abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 mei 2006 @ 01:14:27 #176
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37564502
Ik ga ook eens, trusten .
sig verwijderd door FA
  vrijdag 5 mei 2006 @ 01:30:18 #177
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37564726
ik weet waar mijn bed is...ik hoef het niet op te zoeken
Het staat nog op dezelfde plek als waar ik er vanochtend uitstapte !

Golfer & Bluezz geniet van jullie vakantie, mis ons niet teveel, dan doen wij dat omgekeerd ook niet !


* Bjoro gaat tukken
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37564798
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:30 schreef Bjoro het volgende:
ik weet waar mijn bed is...ik hoef het niet op te zoeken
Het staat nog op dezelfde plek als waar ik er vanochtend uitstapte !
Behalve met een waterbed, dat drijft nog wel eens af.

*flauw*
quote:
Golfer & Bluezz geniet van jullie vakantie, mis ons niet teveel, dan doen wij dat omgekeerd ook niet !
Wij missen niet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 5 mei 2006 @ 01:46:55 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37564945
denk steeds dat ik iets ben vergeten in te pakken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 5 mei 2006 @ 02:04:34 #180
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_37565179
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:51 schreef Bluezz het volgende:
Flierp wat een origineel geb. kaartje
Ja leuk he M'n vader was toen al tekenleraar en zoekt altijd wel naar iets aparts. Maar om er nou een topic over te beginnen (@ Bjoro )
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 02:31:21 #181
7889 tong80
Spleenheup
pi_37565502
Tong kan niet slapen.

Iemand nog iets te melden ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 5 mei 2006 @ 02:50:32 #182
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37565675
Hoi!

Heerlen was
Wel iets teveel gedronken...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 02:51:15 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_37565686
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 02:50 schreef DarkShine het volgende:
Hoi!

Heerlen was
Wel iets teveel gedronken...
Voetbal geweest of gewoon achter de wijfen aan ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 5 mei 2006 @ 02:53:07 #184
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37565710
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 02:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Voetbal geweest of gewoon achter de wijfen aan ?

Terrasje gepikt. En laatste half uur ff een feestcafé in.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 02:57:58 #185
7889 tong80
Spleenheup
pi_37565765
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 02:53 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Terrasje gepikt. En laatste half uur ff een feestcafé in.
Als ik iets haat is het wel een feestcafé. De naam alleen al.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 03:48:00 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_37566197
Ik pak nog één peren-ijsje

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 03:56:20 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_37566259
Zo, trusten. En goede morgen ochtendmensen.

Niet te hard typen, Tong heeft ook z'n slaap nodig.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 5 mei 2006 @ 06:51:14 #188
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_37566733
goedemorgen
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_37566798
mogge
pi_37566881
Mogguh
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_37566943
morning
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 08:03:36 #192
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_37566991
Goede morgen iedereen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_37567029
Hoi
pi_37567051
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 08:09 schreef SCH het volgende:
Hoi
He's Back
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 08:56:05 #195
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_37567452
Kan die lange Frans geen helicopterongeluk krijgen?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_37567460
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:
Kan die lange Frans geen helicopterongeluk krijgen?
pi_37567500
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:
Kan die lange Frans geen helicopterongeluk krijgen?
In Groningen komt Brace optreden
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_37567551
wil je autocad opstarten krijg ik een foutmelding
pi_37567568
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:
Kan die lange Frans geen helicopterongeluk krijgen?
Ik kom er gewoon voor uit
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:11:00 #200
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_37567661
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik kom er gewoon voor uit
is niet erg hoor, we houden nog wel van je
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')