalve over en over roepen "HET GETUIGT VAN RESPECT!!"
Maar wie ben jij om daar over te oordelen? Ik vind twee minuten je mond houden niks, maar dan ook niks met respect te maken hebben.
Ik hoop dat je nog veel vreugde en gemoedsrust kan scheppen uit je stille minuten![]()
Een traditie die nog geen 100 jaar heeft NIKS te maken met de fundamenten of de historie van een land.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nee, jij snapt het niet. Uiteindelijk moet niemand wat, behalve belasting betalen. Het gaat erom dat mensen in deze samenleving wonen die is gebouwd op enkele principes en de daaruit voortkomende normen en waarden onstaan uit de historie van ons land. Wanneer wij een land willen zijn met allemaal 'nederlanders', zal men ook respect moeten tonen voor de tradities die ons land kent, je hoeft er niet persé aan mee te doen, maar je gaat niet herdenkingen frustreren omdat jij er niks mee hebt. Als je daar niks mee hebt, heb je blijkbaar ook niks met ons land, want onze historie en het burgerschap zijn direct met elkaar verbonden.
U got point.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:57 schreef Gebleekte het volgende:
Die lui denken inderdaad dat ze alles kunnen maken.
Word strontziek van sommige van die lui, ik word met de dag racistischer![]()
Maarja ze verneuken het voor zichzelf he, dat krijg je als ruzie/vechten in een cultuur thuishoort.
quote:
Ik ben altijd 2 minuten stil. Waarom denk je in hemelsnaam dat ik dat niet ben? Mijn opa zat in de 1ste Poolse pantserdivisie. Ik ken de verhalen wel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:55 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Zeg dan niet 'out of the blue' mijn vriend is zus of zo. Blijkbaar heeft je vriend een andere etnische achtergrond. Geeft niet, is prima. Zorg jij voor een beetje inburgeringscursus voor hem en denk er ff aan wat er al die jaren terug is gebeurd. Denk ook aan je familieleden die gesneuveld zijn of er mee te maken hebben gehad.
Of heb je geen respect voor je familie?
Wat is het, een Moslimpje?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben altijd 2 minuten stil. Waarom denk je in hemelsnaam dat ik dat niet ben? Mijn opa zat in de 1ste Poolse pantserdivisie. Ik ken de verhalen wel.
Ik heb niks 'out of the blues' gezegd. Jij hebt je conclusies getrokken. Hij heeft geen binding met het verleden. Zelfs niet zijn eigen culturele achtergrond. Mij maakt dat niets uit, ik vraag me alleen wel af, waarom jullie je er zo druk over maken. Sterker nog, waarom je er meteen vanuit gaat dat iemand die geen respect heeft voor zaken uit het verleden blijkbaar automatisch een moskee-ganger zou moeten zijn.
Het leeftijdsargumentquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:57 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dat is het ja. Je bent nog een recalcitrant pubertje. Komt wel goed jochie.![]()
Een Nederlander, schat.quote:
Zoals je nu leeft, heeft alles te maken met de fundamenten van nu en 100 jaar terug.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:58 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Een traditie die nog geen 100 jaar heeft NIKS te maken met de fundamenten of de historie van een land.
Bovendien zijn lang niet alle nederlanders het eens met jouw standpunt. 80%, weetjewel. Maar dat is voor jou genoeg om op moslims te bashen die er ook niet aan meedoen?
Ik doe er niet aan mee, en 20% van de nederlanders ook niet. "Zuivere blanken", zou jij het noemen. Wat heb je daar tegen te zeggen? Die zijn ongetwijfeld ook gewoon fout, want jullie groep is groter?
Je hebt gelijk, een begrafenis verstoren is exact hetzelfde als niet willen deelnemen aan een massa-ritueelquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:55 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Dus als er een familielid of bekende van jou begraven wordt, en een ander persoon gaat dit ritueel frustreren door geluiden te maken of iets dergelijks, dan maakt dit geen verschil uit? Je moet diegene immers niet de wil opleggen...
Vast geen etnische Nederlander. Anders droeg je die onzinnige en links-populistische argumenten in de trant van landje pik in Afghanistan wel niet aan. Dat heb je van iemand gehoord, en dat zal wel van hem zijn vermoed ik.quote:
Ik zal hem herdenken in privé-omgeving en in mijn eigen geest. Daar heb ik geen gezamelijke 2 minuten voor nodigquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:54 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat jij doet als je vader komt te overlijden. Direct maar dumpen in zee dacht ik? Hij heeft er verder toch niks aan, want hij is overleden.
Mijn vriend is niet alleen geen aanhanger van geschiedenis, noch religie, hij is ook bepaald a-politiek. 2/3de deel daarvan compenseer ik meer dan genoeg.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:01 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Vast geen etnische Nederlander. Anders droeg je die onzinnige en links-populistische argumenten in de trant van landje pik in Afghanistan wel niet aan. Dat heb je van iemand gehoord, en dat zal wel van hem zijn vermoed ik.![]()
Een ritueel is een ritueel, volgens jou redenatie. Heb je je ook wel eens bedacht dat de twee minuten stilte belangrijk kunnen zijn voor mensen, wellicht net of bijna zo belangrijk als andere rituelen (bijv. begrafenis) ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:01 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, een begrafenis verstoren is exact hetzelfde als niet willen deelnemen aan een massa-ritueel![]()
In privé omgeving? Wie herdenken dan niet in privé omgeving?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:02 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ik zal hem herdenken in privé-omgeving en in mijn eigen geest. Daar heb ik geen gezamelijke 2 minuten voor nodigIs dat het misschien? Het groepsaspect dat jou troost? En je voelt je een sulletje als je merkt dat anderen de belachelijkheid ervan doorzien?
Als hij geen binding heeft met het verleden en zijn eigen culturele achtergrond, wordt het dan niet is tijd om in zijn huidige omgeving cq. culturele 'voorgrond' is te verdiepen en te begrijpen wat er toendertijd is gebeurd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben altijd 2 minuten stil. Waarom denk je in hemelsnaam dat ik dat niet ben? Mijn opa zat in de 1ste Poolse pantserdivisie. Ik ken de verhalen wel.
Ik heb niks 'out of the blues' gezegd. Jij hebt je conclusies getrokken. Hij heeft geen binding met het verleden. Zelfs niet zijn eigen culturele achtergrond. Mij maakt dat niets uit, ik vraag me alleen wel af, waarom jullie je er zo druk over maken. Sterker nog, waarom je er meteen vanuit gaat dat iemand die geen respect heeft voor zaken uit het verleden blijkbaar automatisch een moskee-ganger zou moeten zijn.
Wat een slecht, ontwijkend antwoord op mijn stelling.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn vriend is niet alleen geen aanhanger van geschiedenis, noch religie, hij is ook bepaald a-politiek. 2/3de deel daarvan compenseer ik meer dan genoeg.
Nee, want cultuur en verleden boeien hem geen reet. En ik zou ook geen goede reden weten te bedenken, waarom hem dat perse wel zou moeten boeien. Die zaken zijn allemaal persoonlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:03 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Als hij geen binding heeft met het verleden en zijn eigen culturele achtergrond, wordt het dan niet is tijd om in zijn huidige omgeving cq. culturele 'voorgrond' is te verdiepen en te begrijpen wat er toendertijd is gebeurd.
Het topic gaat over moskeegangers die geen twee minuten stilte willen hebben en het verstoren. Als jij je gaat zeggen, mijn vriend zus en zo, dan krijg ik de indruk dat je dergelijke gasten probeert te verdedigen. Het topic gaat erover, niet waar?
Wie denk jij wel dat je bent om mij te veroordelen omdat ik niet meedoe aan jouw traditie?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:58 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Erger kan je je land en je voorvaderen niet verloochenen nee.
Zoals ik nu leef is evenhard bepaald door gebeurtenissen 10.000 jaar geleden als door gebeurtenissen van 100 jaar geleden. Wees 's wat objectieverquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:00 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Zoals je nu leeft, heeft alles te maken met de fundamenten van nu en 100 jaar terug.![]()
Moet jij weten, maar zodra ik mijn ding niet meer kan doen omdat jij daarvoor geen respect toon, vindt je het vast niet erg dat ik je daar op aanspreek!? En daar gaat het topic over..Diegene die iets opleggen zijn die turken want die leggen TS op gestoord te moet worden in zijn 'ritueel', waardoor hij zijn ding niet meer kan doen. TS zegt niet dat die Turken ook stil hadden moeten zijn, maar dat ze dus mogen praten maar ergens waar niemand last van ze heeft als ze wel stil willen zijn.. Nu niet de boel omdraaien..quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:53 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Praat je nu tegen jezelf? Dat zou namelijk in jouw geval een vooruitgang zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:06 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Wie denk jij wel dat je bent om mij te veroordelen omdat ik niet meedoe aan jouw traditie?
Je schijnt traditie gelijk te stellen met respect. Dat is niet erg slim van je. Je zou moeten weten dat traditie EEN uiting van respect is. Dat het bijgevolg niet zo is dat, omdat je niet meedoet aan die traditie, dat je ook niet meedoet aan het respect. Te ingewikkelde redenering voor jou zeker?
Doe maar lekker verder met je tunnelvisie waar jij absoluut gelijk hebt en waar idereen moet buigen voor jouw wil. In de praktijk komt er toch niks van.
En als meneer bijv. geen werk kan krijgen, dan wil hij graag wel een inkomen en dus een bijstandsuitkering gaat aanvragen. De uitkering wordt bekostigd door de samenleving, die bepaalde normen en waarden heeft met daarin een cultureel gedrag.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, want cultuur en verleden boeien hem geen reet. En ik zou ook geen goede reden weten te bedenken, waarom hem dat perse wel zou moeten boeien. Die zaken zijn allemaal persoonlijk.
Idd, of dat er een samenleving is waar niet alleen 'arische' mensen kunnen leven, maar mensen van elk ras/religie etc., maakt het allemaal niks uit.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:08 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En als meneer bijv. geen werk kan krijgen, dan wil hij graag wel een inkomen en dus een bijstandsuitkering gaat aanvragen. De uitkering wordt bekostigd door de samenleving, die bepaalde normen en waarden heeft met daarin een cultureel gedrag.
Als hij nou echt zo'n bikkel is, zou hij bovenstaand dus niet moeten doen. Want jah, cultuur en verleden, boeit hem geen reet.![]()
Mijn vriend weet niets van politiek, wil niets weten van politiek, heeft geen mening over politiek. Hij stemt niet, en hij kent misschien 3 partijen van horen zeggen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:04 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Wat een slecht, ontwijkend antwoord op mijn stelling.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |