Daar woon ik helemaal niet! En ik kreeg ze ook in Utrechtquote:Proef burgeralarmering
In dertien gemeenten in Zeeland en de gemeente Woensdrecht is begin maart een proef gestart met burgeralarmering via de mobiele telefoon. Ongeveer 6.500 personen nemen deel aan de proef.
Vragenlijst en verzending van berichten
De proef startte op 1 maart met de dienst burgeralarmering. Tot 30 april worden maximaal 12 berichten verstuurd. Via een vragenlijst die de deelnemers na afloop invullen, wordt onderzocht hoe de deelnemers deze dienst ervaren. Op die manier wordt gekeken of alarmberichten via cell broadcast een aanvulling zijn op de bestaande middelen als sirene, radio en televisie.
Deelnemende gemeenten
De volgende gemeenten in Zeeland doen mee aan de proef:
* Borsele
* Goes
* Kapelle
* Middelburg
* Noord-Beveland
* Reimerswaal
* Schouwen-Duiveland
* Tholen
* Veere
* Vlissingen
* Hulst
* Sluis
* Terneuzen
Behalve de Zeeuwse gemeenten doet ook de gemeente Woensdrecht mee met de proef.
Ahquote:Pilot Utrecht
Om de informatievoorziening in het verkeer te verbeteren is Rijkswaterstaat bezig met een proef cell broadcasting voor automobilisten in (en omgeving) Utrecht.
Deze proef start 1 maart en duurt ongeveer 2 maanden. Met cell broadcasting wil Rijkswaterstaat automobilisten beter informeren over bijvoorbeeld onverwachte verkeerssituaties, spookrijders, weeralarmen, stremmingen en omleidingen.
Ah, deze zomer gaan ze het hier ook proberen zie ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar woon ik helemaal niet! En ik kreeg ze ook in Utrecht, alleen dan van verkeer..
[..]
Ah...
maar verder hadden ze Jansen beter in de USA kunnen laten.....quote:
kan die weer verder aan zijn hardloop boek schrijvenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar verder hadden ze Jansen beter in de USA kunnen laten.....
Dat poste ik 10 Hools geleden al, lees eens terug man!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:49 schreef appelsientje het volgende:
Yeah de nieuwe gameplay gekocht... en er staat info in over Command and Conquer
Tja je bent verslaafd of je bent het niet
O ja 10 Hools geleden.. toen lag ik nog aan het strand ergens aan de oostkust in Australiëquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat poste ik 10 Hools geleden al, lees eens terug man!
Dan heeft die nog behoorlijk wat terug te lezen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat poste ik 10 Hools geleden al, lees eens terug man!
Dat zijn de betere uitmatchen!quote:
Ik had hetzelfdequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:17 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF alle topics waren weg, ik dacht al wat heb ik nu weer gedaan ben ik alweer gebanned.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:17 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF alle topics waren weg, ik dacht al wat heb ik nu weer gedaan ben ik alweer gebanned.
jepquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Die van Tiesto toch?
Ja ik ga zo beginnen met 17 oktoberquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan heeft die nog behoorlijk wat terug te lezen.
Ik ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:18 schreef Superheld het volgende:
[..]
![]()
Ik had mezelf uitgelogd om te kijken of dat het was ja![]()
het is daar best wel stevig aan het onweren nuquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:15 schreef golfer het volgende:
Goede morgen op deze stralende dag.
Nog even wat laatste spullen inpakken en dan op naar de Ardennen
Toffe gasten daarquote:Het schandaal rond Juve-directeur Luciano Moggi strekt zich nu zelfs uit naar Amsterdam. Uit afgetapte telefoongesprekken blijkt dat hij twee jaar geleden gedetailleerde instructies heeft verstrekt aan Zlatan Ibrahimovic hoe hij het beste bij Ajax kon wegkomen.
De Italiaan kwam met een uiterst geraffineerd scenario vol intriges. Hij vertelde de Zweed dat hij veel irritatie moest opwekken bij de technische staf, door bijvoorbeeld te laat te komen voor wedstrijden en trainingen te missen. Verder moest Ibrahimovic klagen dat Nederlandse spelers bevoordeeld werden ten opzichte van buitenlanders. Kortom, hij moest volgens Moggi net zo lang zeuren en zuigen tot hij zich zo onmogelijk had gemaakt in Amsterdam dat Ajax hem tegen een redelijk bod wilde laten gaan.
Uiteindelijk verkocht Ajax Ibrahimovic aan Juve, na een periode met inderdaad ergernissen en ergernisjes. Dat dit echter het resultaat was van een ingefluisterd scenario moet voor Ajax als een schok komen.
In hoeverre zijn Nederlandse zaakwaarnemer Mino Raiola hierin een rol heeft gespeeld is nog niet duidelijk. Duidelijk was wel dat Ronald Koeman, destijds nog Ajax-coach, zich wild ergerde aan het gedrag van Ibrahimovic en vooral ook Raiola. Nu blijkt dus dat Koeman er op zijn Hollands gezegd gewoon is 'ingeluisd'.
Wat een toffe peren om in de stijl van de tt te blijvenquote:
Dat weet zelfs een havenarbeider nogquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:10 schreef StarGazer het volgende:
Iemand op de FP vroeg zich af waarom we de bevrijding van de eerste wereldoorlog niet herdenken... hoe dom ben je dan
Ajax doet aan afbetalen in termijnen. We moeten nog 30 jaar.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heeft ajax het geld voor Zlatan eigenlijk al compleet ontvangen?
Geen ideequote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heeft ajax het geld voor Zlatan eigenlijk al compleet ontvangen?
Zelfde verhaal als met Chivu dusquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax doet aan afbetalen in termijnen. We moeten nog 30 jaar.
bij ajax hebben ze er wel een handje van jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:27 schreef borisz het volgende:
dat schijnt normaal te zijn voetballers kopen op termijn betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |