Utrechtquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:02 schreef Ynske het volgende:
[..]winkel dicht
in wat voor boerengat woon jij
veul te wijd weg boerkequote:Op donderdag 4 mei 2006 15:10 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Bie ons op t dorp zijn ze morgen gewoon open hoor
lieve schat in dat kutgat, waar ik nu ook ben, hebben ze bij de AH gewoon open hoorquote:
wat is je postcodequote:
waar zit je dan in Utrecht?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Het feit dat er in het weekend vaak helemaal niets open is of bereikbaar, is eigenlijk het enige waarvoor ik zou willen verhuizen... verder woon ik daar goedkoop, mooi uitzicht, 100 Mbps uit de muur...
Uithofquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar zit je dan in Utrecht?
Is er overigens iemand geīnteresseerd in een pols
die van mij heeft besloten niet meer te willen functioneren
quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uithof
anyway, de fotowinkel belde net. En jawel: mijn lens is terug van reparatieis het niet om je te bescheuren?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uithof
anyway, de fotowinkel belde net. En jawel: mijn lens is terug van reparatieis het niet om je te bescheuren?
Wat moet ik toch zonder jou hequote:Op donderdag 4 mei 2006 15:32 schreef Ynske het volgende:
is overigens omdat ik gister ben gaan vragen
Jaaa!! WHAAAHAHAAHAHAHAquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uithof
Nou, daar is nog wel wat kunst- en vliegwerk voor nodihg, want ik weet niet of die winkel wel open is als ik er langs kan. Misschien morgenochtend vroeg heel even....quote:
tuurlijk issie openquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, daar is nog wel wat kunst- en vliegwerk voor nodihg, want ik weet niet of die winkel wel open is als ik er langs kan. Misschien morgenochtend vroeg heel even....
Ja ja toe maarquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
en kan niet wachten tot ik mijn lens binnen heb
pfffffffff jij hoeft nu ook niet meer lang te wachtenquote:
en nu moet ik op mn knieën of zo?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
pfffffffff jij hoeft nu ook niet meer lang te wachten
Maar worden die dingen met de hand gemaakt ofzo?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:19 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ach ja, zo hebben we allemaal wel wat
hier ook alquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:24 schreef CocaColaLight het volgende:
Nee hoor ik wacht niet op een lens.
Ik wacht alleen nog op mijn bier vandaag.
Het zijn die verrekte postkoetsen uit Japan. Die doen er zo lang over.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:20 schreef SPK het volgende:
[..]
Maar worden die dingen met de hand gemaakt ofzo?![]()
Iedereen wacht op een lens hier
Maar is dat spul zo schaars danquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:26 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het zijn die verrekte postkoetsen uit Japan. Die doen er zo lang over.
Wanneer heb jij de laatste Japanse postkoets door de straat zien rijden?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:27 schreef SPK het volgende:
[..]
Maar is dat spul zo schaars dan
Of is het import?
Hmm het is lang geleden dat ik dronken ben geweest jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wanneer heb jij de laatste Japanse postkoets door de straat zien rijden?
met wat geluk hoop ik er eind mei een paar te spotten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wanneer heb jij de laatste Japanse postkoets door de straat zien rijden?
Oh cool Japan lijkt me ook geweldigquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
met wat geluk hoop ik er eind mei een paar te spotten.
Jaquote:
Daarom heb ik ook geen blauw in mijn avatarquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja,het komt door dat hoerige blauw van mn kloon
Ik word daar nerveus van op den duur![]()
"Hoerig blauw, past bij jou"quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja,het komt door dat hoerige blauw van mn kloon
Ik word daar nerveus van op den duur![]()
Nee,jij hebt 2 vrouwen die vechten om 1 kauwgompje,of een kunstgebitquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen blauw in mijn avatar![]()
Fotowwwwquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:58 schreef Puckzzz het volgende:
zowwwww ik rek me net ff lekker uit he?
nu zie ik overal sterretjes!
wel mooi gezicht eigenlijk
22 he`quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
"Hoerig blauw, past bij jou"
je bent oud genoeg om m te snappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |