Je wilt toch niet zeggen dat je altijd zelf je voedselpakketje mee neemt naar het stadionquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:57 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat je een uur of 6 in de kuip zit en gewoon alleen wat te eten/drinken kan krijgen voor die belachelijke prijzen daar![]()
Dat slaat toch nergens op.
je moet toch alleen maar honger naar goed voetbal hebbenquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:01 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Ik dacht dat dit Dirk z'n werk was![]()
Maar 6 uur niks eten/drinken behalve voor die overdreven hoge prijzen in zo'n stadion en geen alcohol (neem ik aan:?) belachelijk toch![]()
Dan kan je beter tv gaan kijken of overdreven dure kaartjes kopen. Dan zie je goed voetbal als je geluk hebtquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je moet toch alleen maar honger naar goed voetbal hebben![]()
een echte Ajacied moet natuurlijk in de OPquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Geweldig die aandacht die ik krijg! Sta zelfs al in jullie OP
Vind ik ook, ieder zou voor zichzelf moeten weten wat hij doet. Zelf ben ik dit seizoen bij wedstrijden geweest, waar ik helemaal niets van heb meegemaakt. Zelf vind ik het gewoon belachelijk dat bier bij veel wedstrijden niet verkrijgbaar is, waardoor sommige mensen haast genoodzaakt naar andere middelen grijpen. Som-mige middelen wordt men veel agressiever van dan van bier, van bier wordt ik uiteindelijk altijd heel rustig.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:01 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Maar 6 uur niks eten/drinken behalve voor die overdreven hoge prijzen in zo'n stadion en geen alcohol (neem ik aan:?) belachelijk toch![]()
Was dus meestal een verlengde van de nacht ervoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:54 schreef jimjim1983 het volgende:
maar voor een voetbalwedstrijd snap ik het idd ook niet echt.
Die gingen gewoon af en toe vrijwillig met de trein, zodat ze vooraf een feestje konden bouwen in de binnenstad van de tegenstander. Tegenwoordig is álles anders.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:07 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Ik ben echt jaloers op de fanatiekere supporters die zo rond 1970 geboren zijn. Die hebben alles meegemaakt. Het grote Ajax achterna kunnen reizen. De mooie ouderwetse reisjes die er tegenwoordig bijna niet meer bij zijn etc etc.
Wat jullie?
Vorig jaar bij de Champions League kon ik het vaak nog opbrengen om de 1e helft echt te bekijken. De 2e helft lag ik meestal op de omloop op de grond te lallenquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vind ik ook, ieder zou voor zichzelf moeten weten wat hij doet. Zelf ben ik dit seizoen bij wedstrijden geweest, waar ik helemaal niets van heb meegemaakt.
ja doelde ook niet op jou hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was dus meestal een verlengde van de nacht ervoor..
Enige wat ik in het stadion altijd wel relaxed vind is een jointje roken. Maar dat doet het hele vak zowat..
Ik zou dat juist mooi vinden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:08 schreef methodmich het volgende:
Het beste nieuws naast de plaatsing voor de voorronde CL is natuurlijk vooral dat we nu nog maar één keer Danny op de bank hebben. Helaas vrees ik dat hij in stijl afscheid neemt en PSV met 3-0 wint, zoals HeatWave ook al bevreesde.
Ik heb rond 92/93/94/95 een seizoenskaart gehad. Dat waren mooie tijden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:07 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Ik ben echt jaloers op de fanatiekere supporters die zo rond 1970 geboren zijn. Die hebben alles meegemaakt. Het grote Ajax achterna kunnen reizen. De mooie ouderwetse reisjes die er tegenwoordig bijna niet meer bij zijn etc etc.
Wat jullie?
Ow wacht, verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
Een dikke nederlaag als einde mooi Radegast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |