quote:Op maandag 8 mei 2006 09:57 schreef Neoktheone het volgende:
Bah, de wedstrijd had een verlenging nodig, dus ajax heeft met veel geluk gewonnen. Het zij zo...
Dit lees ik net op het psv netwerk:
[..]
Bestuur is weer goed bezig dus![]()
quote:Sporting Portugal heeft zich vandaag rechtstreeks geplaatst voor de Champions League. Sporting had genoeg aan een gelijkspel tegen Sporting Braga. Uiteindelijk won Sporting met 1-0 en verloor Benfica met 3-1 van Pacos de Ferreira. Benfica moet nu de voorrondes van de Champions League spelen
Dan heb je idd wat gemist, Koné is nu namelijk bezit van PSV. Zodra hij definitief overgenomen was deed hij er ook meteen een schepje bovenop door nog waardelozer te gaan spelen.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij een optie tot kopen hadden ??
Kan natuurlijk zijn dat ik dat gemist heb de afgelopen maanden
quote:Op maandag 8 mei 2006 10:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan heb je idd wat gemist, Koné is nu namelijk bezit van PSV. Zodra hij definitief overgenomen was deed hij er ook meteen een schepje bovenop door nog waardelozer te gaan spelen.![]()
Huntelaar is een echte spits, maar buiten de 16 heeft hij niets toe te voegen. Zelfs Van Basten onderkent dat. Daarom zie je hem ook nauwelijks tegen sterke verdedigers als Alex en recent ook Sankoh. Ook hij is het geld niet waard (evenals Koné dus). Jammer dat we Ruud niet kunnen betalen...quote:Op maandag 8 mei 2006 10:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wanneer schoppen we die kut-Koné weer de club uit? Meneer voelde zich gisteren weer eens te goed om na dom balverlies achter z'n tegenstander aan te rennen, terwijl hij nog zo fris als een hoentje was. Koné kan nu al de boeken in als miskoop van de eeuw. 10 miljoen euro voor een pingelaar met een kutmentaliteit.
Misschien kunnen we nu nog een paar miljoen voor hem beuren en investeren in een echte spits, zoeen als ze er bij Ajax rond hebben lopen bijvoorbeeld...
Fijn he, je gelijk halen...quote:Op maandag 8 mei 2006 10:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het wachten is nu op de mensen die het nog even voor Koné op komen nemen en zeggen dat ik meer vertrouwen moet hebben...
Al verwacht ik dat nu bij de meeste mensen toch wel de ogen open zijn gegaan zo langzamerhand...
Het verschil is dat Koné zowel binnen als buiten de 16 niks toe te voegen heeft. Het ergste vind ik nog wel dat hij wel het talent heeft maar gewoon vertikt om het te gebruiken. Die mongool denkt nog steeds dat hij de nieuwe Romario is terwijl hij gewoon moet beseffen dat hij alleen van waarde kan zijn als een dienende speler voor een wél scorende spits.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:25 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Huntelaar is een echte spits, maar buiten de 16 heeft hij niets toe te voegen. Zelfs Van Basten onderkent dat. Daarom zie je hem ook nauwelijks tegen sterke verdedigers als Alex en recent ook Sankoh. Ook hij is het geld niet waard (evenals Koné dus). Jammer dat we Ruud niet kunnen betalen...
Ja. Ik ben overigens wel man genoeg om het toe te geven als ik het fout heb, zouden de koné adepten een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:
Nee.quote:Kun jij geen trainer worden?
Zullen we het samen doen anders? Laten we Wouters de pilonnen uitzetten.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja. Ik ben overigens wel man genoeg om het toe te geven als ik het fout heb, zouden de koné adepten een voorbeeld aan kunnen nemen.
[..]
Nee.
quote:Op maandag 8 mei 2006 10:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het wachten is nu op de mensen die het nog even voor Koné op komen nemen en zeggen dat ik meer vertrouwen moet hebben...
Al verwacht ik dat nu bij de meeste mensen toch wel de ogen open zijn gegaan zo langzamerhand...
Gelul. Weet je waarom Koné gisteren nagenoeg onzichtbaar was? Er was geen aanvoer vanaf het middenveld. Hoeveel ballen heb je Koné zien verspelen? Ik weinig, want Koné was überhaupt nauwelijks in balbezit.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Guus Hiddink sprak tegenover het Eindhovens Dagblad met veel irritatie over de manier waarop de club nu bezig is met de toekomst en de manier waarop hij daar buiten wordt gehouden. "Breek me de bek niet open. Ik heb via Stan te horen gekregen dat ze liever niet hebben dat ik op de hoogte word gehouden van ontwikkelingen op spelers- en trainersgebied. Dat doet pijn, temeer daar ik PSV graag van goede adviezen had willen dienen."
PSV Netwerk
De krant meldt verder dat Hiddink Abramovitsj graag dichter bij de club had betrokken. Afgelopen week was de Rus volgens het ED zomaar op bezoek op De Herdgang om te spreken met Hiddink. Volgens de krant had Hiddink graag enkele Oost-Europese toptalenten aan PSV verbonden.
idd, geeft ie m afquote:Op maandag 8 mei 2006 12:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
Hier had Beasley ook best wat meer mee mogen doen.
Als hij eens de bal kon krijgen dan was hij hem zo kwijtquote:Op maandag 8 mei 2006 02:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sneijder overlopenSneijder was juist 1 van de gevaarlijkste bij Ajax, als hij aan de bal kwam werd het gevaarlijk. Psv heeft niks via het middenveld gedaan, het was bal naar voren en rennen maar negers
![]()
Simons en Cocu zijn natuurlijk zekerheidjes. Culina, Väyrynen, Afellay en Aissati spelen om beurten.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:08 schreef twi het volgende:
Wat is er eigenlijk met Aissati gebeurd? Van het wereldtalent van november hoor je helemaal niks meer. En ook Afellay was een compleet drama gisteren.
Waarom hebben ze jou verkocht!! ... waarom!?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:12 schreef FCLFanatic het volgende:
In ieder geval de mooiste foto van gisteren gevonden:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |