Post ze in Help me mijn foto te verbeteren - deel 3 , en leer van de shoot, dan heb je er in ieder geval nog wat aan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:07 schreef Loontjah het volgende:
Ben trug
Puckzz ik heb het gevonden. Je zei het net te laat, maar heb het toch nog gevonden.
Maar ik ben bang dat het geen showcase waardig is...
Je kunt de EXIF ook uitlezen met de Windows Explorer. Het zijn kolommen die je gewoon achter je properties kan zetten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:49 schreef Kleintje het volgende:
vraag: welke exif reader gebruiken jullie? Ik zou een goede shareware exifreader
- Start een Windows Explorerquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:56 schreef Kleintje het volgende:
verklaar u nader mr. P
En dan ff naar tabblad Summary en daar de knop Advanced aanklikken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:57 schreef Ynske het volgende:
rechtermuisknop op de foto
properties/eigenschappen
Soow, was gezelligquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:01 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz en Fles huppelen samen de SC uit![]()
Daaaaag
DONEquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Post ze in Help me mijn foto te verbeteren - deel 3 , en leer van de shoot, dan heb je er in ieder geval nog wat aan.
die vind ik juist gaaf...kon er alleen niet inquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:21 schreef Loontjah het volgende:
Viel mee een beetje tegen, had je die caravan ook gezien ?
Moet jij niet aan de studiequote:Op donderdag 4 mei 2006 21:23 schreef Xilantof het volgende:
Zow, ook weer thuis aan gekomen.
Nu een rustige leuke avond, met nu eerst ff FOK!ken en straks beginnen aan de DVD box van Herman Finkers
Ik mag morgen op mijn vrije dag nog op bezoek bij een externe adviseur van ons. Deze avond ff rust dus.quote:
HEY, JIJ!quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:00 schreef pea4fun het volgende:
Hoi...deze ongenode gast eet stiekum s avonds het vogelvoer op
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
HEY, JIJ!
[afbeelding]
OPZOUTEN UIT PEA'S TUIN!
Ja van maar een halve meter afstand...eigenlijk best grappig stiekumquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zou hem schietenOh wacht....dat heb je al gedaan
Halve meter is goedquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja van maar een halve meter afstand...eigenlijk best grappig stiekum![]()
Vandaag ook weer wat vogeltjes...ik vind het nog steeds erg leuk...ben benieuwd wanneer het me gaat vervelen.quote:
Tijd voor een vogelencyclopedie voor jouquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Vandaag ook weer wat vogeltjes...ik vind het nog steeds erg leuk...ben benieuwd wanneer het me gaat vervelen.
Neuh..tot nogtoe kom ik er wel uit welke het zijn hoor...en ze wennen al aan me...komen steeds dichterbijquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd voor een vogelencyclopedie voor jou
Maar jij bent ook totaal niet engquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Neuh..tot nogtoe kom ik er wel uit welke het zijn hoor...en ze wennen al aan me...komen steeds dichterbij
neuh...tenzij je bang bent voor muizenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:34 schreef Re het volgende:
[..]
ook goed
nog iets spannends aan het gebeuren hier?
muizen zijn lievvvvquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
neuh...tenzij je bang bent voor muizen
ieuw...en dan eruit moeten halenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:48 schreef Re het volgende:
[..]
muizen zijn lievvvv, vooral gesplet in een muizenklem ofzo
och die zijn meestal toch wel opgedroogd enzo....quote:
Re als jongetje...laat zien!quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:52 schreef Re het volgende:
[..]
och die zijn meestal toch wel opgedroogd enzo....
owww ik heb jeugdfoto's![]()
Ja hee...niet bijpoetsen hoor...gewoon ouderwetsquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja hee...niet bijpoetsen hoor...gewoon ouderwets
nee, maar dat wisten we alquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:46 schreef Xilantof het volgende:
Is hier nog wat te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |