abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:13:14 #201
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_37567685
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:11 schreef appelsientje het volgende:

[..]

is niet erg hoor, we houden nog wel van je
Lange Frans en Baas B, die heb je vast gemist aan het andere eind van de wereld?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:24:04 #202
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_37567837
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:13 schreef Againzender het volgende:

[..]

Lange Frans en Baas B, die heb je vast gemist aan het andere eind van de wereld?
nou echt wel

was ff vergeten wie ze ook al weer waren
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 mei 2006 @ 09:26:49 #203
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37567885
goeie morge
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:26:54 #204
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_37567888
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:24 schreef appelsientje het volgende:

[..]

was ff vergeten wie ze ook al weer waren
maar dat is fijn!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:29:11 #205
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37567931
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:
Kan die lange Frans geen helicopterongeluk krijgen?
Zou er niet rouwig om zijn. Zou waarschijnlijk rouwiger zijn om het leven van de piloot dan van hem.

Mogge.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:29:31 #206
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37567939
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:24 schreef appelsientje het volgende:

[..]

was ff vergeten wie ze ook al weer waren
Je mist niets.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37567940
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37567948
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:29 schreef clauwheee het volgende:
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:37:21 #209
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_37568121
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:26 schreef Againzender het volgende:

[..]

maar dat is fijn!

En ik kwam in Nederland.. deed de radio aan.. en tja...
Hey ik bedenk me net dat het bevrijdingsdag is ... Mooi lekker niks doen vandaag
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:39:36 #210
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:53:29 #211
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_37568438
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:37 schreef appelsientje het volgende:

[..]


En ik kwam in Nederland.. deed de radio aan.. en tja...
Hey ik bedenk me net dat het bevrijdingsdag is ... Mooi lekker niks doen vandaag
ik zit op kantoor

Ik begrijp niet dat dit geen vrije dag is.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:56:12 #212
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_37568507
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:53 schreef Againzender het volgende:

[..]

ik zit op kantoor

Ik begrijp niet dat dit geen vrije dag is.
Het is toch iedere 5 jarig jublieum? een vrije dag??
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:57:09 #213
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_37568528
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:56 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Het is toch iedere 5 jarig jublieum? een vrije dag??
zoals vorig jaar, toen viel het op Hemelvaartsdag
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:59:24 #214
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_37568566
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:57 schreef Againzender het volgende:

[..]

zoals vorig jaar, toen viel het op Hemelvaartsdag
Oja dat was ook zo
Tja ik was nog aan het studeren dus had nergens last van
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_37568694
.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 10:09:01 #216
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37568745
Moggûh
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 5 mei 2006 @ 10:10:28 #217
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37568786
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 02:57 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als ik iets haat is het wel een feestcafé. De naam alleen al.

Dan ben ik het laatste half uur in Naar Huis geweest.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 5 mei 2006 @ 10:15:05 #218
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37568868
Goede morgen op deze stralende dag.

Nog even wat laatste spullen inpakken en dan op naar de Ardennen
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_37568893
Heerlijk Golfer. Veel plezier alvast jullie beide
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 10:17:17 #220
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37568906
goede morgen allen....ik kom alleen ff spammen en dan ben ik weer weg

[Column] De stoel van de bondscoach
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:03:38 #221
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_37570124
Volgens mij is iedereen aan het genieten van het mooie weer
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 5 mei 2006 @ 11:04:07 #222
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37570137
oi

dadelijk op naar duitsland lekker weekendje wordt dat met dit weer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:05:47 #223
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_37570182
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:04 schreef rubbereend het volgende:
oi

dadelijk op naar duitsland lekker weekendje wordt dat met dit weer
Geniet ervan en je hebt zeker geluk met het weer
Dit keer zal ik je wel sms-en wat de stand is
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 mei 2006 @ 11:06:55 #224
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37570209
rondje van Nordin en Danny B. ze zijn vrijgesproken door de tuchtcomissie

De B bij denny B staat voor buijs en niet voor blind
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_37570238
Ja, je hebt niks te klagen zeg. Sientje ook niet, weer terug en dan dit weer.

Goeiemorgen mensen!
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')