ja 3 weken niet ballen hequote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef Zapper het volgende:
Gelukkig nog 2 seconden Sibon gezien
Voor de rest weinig woorden aan vies maken, PSV was verschrikkelijk slecht.
wou je nou vink de schuld geven?quote:
Doe maar nooit meer Ballquote:
Vink heeft de hele wedstrijd naar de klote gefloten.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wou je nou vink de schuld geven?
het is ook weer een kunst van ajax om elke keer zo te winnen..
Maar echt niet in het voordeel van Ajax hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vink heeft de hele wedstrijd naar de klote gefloten.
Vind je? Sneijder sloeg die Vink in het gezicht en had er allang af gemoeten. Toen stond PSV overigens nog met elf man op het veld.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar echt niet in het voordeel van Ajax hoor.
Duidelijke handsbal van Lamey? en nog geen minuut later een belachelijke 2e gele kaart voor Galasek?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vind je? Sneijder sloeg die Vink in het gezicht en had er allang af gemoeten. Toen stond PSV overigens nog met elf man op het veld.
Die kaart was gewoon terecht. Blijft staan dat Sneijder die amateurscheids in het gezicht sloeg en daar hoor je rood voor te krijgen. Beroepsdebiel Vink gaat 'm vervolgens kalmerenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Duidelijke handsbal van Lamey? en nog geen minuut later een belachelijke 2e gele kaart voor Galasek?
Hij heeft tegen het ANP gezegd dat hij zijn contract daar uit wil dienen.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:09 schreef lookinforyou het volgende:
De Gatorade Cup kan me eigenlijk ook weinig schelen. Ik ben meer benieuwd wie nou de nieuwe trainer gaat worden. Please..........niet Koeman.
Je bent ook nog serieus hè?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vind je? Sneijder sloeg die Vink in het gezicht en had er allang af gemoeten. Toen stond PSV overigens nog met elf man op het veld.
Het is maar wat je licht noemt. Genoeg zware Ajax-overtredingen bleven trouwens onbestraft. Wat nogmaals mijn punt bewijst: Vink heeft de wedstrijd naar de klote gefloten.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? 2 lichte overtredingen..
Heb je dat niet gezien dan?quote:
Laten we hopen dat ie zich daar dan aan houdt.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij heeft tegen het ANP gezegd dat hij zijn contract daar uit wil dienen.
Ja, die hadden wel bestraft mogen worden. Maar dat zegt niets over het feit dat Vink voor Ajax floot. Hetzelfde gebeurde bij PSV.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is maar wat je licht noemt. Genoeg zware Ajax-overtredingen bleven trouwens onbestraft. Wat nogmaals mijn punt bewijst: Vink heeft de wedstrijd naar de klote gefloten.
Ik zeg niet dat Vink voor Ajax floot. Ik zeg dat Vink de wedstrijd kapot heeft gefloten.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, die hadden wel bestraft mogen worden. Maar dat zegt niets over het feit dat Vink voor Ajax floot. Hetzelfde gebeurde bij PSV.
Nee, maar ik geloof het best. Wat ik wel gezien heb is een handsbal, 2 onterechte rode kaarten, Cocu en Ooijer die beiden net zo fout waren als Sneijder, maar dat heb jij niet gezien?quote:
Vanwaar je Vink - PSV 2-1 post dan?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Vink voor Ajax floot. Ik zeg dat Vink de wedstrijd kapot heeft gefloten.
Dat de uitslag aan Vink te danken is. Ik vraag me af wat er was gebeurd als Vink de wedstrijd niet was in gegaan met de instelling om maar geen kaarten uit te hoeven delen. Dan was de wedstrijd nooit ontspoord, vermoed ik.quote:
Dit is echt onzinnig!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat de uitslag aan Vink te danken is. Ik vraag me af wat er was gebeurd als Vink de wedstrijd niet was in gegaan met de instelling om maar geen kaarten uit te hoeven delen. Dan was de wedstrijd nooit ontspoord, vermoed ik.
Dus simpelgezegd : De opmerking van Vink - PSV slaat nergens op. Als PSV had gewonnen was het andersom geweest?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat de uitslag aan Vink te danken is. Ik vraag me af wat er was gebeurd als Vink de wedstrijd niet was in gegaan met de instelling om maar geen kaarten uit te hoeven delen. Dan was de wedstrijd nooit ontspoord, vermoed ik.
Voor iemand die geen inzicht heeft wel idd. Waarschijnlijk dacht Vink er net zo over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |