Zag het ook, ze had ook nog wat opmerkingen over Silvie Meisquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
Zij was laatst bij Raymann is laat waarin ze zei dat dat hele verhaal bullshit was.
quote:Sergio Zijler stapt deze zomer over van Ajax naar FC Twente. In Enschede tekende de rechtsbuiten een contract voor twee jaar.
De achttienjarige Zijler, die afgelopen seizoen zijn wedstrijden speelde in de A1 van Ajax, begint bij de beloftes van FC Twente. Mocht hij in de twee jaar de stap naar de a-selectie maken, dan kan de Enschedese club de optie voor een derde seizoen lichten.
Defourquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:58 schreef Urquhart het volgende:
Defour zet druk op management Genk
Steven Defour heeft in de Belgische krant Het Laatste Nieuws gezegd dat hij ontgoocheld zou zijn als de transfer naar Ajax mislukt. Daarmee zet hij druk op het management van KRC Genk.
De leidinggevenden van de Belgische voetbalclub zijn van mening dat Ajax 'onethisch' heeft gehandeld in het vroegste stadium van onderhandelingen en dat Genk daarom Defour in principe niet aan Ajax zou willen verkopen.
'Er is voor mij een mooie rol weggelegd bij Ajax. De clubleiding heeft mij overtuigd', zegt Defour. 'Als de transfer niet door gaat, zal ik ontgoocheld zijn'.
Wordt hetzelfde verhaal als die Nigeriaan die in Polen speelde, hoe was zijn naam ook weer?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:35 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Defour![]()
Aan een ongemotiveerde speler heeft Genk niks, dus hopelijk kiezen ze eieren voor hun geld en verkopen ze hem aan Ajax.
Uche ofzo?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:40 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wordt hetzelfde verhaal als die Nigeriaan die in Polen speelde, hoe was zijn naam ook weer?
Kalu Uche, meen ik. Speelt nu in Frankrijk, bij Bordeaux toch?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:40 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wordt hetzelfde verhaal als die Nigeriaan die in Polen speelde, hoe was zijn naam ook weer?
Wat een grote bek voor iemand die nog niks gepresteerd heeft. Pas 17 wedstrijden in Genk 1.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:35 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Defour![]()
Aan een ongemotiveerde speler heeft Genk niks, dus hopelijk kiezen ze eieren voor hun geld en verkopen ze hem aan Ajax.
Ja inderdaad, Uche, Kuche of zoiets. Hopelijk heeft Defour meer succes.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Uche ofzo?
Hij deed me altijd denken aan een carnavalskraker van Vader Abraham
Niet echt goed, zijn periode bij Bordeaux lijkt me geen groot succes geweest, want hij schijnt nu voor het Spaanse U.D. Almería S.A.D. te spelen, dat uitkomt in de Segunda División.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:44 schreef Urquhart het volgende:
Koeman wilde hem hebben, dus het is natuurlijk maar de vraag hoe goed hij echt was.
ken nog wel iemand met een grote bek, maar dan op internetquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een grote bek voor iemand die nog niks gepresteerd heeft. Pas 17 wedstrijden in Genk 1.![]()
Idd die kut Buijs...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:52 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
ken nog wel iemand met een grote bek, maar dan op internet
Mee eens, ik vraag me af of ajax er wel goed aan doet om zoveel geld neer te leggen voor zon over het zadel getilt mannetje, die kan nog wel eens keihard floppen bij het hardere ajax.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een grote bek voor iemand die nog niks gepresteerd heeft. Pas 17 wedstrijden in Genk 1.![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:59 schreef StarGazer het volgende:
GODVERDOMME
quote:TREINCOMBI
Supporters met een ticket voor de trein moeten via ingang Noord B instappen. De instapprocedure start vanaf 11.30 uur. Vertrek van de eerste trein is om 12.00 uur. Vervolgens zal ieder half uur een trein vertrekken. Let op: iedereen is verplicht het treinnummer aan te houden dat op het ticket vermeld staat.
Indien u niet op tijd bent of met een ticket verschijnt met daarop een ander treinnummer kunt u niet mee.
Vertrektijden van de treinen:
Trein 1: 12.00 uur
Trein 2: 12.30 uur
Trein 3: 13.00 uur
Trein 4: 13.30 uur
Trein 5: 14.00 uur
Trein 6: 14.30 uur
Trein 7: 15.00 uur
Trein 8: 15.30 uur
Vanwege werkzaamheden aan het spoor zal de reistijd vanwege omleidingen aanzienlijk langer duren dan gebruikelijk. De reistijd heen zal ongeveer 1 3/4 uur bedragen.
De terugreis zal ongeveer 1 uur in beslag nemen. De treinen stoppen dan op de volgende stations: Amsterdam Bijlmer, Amsterdam Duivendrecht, Amsterdam Amstel en Amsterdam Centraal.
Is dat echt zo?quote:Let op: iedereen is verplicht het treinnummer aan te houden dat op het ticket vermeld staat.
Indien u niet op tijd bent of met een ticket verschijnt met daarop een ander treinnummer kunt u niet mee.
Tja de vorige keren scheen het niet uit te maken, maarja ze zeiden ook dat je bij Inter echt alleen maar binnenkwam met officieel kaartje via ajax, bleek ook onzin te zijn.quote:
Och, zelf zou ik ook wel in de eerste trein willen zitten. Maar bijna twee uur reistijd, dan ben je dronken als je in Rotterdam uitstapt, hoop dat ik de wedstrijd dan nog meemaak.quote:
Waar staat het dat hij niet de finale kan spelen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Arme Wesley, hopelijk hebben we nog wat aan hem op het WK. Defour zal nu wel een breuk gaan forceren, ik vind het toch een wat ander verhaal als Uche.
Kan ook uit voorzorg gestopt zijn met trainen, tenminste dat is mijn goede hoop.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat staat er inderdaad niet, maar ik denk dat hij geen risico gaat nemen.
Dan in de zomer naar MIlan en dan hebben mooi geen reet aan hem gehadquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat staat er inderdaad niet, maar ik denk dat hij geen risico gaat nemen.
quote:Ajax-trainer Danny Blind kan zondag in de bekerfinale tegen PSV beschikken over Hedwiges Maduro. De controlerende middenvelder miste de wedstrijden tegen FC Groningen voor de playoffs door een blessure aan zijn rechterenkelband. Blind kan niet beschikken over Hatem Trabelsi en Zdenek Grygera. Die plaatsen in het elftal werden de laatste weken ingevuld door Boakye en Heitinga. Wesley Sneijder is nog een twijfelgeval voor zondag. Verder keert Steven Pienaar terug van een schorsing. De Zuid-Afrikaan moet met Nourdini Boukhari uitmaken wie zondag in de basis speelt
quote:Het Sfeerteam van Ajax heeft voor de bekerfinale van zondag heel wat in petto op sfeergebied. Volgens de ongeschreven regels kan van te voren niet exact bekend worden gemaakt wat de plannen zijn.
Echter vraagt het Sfeerteam wel op voorhand alle Ajacieden om mee te werken aan de actie.
Via pamfletten bij de ArenA en de Kuip en het omroepen in de bussen zal verder bekend worden gemaakt waar de sfeeractie uit bestaat.
Het Sfeerteam rekent op de medewerking van alle Ajax-supporters en hoopt er een mooie, sfeervolle dag van te maken!
Ja, hij zal wel niet beginnen denk ik.quote:
quote:Hoe Moggi Ajax en Koeman erin luisde bij transfer Ibrahimovic
AMSTERDAM, 5 mei 2006 14:30 - Het schandaal rond Juve-directeur Luciano Moggi strekt zich nu zelfs uit naar Amsterdam. Uit afgetapte telefoongesprekken blijkt dat hij twee jaar geleden gedetailleerde instructies heeft verstrekt aan Zlatan Ibrahimovic hoe hij het beste bij Ajax kon wegkomen.
De Italiaan kwam met een uiterst geraffineerd scenario vol intriges. Hij vertelde de Zweed dat hij veel irritatie moest opwekken bij de technische staf, door bijvoorbeeld te laat te komen voor wedstrijden en trainingen te missen. Verder moest Ibrahimovic klagen dat Nederlandse spelers bevoordeeld werden ten opzichte van buitenlanders. Kortom, hij moest volgens Moggi net zo lang zeuren en zuigen tot hij zich zo onmogelijk had gemaakt in Amsterdam dat Ajax hem tegen een redelijk bod wilde laten gaan.
Uiteindelijk verkocht Ajax Ibrahimovic aan Juve, na een periode met inderdaad ergernissen en ergernisjes. Dat dit echter het resultaat was van een ingefluisterd scenario moet voor Ajax als een schok komen.
In hoeverre zijn Nederlandse zaakwaarnemer Mino Raiola hierin een rol heeft gespeeld is nog niet duidelijk. Duidelijk was wel dat Ronald Koeman, destijds nog Ajax-coach, zich wild ergerde aan het gedrag van Ibrahimovic en vooral ook Raiola. Nu blijkt dus dat Koeman er op zijn Hollands gezegd gewoon is 'ingeluisd'.
Het word waarschijnlijk:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, hij zal wel niet beginnen denk ik.
Dan maar dit:
Stekelenburg
Boakye - Heitinga - Vermaelen - Emanuelson
Pienaar - Galasek - Boukhari
Babel - Huntelaar - Mitea
Tsja, Zlatan zal het binnenkort wel ontkennenquote:
Idd, die zaakwaarnemer is ook geen zuivere koffiequote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:10 schreef Gelderland het volgende:
wat is Juve een vieze k*t clubEerst aan de epo in de finale tegen ajax... dan scheidsrechter 'op bestelling' en nu dit weer: trucjes voor transfer
bah . En wedden dat die Stink Raiola er ook wat mee te maken heeft...is ook een zuigertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |