abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37641017
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat heb ik allemaal gezien en dat is dus allemaal de schuld van Vink. Die heeft de wedstrijd niet "gelezen". Zelfs Temmink had deze wedstrijd niet zo laten ontsporen.
Dat is waar, in het begin veel toelaten, toen ineens niks tjah dat werk irritatie dus toen maar veel toelaten en de boel laten ontsporen.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zondag 7 mei 2006 @ 21:47:35 #127
108367 Gallorini
über alles..
pi_37642148
Klaas Jan

Waarom zag Guus niks in jou?
Hoi mam..
pi_37642548
PSV had het af moeten maken toen Ajax met 10 man was..
Ze doen dat niet dus eigen schuld.

Sneijder werd compleet overlopen door het PSV middenveld ik hoop dat van basten het heeft gezien ! ( voor het WK ).
En Huntelaar is toch zo een vies mannetje geworden
pi_37642615
Vink floot in het nadeel van PSV en Ajax !
Slechte scheidsrechter gewoon.
  zondag 7 mei 2006 @ 22:14:50 #130
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37642651
Als onze vriend Beasley gewoon de 1-2 erin schiet, win je. Nu heb je het aan jezelf te wijten. Ooijer zat te zuigen, Huntelaar zat te zuigen, Sneijder zat te zuigen. Hoort erbij.

Vink floot inconsequent, rode kaarten vond ik allebei terecht.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 7 mei 2006 @ 22:15:27 #131
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37642672
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Sneijder werd compleet overlopen door het PSV middenveld ik hoop dat van basten het heeft gezien ! ( voor het WK ).
Ja, en Maduro speelde Cocu helemaal uit de wedstrijd, hoop dat Marco dat ook heeft gezien. En Ooijer is toch zo een vies mannetje he?
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Als onze vriend Beasley gewoon de 1-2 erin schiet, win je. Nu heb je het aan jezelf te wijten. Ooijer zat te zuigen, Huntelaar zat te zuigen, Sneijder zat te zuigen. Hoort erbij.

Vink floot inconsequent, rode kaarten vond ik allebei terecht.
Ik vond ze allebei te licht. Simpele zielen zien 2x geel = rood (al was het natuurlijk een halve schwalbe van Babel, die 2e gele van Lamey), maar een beetje vent geeft er geen rood voor.
pi_37642720
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:15 schreef twi het volgende:

[..]

Ja, en Maduro speelde Cocu helemaal uit de wedstrijd, hoop dat Marco dat ook heeft gezien. En Ooijer is toch zo een vies mannetje he?
sneijder is nog 10x erger
  zondag 7 mei 2006 @ 22:17:28 #133
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37642756
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:16 schreef pascalheister het volgende:

[..]

sneijder is nog 10x erger
Sneijder was dom, maar deze wedstrijd zeer zeker niet erger. Heb je Ooijer aan Vermaelen zien trekken toen 'ie op de grond lag? Kom op zeg, dan ben je toch gewoon ziek in je hoofd...
pi_37642823
quote:

[..]

[..]

Ik vond ze allebei te licht. Simpele zielen zien 2x geel = rood (al was het natuurlijk een halve schwalbe van Babel, die 2e gele van Lamey), maar een beetje vent geeft er geen rood voor.
Ooijer reageerde zo vanwege de Ajax spelers. ( Huntelaar bv )
Cocu was moe dat bleek, maar daar wist Sneijder geen raad mee.

Maduro wel, maar die moet ook mee naar het WK.

Lamey is het zelf schuld.
Hij had gewoon van Babel af moeten blijven.
Babel had toch maar wat clowntrucjes gedaan in die hoek.
  zondag 7 mei 2006 @ 22:19:33 #135
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37642834
quote:

[..]

[..]

Nee, maar je hebt het over Vink. Het was een goedmakertje, maar vooral dom van Lamey (die gewoon moet inhouden of meelopen) en Hiddink, die Lamey er al veel eerder af had moeten halen.
Wedstrijd was gelijkwaardig, waarbij ik vond dat PSV nauwelijks ind e problemen kwam en met 10 tegen 11 de boel had moeten afmaken. Wel een domper(tje) op het redelijke seizoen met de titel.

Wel jammer dat we straks met een of andere dokus als trainer zitten: zal wel Advocaat of Stevens worden... of peter Boeve
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 7 mei 2006 @ 22:20:50 #136
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37642881
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:17 schreef twi het volgende:

[..]

Sneijder was dom, maar deze wedstrijd zeer zeker niet erger. Heb je Ooijer aan Vermaelen zien trekken toen 'ie op de grond lag? Kom op zeg, dan ben je toch gewoon ziek in je hoofd...
Dat komt omdat het een topwedstrijd is twi. Dat hoort er gewoon bij. Sneijder duwde Vink gewoon drie of vier keer, dat mag je niet. En maar zagen en zaniken... Mag hoor, maar het gebeurt aan twee kanten en dat had Vink niet moeten tolereren.
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 7 mei 2006 @ 22:23:33 #137
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37642987
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Ooijer reageerde zo vanwege de Ajax spelers. ( Huntelaar bv )
Je bedoelde dat Ooijer zich liet provoceren door een groentje als Huntelaar? Nee, dan ben je een vent. Bovendien reageerde die triesteling nog erger toen Gomes Sneijder een flinke schop in z'n gezicht gaf. Blijkbaar is dat dus ook een Braziliaan met temperament. Handig om te weten voor volgend seizoen.
quote:
Cocu was moe dat bleek, maar daar wist Sneijder geen raad mee.
Ik vond Sneijder anders zeer behoorlijk spelen. Het was de enige middenvelder waar Ajax tegen 11 man van PSV een beetje creativiteit van kon verwachten. Wanneer PSV dan met een 6-mans blok achterin speelt (4 vededigers en Simons en Cocu daar pal voor), dan is er niet zo gek veel ruimte op de rand 16.
  zondag 7 mei 2006 @ 22:27:13 #138
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37643131
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:23 schreef twi het volgende:
Je hebt gewonnen twi, het is duidelijk. Dadelijk ga je ook nog zeggen dat Ajax eigenlijk verdiende om met 5 nullen verschil te winnen omdat het zoveel lef toonde en zoveel beter was. Komop joh.
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 7 mei 2006 @ 23:43:41 #139
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_37645549
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:17 schreef Verbal_Kint het volgende:
mensen, laat we eens met zn allen ophouden altijd het eerst na de wedstrijd over de scheidsrechter te beginnen
dat vind ik zoo zwak

Ball heeft ons gewoon de wedstrijd gekost lozen die gast
heb er niks van gezien dit keer (gelukkig). Maar altijd als ik een wedstrijd met Ball heb gezien dan speelde hij niet super. Waarom heeft PSV hem ookweer gehaald?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_37645737
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:27 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Je hebt gewonnen twi, het is duidelijk. Dadelijk ga je ook nog zeggen dat Ajax eigenlijk verdiende om met 5 nullen verschil te winnen omdat het zoveel lef toonde en zoveel beter was. Komop joh.
Dat heb je toch kunnen zien?

Vink heeft de wedstrijd voor beide partijen verneukt. Maar dan nog had PSV niet in reguliere tijd gewonnen. Ajax heeft meer kansen gecreeerd dan PSV, maar het was waarschijnlijk verlengen oid gewonnen.

Verder is maar weer eens bewezen dat Ooijer de grootste randdebiel is die op de Nederlandse velden rondloopt, met zijn zeer irritante zuigen, gejank en raar gedrag. Dat met Vermaelen en Huntelaar sloeg echt nergens op.
pi_37646656
Mwa, ik had vooralsnog een best leuke middag..

Leuk feestje vooraf, de wedstrijd was niet hoogstaand, maar wel spannend. Sfeer op de tribune was goed. En ik zag het allemaal wel los lopen uiteindelijk. Maar rond de klok van kwart voor acht sloeg die stemming toch enigzins om. De dag kreeg ineens een heel andere stempel. Ik had me wel een iets ander slot voorgesteld.

edit: net de goals even goed terug kunnen zien. tsja, das niet zo heel best van eerst Addo, maar vooral Ball. Hij weet van een situatie waar helemaal niets aan de hand is, toch een vrij doorslaggevend moment te maken.

[ Bericht 23% gewijzigd door mcyodogg op 08-05-2006 01:08:13 ]
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 8 mei 2006 @ 01:12:33 #142
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_37647334
When a player leaves the United States and heads abroad, the on-field challenges become only part of the puzzle in making a successful transition. Just walking across the streets on Eindhoven, a southeastern Dutch city of about 210,000 in the Noord-Brabant province, some of the cultural differences are visible.

Bicycles are as numerous as cars. Even with the temperature in the low 30s, some seemingly zonked out people sit outside on a pedestrian street lined with cafes, clubs and pubs.

"Everything is legal," Beasley said. "Prostitution is legal, drugs are legal -- well, just marijuana -- that part is legal. Now I'm kind of more accustomed to it because I've been around here so much. They smoke weed like they smoke cigarettes in the States. That's pretty crazy."
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_37647515
Ajax inzake berichtgeving SBS 6

Amsterdam, 8 mei 2006

Volgens SBS 6 zou de clubleiding van Ajax hebben gemeld dat besloten is de technische staf te ontslaan. Ook zou door de clubleiding zijn gemeld dat Henk ten Cate bij Ajax getekend heeft als opvolger van Danny Blind. Deze berichten zijn onjuist. Er zijn door de clubleiding geen mededelingen van deze strekking gedaan.

SBS 6 heeft tegenover Ajax verklaard dat deze onjuiste uitlatingen worden betreurd

Bron: www.ajax.nl

Dus er is nog hoop voor PSV
pi_37647908
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV had het af moeten maken toen Ajax met 10 man was..
Ze doen dat niet dus eigen schuld.

Sneijder overlopen Sneijder was juist 1 van de gevaarlijkste bij Ajax, als hij aan de bal kwam werd het gevaarlijk. Psv heeft niks via het middenveld gedaan, het was bal naar voren en rennen maar negers
  maandag 8 mei 2006 @ 09:12:15 #145
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37649484
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:49 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ajax heeft meer kansen gecreeerd dan PSV, maar het was waarschijnlijk verlengen oid gewonnen.

Verder is maar weer eens bewezen dat Ooijer de grootste randdebiel is die op de Nederlandse velden rondloopt, met zijn zeer irritante zuigen, gejank en raar gedrag. Dat met Vermaelen en Huntelaar sloeg echt nergens op.
Kun jij ze even opnoemen?

Sorry, die prijs is al vergeven aanm Sneijder. Ooijer is wel een goede tweede, dat wel ja.
Wat een vrouw!
spits!
pi_37650387
Bah, de wedstrijd had een verlenging nodig, dus ajax heeft met veel geluk gewonnen. Het zij zo...

Dit lees ik net op het psv netwerk:
quote:
Guus Hiddink sprak tegenover het Eindhovens Dagblad met veel irritatie over de manier waarop de club nu bezig is met de toekomst en de manier waarop hij daar buiten wordt gehouden. "Breek me de bek niet open. Ik heb via Stan te horen gekregen dat ze liever niet hebben dat ik op de hoogte word gehouden van ontwikkelingen op spelers- en trainersgebied. Dat doet pijn, temeer daar ik PSV graag van goede adviezen had willen dienen."

De krant meldt verder dat Hiddink Abramovitsj graag dichter bij de club had betrokken. Afgelopen week was de Rus volgens het ED zomaar op bezoek op De Herdgang om te spreken met Hiddink. Volgens de krant had Hiddink graag enkele Oost-Europese toptalenten aan PSV verbonden.
Bestuur is weer goed bezig dus
We sure are cute for two ugly people.
  maandag 8 mei 2006 @ 10:04:33 #147
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_37650570
Wanneer schoppen we die kut-Koné weer de club uit? Meneer voelde zich gisteren weer eens te goed om na dom balverlies achter z'n tegenstander aan te rennen, terwijl hij nog zo fris als een hoentje was. Koné kan nu al de boeken in als miskoop van de eeuw. 10 miljoen euro voor een pingelaar met een kutmentaliteit.

Misschien kunnen we nu nog een paar miljoen voor hem beuren en investeren in een echte spits, zoeen als ze er bij Ajax rond hebben lopen bijvoorbeeld...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 8 mei 2006 @ 10:05:36 #148
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_37650589
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wanneer schoppen we die kut-Koné weer de club uit? Meneer voelde zich gisteren weer eens te goed om na dom balverlies achter z'n tegenstander aan te rennen, terwijl hij nog zo fris als een hoentje was. Koné kan nu al de boeken in als miskoop van de eeuw. 10 miljoen euro voor een pingelaar met een kutmentaliteit.

Misschien kunnen we nu nog een paar miljoen voor hem beuren en investeren in een echte spits, zoeen als ze er bij Ajax rond hebben lopen bijvoorbeeld...
Ik dacht dat wij een optie tot kopen hadden ??
Kan natuurlijk zijn dat ik dat gemist heb de afgelopen maanden
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 8 mei 2006 @ 10:07:34 #149
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37650638
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:05 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ik dacht dat wij een optie tot kopen hadden ??
Kan natuurlijk zijn dat ik dat gemist heb de afgelopen maanden
Die is allang gelicht.
Wat een vrouw!
spits!
pi_37650716
Ooijer was lekker zuigerig bezig ja, die moet zeker naar mee naar het WK. Gewoon een vent tussen de broekies.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')