Lange Frans en Baas B, die heb je vast gemist aan het andere eind van de wereld?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
is niet erg hoor, we houden nog wel van je
nou echt welquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lange Frans en Baas B, die heb je vast gemist aan het andere eind van de wereld?
maar dat is fijn!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
was ff vergeten wie ze ook al weer waren![]()
Zou er niet rouwig om zijn. Zou waarschijnlijk rouwiger zijn om het leven van de piloot dan van hem.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:
Kan die lange Frans geen helicopterongeluk krijgen?
Je mist niets.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
was ff vergeten wie ze ook al weer waren![]()
quote:
ik zit op kantoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En ik kwam in Nederland.. deed de radio aan.. en tja...
Hey ik bedenk me net dat het bevrijdingsdag is... Mooi lekker niks doen vandaag
Het is toch iedere 5 jarig jublieum? een vrije dag??quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit op kantoor
Ik begrijp niet dat dit geen vrije dag is.
zoals vorig jaar, toen viel het op Hemelvaartsdagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is toch iedere 5 jarig jublieum? een vrije dag??
Oja dat was ook zoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
zoals vorig jaar, toen viel het op Hemelvaartsdag
Dan ben ik het laatste half uur in Naar Huis geweest.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik iets haat is het wel een feestcafé. De naam alleen al.
Geniet ervanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:04 schreef rubbereend het volgende:oi
dadelijk op naar duitslandlekker weekendje wordt dat met dit weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |