Behalve met een waterbed, dat drijft nog wel eens af.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:30 schreef Bjoro het volgende:ik weet waar mijn bed is...ik hoef het niet op te zoeken
Het staat nog op dezelfde plek als waar ik er vanochtend uitstapte !
Wij missen nietquote:Golfer & Bluezz geniet van jullie vakantie, mis ons niet teveel, dan doen wij dat omgekeerd ook niet !
Ja leuk hequote:
Voetbal geweest of gewoon achter de wijfen aan ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:50 schreef DarkShine het volgende:
Hoi!
Heerlen was![]()
Wel iets teveel gedronken...![]()
Terrasje gepikt. En laatste half uur ff een feestcafé in.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voetbal geweest of gewoon achter de wijfen aan ?
Als ik iets haat is het wel een feestcafé. De naam alleen al.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Terrasje gepikt. En laatste half uur ff een feestcafé in.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:
Kan die lange Frans geen helicopterongeluk krijgen?
In Groningen komt Brace optredenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:
Kan die lange Frans geen helicopterongeluk krijgen?
Ik kom er gewoon voor uitquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:
Kan die lange Frans geen helicopterongeluk krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |