Reëel!quote:De Engelse topclub zou echter 8 miljoen willen ontvangen voor een transfer van Van Nistelrooy
Hoeveel is 8 miljoen pond ongeveer in eurotjes?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:46 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Zal wel niet tot een transfer komen mja kan er altijd even over dromen.
11,7 miljoen euro.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:46 schreef DuranK het volgende:
[..]
Hoeveel is 8 miljoen pond ongeveer in eurotjes?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:46 schreef DuranK het volgende:
[..]
Hoeveel is 8 miljoen pond ongeveer in eurotjes?
Tja goede vraag hij is al wel binnen en als PSV z'n spelers weet te behouden hebben ze een leuk team en meer kans op een kampioenschap dan MU.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:51 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me af of Ruud zelf al wel terug zou willen keren naar Nederland. Ik denk van niet eigenlijk.
Er wordt zoveel geroepen...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jullie hadden toch geen geld meer?
Vast geld uit de beurs van Abramofietsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jullie hadden toch geen geld meer?
Ja, zodat Chelsea Ruud twee jaar bij PSV kan stallen om hem daarna zelf over te nemenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vast geld uit de beurs van Abramofiets
Kun je beter gratis Hasselbaink ophalen denk ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zou het wel over hebben voor Ruud eigenlijk...
Komop joh. Wat denk je dat het voor de uitstraling van de club zou betekenen als Ruud terug zou komen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kun je beter gratis Hasselbaink ophalen denk ik.
Die schiet er ook wel twintig in...
Voor de uitstraling van de club zou het fantastisch zijn. Voor de financien niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Komop joh. Wat denk je dat het voor de uitstraling van de club zou betekenen als Ruud terug zou komen?
Hasselbaink...
Failliet zullen we niet zo gauw gaan. Ik denk ook niet dat PSV 12 miljoen voor Ruud gaat betalen. Verder hebben we met Jeff, Ibi, Issi, Gomes en wat ander grut nog wel wat restwaarde.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Voor de uitstraling van de club zou het fantastisch zijn. Voor de financien niet.
Of je wilt je club failliet helpen?
En wat is mis met Jerrel?
Romario?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
Is er voor die som die ze voor Ruud willen geen betere Zuid-Amerikaan beschikbaar?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:24 schreef methodmich het volgende:
Ruud baalde toch meer van de huidige Nederlandse maatschappij, die geen respect meer kent? Had volgens mij weinig met PSV te maken.
quote:Nog geen snelle presentatie Koeman, buitenlandse toptrainers melden zich
Tegenover het Algemeen Dagblad noemt PSV voorzitter de kans dat PSV Ronald Koeman weet te strikken 'nog steeds aanzienlijk'. Een presentatie direct na het weekend zit er echter niet meer in. 'We moeten nog maar even geduld houden.’’ Dat is overigens niet oneindig. PSV kan natuurlijk geen weken meer wachten. Dan moet je op een ander scenario terugvallen. Maar daar gaan we niet vanuit.'
Indien het niet lukt om Koeman vast te leggen, verlegt Westerhof wellicht de blik naar een buitenlandse trainer. 'We maken ons geen zorgen. Men moest eens weten welke toptrainers uit het buitenland zich allemaal aanbieden.'
Hitzfeld waar blijf je !quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV is wel hot dan, lijkt me ook een mooie baan als toptrainer zijnde.
Neequote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
Is er voor die som die ze voor Ruud willen geen betere Zuid-Amerikaan beschikbaar?
Maar Vennegoor danquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Farfan - Ruud - Kone is van wereldklasse![]()
![]()
![]()
Steef weet dat vast wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:38 schreef Erasmusch het volgende:
Diego wil graag weten of de contracten van Bakkal, Wilson en Takak worden verlengd. Iemand die hem verder kan helpen?
ja 3 weken niet ballen hequote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef Zapper het volgende:
Gelukkig nog 2 seconden Sibon gezien
Voor de rest weinig woorden aan vies maken, PSV was verschrikkelijk slecht.
wou je nou vink de schuld geven?quote:
Doe maar nooit meer Ballquote:
Vink heeft de hele wedstrijd naar de klote gefloten.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wou je nou vink de schuld geven?
het is ook weer een kunst van ajax om elke keer zo te winnen..
Maar echt niet in het voordeel van Ajax hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vink heeft de hele wedstrijd naar de klote gefloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |