Matig, ik geloof nog geen 10 goals in een heel seizoen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoe deed voormalig Ajax-vedette Nikolaos Machlas het?
Oh, ik weet de volgorde niet eens joh.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. RBC-uit was namelijk de eerste wedstrijd van het seizoen.![]()
Hoop ik niet dat we dan gewoon weer met 2-0 achterstaan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
we spelen gewoon weer kut en scoren dan in de 88e minuut![]()
Kneusje, leer dan iig engels voor je dom komt trollen, met je breezernaam. Ga de zandbak maar weer inquote:
Dacht ik al, maar persoonlijk kan ik mij RBC-uit nog wel herinneren. De eerste wedstrijd bleek namelijk een voorbode voor de rest van het seizoen, Ajax was onmachtig en creëerde weinig kansen. Lucky werd er met 0-2 gewonnen, maar dat was dan ook het enige! Wel één van de weinige vrij vervoer-wedstrijden van het seizoen, leuk ontvangen met een gratis kop soep en dus jammergenoeg de laatste keer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh, ik weet de volgorde niet eens joh.
Het was even ter illustratie hoe weinig vertrouwen ik er dit seizoen in had.
uitkeringstrekkerquote:
Als je het in een Spa-fles naar binnensmokkelt, mag je zoveel wodka/bacardi gebruiken als je wilt.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je het in een Spa-fles naar binnensmokkelt, mag je zoveel wodka/bacardi gebruiken als je wilt.![]()
NIET TEVEEL HE PSVquote:Zondag meer Ajax- dan PSV-fans
Donderdag 4 mei, door SV, Amsterdam, 11.44u GMT+01.00, De Telegraaf
Rotterdam verwelkomt zondag ongeveer 30.000 voetbalsupporters die de bekerfinale tussen Ajax en PSV in de Kuip zullen bijwonen. De politie verwacht uit Amsterdam ongeveer 11.000 fans in acht treinen en tachtig bussen.
Uit Eindhoven komen naar schatting 6000 voetballiefhebbers met circa 130 bussen en tweehonderd personenauto's.
De Rotterdamse politie werkt nauw samen met de politie in Amsterdam en Brabant en het Korps landelijke politiediensten. Hoofddoel van de gemeente en politie is 'een rustig en sportief verloop van de finaledag', zo lieten ze donderdag weten.
Ogh, ik vind 6000 en 11.000 een groot verschilquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:04 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Nee bij osn is het lekker uitverkocht.
Slappe hap van beide kanten.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:58 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Ik ga eens experimenteren met een breaker![]()
wij vinden die prijs ook niet zo belangrijk blijkbaarquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ogh, ik vind 6000 en 11.000 een groot verschil![]()
Amsterdam is altijd groter dan Eindhoven, maar goed das logischquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:12 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
wij vinden die prijs ook niet zo belangrijk blijkbaar
en Amsterdam is ook iets groter dan Eindhoven heh
Voor jullie wel weer veel goedkoper. Maar ach, als er dan maar 11.000 echte supporters meegaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:12 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
wij vinden die prijs ook niet zo belangrijk blijkbaar
en Amsterdam is ook iets groter dan Eindhoven heh
Vennegoor is ook groter dan Romario, dus dat zegt niksquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:15 schreef D1 het volgende:
Amsterdam is altijd groter dan Eindhoven, maar goed das logisch
Gemotiveerd? Heb je ze zien spelen gisteren? Die gasten voeren geen fuck meer uit op het moment...quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:21 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Vennegoor is ook groter dan Romario, dus dat zegt niks
Maar ik vrees wel dat Ajax een x-aantal keer meer gemotiveerd is dan PSV zondag :/
Het bekende zand-in-de-ogen-van-de-tegenstander-strooien-spelletjequote:Op donderdag 4 mei 2006 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gemotiveerd? Heb je ze zien spelen gisteren? Die gasten voeren geen fuck meer uit op het moment...
Misschien omdat ze dachten er met die 2-0 thuis al te zijn, om zich vervolgens onderbewust te sparen voor de bekerfinale a.s. zondag... we zullen het zondag wetenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gemotiveerd? Heb je ze zien spelen gisteren? Die gasten voeren geen fuck meer uit op het moment...
Hmz.quote:'Sneijder bevestigt contact met Rossoneri'
4/5/2006 17:13
Wesley Sneijder heeft bevestigd dat hij in gesprek is met AC Milan, meldt La Gazzetta dello Sport. De roze krant meldt dat de middenvelder van Ajax heeft gesproken met technisch directeur Adriano Braida. 'Ze hebben me een tweejarig contract aangeboden', zou Sneijder hebben toegegeven.
Het gerucht dat Milan geïnteresseerd is in Sneijder zingt al langer rond. Bij de bekendmaking van de transfer van Jaap Stam naar Ajax werd al beweerd dat Sneijder bij deze deal zou zijn betrokken. Beide clubs hebben dit bericht altijd tegengesproken. Sneijder verlengde eerder dit seizoen zijn contract bij Ajax tot de zomer van 2009.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |