Je wilt toch niet zeggen dat je altijd zelf je voedselpakketje mee neemt naar het stadionquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:57 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat je een uur of 6 in de kuip zit en gewoon alleen wat te eten/drinken kan krijgen voor die belachelijke prijzen daar![]()
Dat slaat toch nergens op.
je moet toch alleen maar honger naar goed voetbal hebbenquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:01 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Ik dacht dat dit Dirk z'n werk was![]()
Maar 6 uur niks eten/drinken behalve voor die overdreven hoge prijzen in zo'n stadion en geen alcohol (neem ik aan:?) belachelijk toch![]()
Dan kan je beter tv gaan kijken of overdreven dure kaartjes kopen. Dan zie je goed voetbal als je geluk hebtquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je moet toch alleen maar honger naar goed voetbal hebben![]()
een echte Ajacied moet natuurlijk in de OPquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Geweldig die aandacht die ik krijg! Sta zelfs al in jullie OP
Vind ik ook, ieder zou voor zichzelf moeten weten wat hij doet. Zelf ben ik dit seizoen bij wedstrijden geweest, waar ik helemaal niets van heb meegemaakt. Zelf vind ik het gewoon belachelijk dat bier bij veel wedstrijden niet verkrijgbaar is, waardoor sommige mensen haast genoodzaakt naar andere middelen grijpen. Som-mige middelen wordt men veel agressiever van dan van bier, van bier wordt ik uiteindelijk altijd heel rustig.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:01 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Maar 6 uur niks eten/drinken behalve voor die overdreven hoge prijzen in zo'n stadion en geen alcohol (neem ik aan:?) belachelijk toch![]()
Was dus meestal een verlengde van de nacht ervoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:54 schreef jimjim1983 het volgende:
maar voor een voetbalwedstrijd snap ik het idd ook niet echt.
Die gingen gewoon af en toe vrijwillig met de trein, zodat ze vooraf een feestje konden bouwen in de binnenstad van de tegenstander. Tegenwoordig is álles anders.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:07 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Ik ben echt jaloers op de fanatiekere supporters die zo rond 1970 geboren zijn. Die hebben alles meegemaakt. Het grote Ajax achterna kunnen reizen. De mooie ouderwetse reisjes die er tegenwoordig bijna niet meer bij zijn etc etc.
Wat jullie?
Vorig jaar bij de Champions League kon ik het vaak nog opbrengen om de 1e helft echt te bekijken. De 2e helft lag ik meestal op de omloop op de grond te lallenquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vind ik ook, ieder zou voor zichzelf moeten weten wat hij doet. Zelf ben ik dit seizoen bij wedstrijden geweest, waar ik helemaal niets van heb meegemaakt.
ja doelde ook niet op jou hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was dus meestal een verlengde van de nacht ervoor..
Enige wat ik in het stadion altijd wel relaxed vind is een jointje roken. Maar dat doet het hele vak zowat..
Ik zou dat juist mooi vinden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:08 schreef methodmich het volgende:
Het beste nieuws naast de plaatsing voor de voorronde CL is natuurlijk vooral dat we nu nog maar één keer Danny op de bank hebben. Helaas vrees ik dat hij in stijl afscheid neemt en PSV met 3-0 wint, zoals HeatWave ook al bevreesde.
Ik heb rond 92/93/94/95 een seizoenskaart gehad. Dat waren mooie tijden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:07 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Ik ben echt jaloers op de fanatiekere supporters die zo rond 1970 geboren zijn. Die hebben alles meegemaakt. Het grote Ajax achterna kunnen reizen. De mooie ouderwetse reisjes die er tegenwoordig bijna niet meer bij zijn etc etc.
Wat jullie?
Ow wacht, verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
Een dikke nederlaag als einde mooi Radegast?
Gisteren toonde weer aan waarom Danny wegmoet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:08 schreef methodmich het volgende:
Het beste nieuws naast de plaatsing voor de voorronde CL is natuurlijk vooral dat we nu nog maar één keer Danny op de bank hebben. Helaas vrees ik dat hij in stijl afscheid neemt en PSV met 3-0 wint, zoals HeatWave ook al bevreesde.
Ah, je hoeft niet in de jaren 70 geboren zijn om dat meegemaakt te hebben.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:12 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Ja ik had t ook over eind jaren '80 begin jaren '90![]()
Het was een kutseizoen MM.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:12 schreef methodmich het volgende:
Daggla, je moet je Griekse competitie topic eens uit de mottenballen halen man. Salpiggidis topscorer!
Als je met die instelling de wedstrijd gaat bekijken, kan het (zowat) alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe uit vorm psv ook is, die winnen echt wel van dit Ajax.
Ik maak me geen illusies..
Laten we het maar hopen ja.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:14 schreef M0NTANA het volgende:
Een dikke nederlaag tegen PSV zou niet eens onverwachts zijn, daarbij ook nog eens typerend voor een (zwaar) tegenvallend seizoen. Maar deze bekerfinale staat (hopenlijk) op zich, Ajax heeft wedstrijdritme en PSV niet, dus ik hoop op een mooi afscheid van DB.
Hoe deed voormalig Ajax-vedette Nikolaos Machlas het?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het was een kutseizoen MM.
Echt een drama..
Maar Salpi is wel los idd! All time topscoorder in 1 seizoen bij PAOK inmiddels als ik me niet vergis.
Doet ie goed..
Dit seizoen keek ik elke wedstrijd zo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je met die instelling de wedstrijd gaat bekijken, kan het (zowat) alleen maar meevallen.
Dat geloof ik niet. RBC-uit was namelijk de eerste wedstrijd van het seizoen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit seizoen keek ik elke wedstrijd zo.
Zelfs bij RBC uit ging ik nergens meer van uit.
Triest eigenlijk..
1,5 mnaand geleden speelden we ook gelijk en waren we zeker niet de mindere, dit laatste geldt ook voor de uit wedstrijd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe uit vorm psv ook is, die winnen echt wel van dit Ajax.
Ik maak me geen illusies..
we spelen gewoon weer kut en scoren dan in de 88e minuutquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:19 schreef clauwheee het volgende:
Zondag zal het beter moeten, anders is het voor PSV een makkie, ook zonder wedstrijdritme.
Matig, ik geloof nog geen 10 goals in een heel seizoen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoe deed voormalig Ajax-vedette Nikolaos Machlas het?
Oh, ik weet de volgorde niet eens joh.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. RBC-uit was namelijk de eerste wedstrijd van het seizoen.![]()
Hoop ik niet dat we dan gewoon weer met 2-0 achterstaan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
we spelen gewoon weer kut en scoren dan in de 88e minuut![]()
Kneusje, leer dan iig engels voor je dom komt trollen, met je breezernaam. Ga de zandbak maar weer inquote:
Dacht ik al, maar persoonlijk kan ik mij RBC-uit nog wel herinneren. De eerste wedstrijd bleek namelijk een voorbode voor de rest van het seizoen, Ajax was onmachtig en creëerde weinig kansen. Lucky werd er met 0-2 gewonnen, maar dat was dan ook het enige! Wel één van de weinige vrij vervoer-wedstrijden van het seizoen, leuk ontvangen met een gratis kop soep en dus jammergenoeg de laatste keer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh, ik weet de volgorde niet eens joh.
Het was even ter illustratie hoe weinig vertrouwen ik er dit seizoen in had.
uitkeringstrekkerquote:
Als je het in een Spa-fles naar binnensmokkelt, mag je zoveel wodka/bacardi gebruiken als je wilt.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je het in een Spa-fles naar binnensmokkelt, mag je zoveel wodka/bacardi gebruiken als je wilt.![]()
NIET TEVEEL HE PSVquote:Zondag meer Ajax- dan PSV-fans
Donderdag 4 mei, door SV, Amsterdam, 11.44u GMT+01.00, De Telegraaf
Rotterdam verwelkomt zondag ongeveer 30.000 voetbalsupporters die de bekerfinale tussen Ajax en PSV in de Kuip zullen bijwonen. De politie verwacht uit Amsterdam ongeveer 11.000 fans in acht treinen en tachtig bussen.
Uit Eindhoven komen naar schatting 6000 voetballiefhebbers met circa 130 bussen en tweehonderd personenauto's.
De Rotterdamse politie werkt nauw samen met de politie in Amsterdam en Brabant en het Korps landelijke politiediensten. Hoofddoel van de gemeente en politie is 'een rustig en sportief verloop van de finaledag', zo lieten ze donderdag weten.
Ogh, ik vind 6000 en 11.000 een groot verschilquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:04 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Nee bij osn is het lekker uitverkocht.
Slappe hap van beide kanten.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:58 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Ik ga eens experimenteren met een breaker![]()
wij vinden die prijs ook niet zo belangrijk blijkbaarquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ogh, ik vind 6000 en 11.000 een groot verschil![]()
Amsterdam is altijd groter dan Eindhoven, maar goed das logischquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:12 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
wij vinden die prijs ook niet zo belangrijk blijkbaar
en Amsterdam is ook iets groter dan Eindhoven heh
Voor jullie wel weer veel goedkoper. Maar ach, als er dan maar 11.000 echte supporters meegaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:12 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
wij vinden die prijs ook niet zo belangrijk blijkbaar
en Amsterdam is ook iets groter dan Eindhoven heh
Vennegoor is ook groter dan Romario, dus dat zegt niksquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:15 schreef D1 het volgende:
Amsterdam is altijd groter dan Eindhoven, maar goed das logisch
Gemotiveerd? Heb je ze zien spelen gisteren? Die gasten voeren geen fuck meer uit op het moment...quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:21 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Vennegoor is ook groter dan Romario, dus dat zegt niks
Maar ik vrees wel dat Ajax een x-aantal keer meer gemotiveerd is dan PSV zondag :/
Het bekende zand-in-de-ogen-van-de-tegenstander-strooien-spelletjequote:Op donderdag 4 mei 2006 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gemotiveerd? Heb je ze zien spelen gisteren? Die gasten voeren geen fuck meer uit op het moment...
Misschien omdat ze dachten er met die 2-0 thuis al te zijn, om zich vervolgens onderbewust te sparen voor de bekerfinale a.s. zondag... we zullen het zondag wetenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gemotiveerd? Heb je ze zien spelen gisteren? Die gasten voeren geen fuck meer uit op het moment...
Hmz.quote:'Sneijder bevestigt contact met Rossoneri'
4/5/2006 17:13
Wesley Sneijder heeft bevestigd dat hij in gesprek is met AC Milan, meldt La Gazzetta dello Sport. De roze krant meldt dat de middenvelder van Ajax heeft gesproken met technisch directeur Adriano Braida. 'Ze hebben me een tweejarig contract aangeboden', zou Sneijder hebben toegegeven.
Het gerucht dat Milan geïnteresseerd is in Sneijder zingt al langer rond. Bij de bekendmaking van de transfer van Jaap Stam naar Ajax werd al beweerd dat Sneijder bij deze deal zou zijn betrokken. Beide clubs hebben dit bericht altijd tegengesproken. Sneijder verlengde eerder dit seizoen zijn contract bij Ajax tot de zomer van 2009.
2 dagen terug gaf hij inderdaad toe dat Milan hem benaderd had, maar zei hij nog minstens jaar willen te blijven.quote:
quote:
Mja, aangezien Boukhari een beetje weg moest springen...het was gewoon hinderlijk. Maar ja, niet gezien en hij telt dus.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee want gisteren was te zien dat Roorda gewoon zicht op de bal had.
Dat kan een grensrechter natuurlijk nooit beoordelen dus zal dat wel niet het criterium zijn. Ik denk dat je inderdaad kan stellen dat het pas hinderlijk was geweest als Boukhari een eventuele rebound erin had geschoten, zoals Eilanden al zegt dus.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee want gisteren was te zien dat Roorda gewoon zicht op de bal had.
Of de bal had aangeraakt, waardoor die in het doel was gegaan. Maar dan spreek je eigenlijk weer over 'gewoon buitenspel'quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:05 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat kan een grensrechter natuurlijk nooit beoordelen dus zal dat wel niet het criterium zijn. Ik denk dat je inderdaad kan stellen dat het pas hinderlijk was geweest als Boukhari een eventuele rebound erin had geschoten, zoals Eilanden al zegt dus.
Zit wat in, dan was de goal van Roda dus ook geen hinderlijk buitenspel trouwens.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:02 schreef Eilanden het volgende:
Dit is niet hinderlijk, zelfs als hij een beetje weg moest springen. Als Roorda die bal gestopt had en Boukhari had de rebound gescoord, dan was het wel hinderlijk geweest. Gewoon geldige goal.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:02 schreef Eilanden het volgende:
Dit is niet hinderlijk, zelfs als hij een beetje weg moest springen. Als Roorda die bal gestopt had en Boukhari had de rebound gescoord, dan was het wel hinderlijk geweest. Gewoon geldige goal.
Daar was de voorzet juist wel bedoeld voor degene die buitenspel stond.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Zit wat in, dan was de goal van Roda dus ook geen hinderlijk buitenspel trouwens.
Doet er ook verder weinig toe allemaal.
quote:Gemeente biedt Ajax maandag huldiging aan bij bekerwinst
Amsterdam, 4 mei 2006
Als Ajax er zondag in slaagt PSV te verslaan in de finale van het toernooi om de Gatorade Cup, wacht maandag 8 mei een feestelijke huldiging op het Leidseplein. Na een geslaagde eindstrijd op zondag, worden de Ajacieden een dag later om 19.45 uur verwacht op het bordes van de Stadsschouwburg. De gemeente Amsterdam biedt Ajax de huldiging op het Leidseplein aan. Ajax en de gemeente Amsterdam hopen op een fraaie, succesvolle finale en een prachtig en gepast eerbetoon in het hart van de stad.
De Ajax-selectie wil graag met de grote supportersschare het winnen van de nationale voetbalbeker vieren en hoopt maandag op feestelijke taferelen en prachtige één-tweetjes tussen team en supporters. Ajax is de gemeente dankbaar voor het genereuze gebaar en roept zijn supporters met klem op de eventuele huldiging waardig en zonder wanordelijkheden te laten verlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |