Ik had je vorige week inderdaad nog gevraagd of je wat zon mee kon nemenquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:31 schreef appelsientje het volgende:
Ik blijf erbij dat ik het lekkere weer heb meegenomen, het kan geen toeval zijn
Nee met fok en discrimidingeSCHquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:36 schreef appelsientje het volgende:
SCH is weg ?? wat heeft hij nu weer gedaan dan ??
Laat me raden.. het heeft te maken met politiek ?
ooooke.. ik welke vorm ?? (ben niet nieuwSCHierig)quote:
Ik doe mee!quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:35 schreef Bjoro het volgende:
Wanneer krijgen we SCH weer terug ?
Kunnen we niet een actie beginnen dat hij bijv. alleen maar in VBL mag/kan posten ?
ojadatiswaarookwasikhelemaalvergetenquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:39 schreef Bluezz het volgende:
MagknieoverpratenwantoverbanswordtniegeSCHproken.
Maar vertel es, heb je lekker in je eigenste bedje geSCHnurkt Sientje?
ja maar hoe ?quote:
Ja das een goeie...quote:
of achter op zijn scootertje door Italie crossen ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar zou ik best wel eens mee in het leeuwenpak willen
Zekersquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:15 schreef Bjoro het volgende:
of achter op zijn scootertje door Italie crossen ?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:33 schreef clauwheee het volgende:
Kruipend en wel![]()
* clauwheee voor dr beurt spreekt![]()
jij mag datquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kruipend en wel![]()
* clauwheee voor dr beurt spreekt![]()
Hij is terugquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:43 schreef SCH het volgende:
5-0 5-0 5-0 5-0 5-0 5-0 5-0 5-0 5-0 5-0 5-0 5-0
Editsletquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, good to know Clau.![]()
Hee Sven.![]()
Jij ook bedankt.
het Noorden won gisteren toch even met 7-1 tegen de rest van Nederlandquote:
Nog net voor je Belgoland gaatquote:
Je merkte in het stadion dat het publiek niet zo goed wist wat ze met die tussenstand moest. Leedvermaak om Ajax maar om nou ineens voor Groningen te zijn ging wel erg ver. Dit was voor ons wel een eindstand om tevreden mee te zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het Noorden won gisteren toch even met 7-1 tegen de rest van Nederland
Wat is dat toch friesland-Groningenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Je merkte in het stadion dat het publiek niet zo goed wist wat ze met die tussenstand moest. Leedvermaak om Ajax maar om nou ineens voor Groningen te zijn ging wel erg ver. Dit was voor ons wel een eindstand om tevreden mee te zijn.
Ja, voor jou ook, je vergat me gewoonquote:
Hey lekker ding, heb je mij gemistquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:10 schreef appelsientje het volgende:
SCH
Heb je me gemist ?
Ik ben weer terug
Heb er ook niet zo'n last van.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:01 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Wat is dat toch friesland-Groningen
Valt mee hoor. Is soms ook een beetje overtrokken. Wat mij betreft. Ik vind het leuk dat er twee van die noordelijke clubs leuk presteren.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:01 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Wat is dat toch friesland-Groningen
Preciesquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Is soms ook een beetje overtrokken. Wat mij betreft. Ik vind het leuk dat er twee van die noordelijke clubs leuk presteren.
Yupquote:
Je gaat rellen komende zondag?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup
Het zit erop, kan Nederland weer onveilig maken
quote:
Nee, hoor ik ben niet ziek. Gewoon even wat langer blijven liggen. Ik hoef vandaag niet te werken.quote:
heb je m mee genomen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, weer terug.
Lange kerels blijken ook lange verstandskiezen te hebben.
- en - is +quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, voor jou ook, je vergat me gewoon
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:53 schreef Bluezz het volgende:
Love is in the air![]()
Het is hier fuckin stil, komen jullie even gezellig een ijSCHje eten hier?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:41 schreef SCH het volgende:
Wel fijn dat ik er weer ben zeg, werd zelfs unbanned door de grote Baasch
heb er een mooie sig aan over gehouden.
Jihaaaaaaaa!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:53 schreef Bluezz het volgende:
Love is in the air![]()
Het is hier fuckin stil, komen jullie even gezellig een ijSCHje eten hier?
Had jij even geluk dat ik er niet was de afgelopen wekenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:04 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Ik ben net wakkerquote:
quote:
Ik heb niks van Hoerenveen-Roda gezien...quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Had jij even geluk dat ik er niet was de afgelopen weken
dat hebben wij dan weer wel gezienquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik heb niks van Hoerenveen-Roda gezien...
En ik zoop een spaaaaaaa'tje roodquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat hebben wij dan weer wel gezien
*zingt: Ik heb de heeeeeeele match zitten dromen![]()
ik zat meer in de Wolter Kroes versiequote:
die dusquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Van je stem, van je mond van je lijf, van je kont en de dekens op de grond?
teringrobje, was jij gisteren jarig???quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Van je stem, van je mond van je lijf, van je kont en de dekens op de grond?
vandaag tochquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
teringrobje, was jij gisteren jarig???
Ik heb je taart gemiSCHt
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:58 schreef VoreG het volgende:
Kan dit topic een schop naar WK krijgen of gaan we gewoon op slot?
Dat kunnen we wel doen jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:05 schreef DarkShine het volgende:
Kunnen we die nephools niet volzwaaien?
quote:
raad ff waar de bal is Sandquote:
hij liep hier net voorbij volgens mij, maar ben vergeten zijn achternaam te vragenquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:
lastIG TYAPENv terw2ijl ER EEN VENTJE OP jeA TZAoetsenbord loopt te asrammen
en ik hoop dat ze daar SBS6 hebben in CP anders moet je meteen mij gaan smsenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik zou met Rubber gaan, maar tja hij gaat op vakantie... dus ik zal me netjes gedragen achter de tv thuis
"e:Op donderdag 4 mei 2006 12:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vandaag toch
Feliciteert hier allen ons aller TerroRobbie! en
JaWI gefeliciteerd
Rubén Olivera (1983)
Sander Boogaards (1984)
Cesc Fabregas (1987)
Terro Robbie (1987)
Jan Mulder (1945)
JaWi (± 1984)
Ik wilde net hetzelfde typenquote:
de pijn is weer even weg uit mn ogen omdat ik nu een uur binnen zit dus de lente wint weer maar een uurtje geleden was het hel! Van mij mag het weer gaan sneeuwenquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde typen
Maar toch wint het lentegevoel
neus valt alles mee, begin alleen last te krijgen van mn longenquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:47 schreef clauwheee het volgende:
Ogen valt nu mee, ik heb vooral keel-hoofd en neusproblemen
Ja hier ook. Ik lag te piepen vannacht volgens Nocaquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neus valt alles mee, begin alleen last te krijgen van mn longen
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja hier ook. Ik lag te piepen vannacht volgens Noca
en jij loopt hem achternaquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:58 schreef Bjoro het volgende:
mijn neus loopt als een bezetene ...ben beneiuwd waarhen
Heb je nou alweer Danny in zijn kont geneucktquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:26 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag!
Ik zie dat mijn nachtelijk amnestie-aktie en daarop volgende mailtjes richting een Admin toch het gewenste resultaat heeft opgeleverd: hij iSCH er weer.
WB!
dat heeft bij mij nog nooit geholpen, heb wel neusspray (livocab) en oogdruppels en daarmee gaat het redelijk behalve in het voorjaar dan is het het ergst. Helemaal nu! Nu alles ineens is gaan bloeien omdat het zolang koud wasquote:
*meedoetquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ben ik blij dat ik er geen last van heb.![]()
as usualquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:26 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag!
Ik zie dat mijn nachtelijk amnestie-aktie en daarop volgende mailtjes richting een Admin toch het gewenste resultaat heeft opgeleverd: hij iSCH er weer.
WB!
Klinkt goed Golfertjequote:Op donderdag 4 mei 2006 14:37 schreef golfer het volgende:
Zo laatste paar boodschappen weer in huis.
Bloemen voor vanavond om bij het monument te leggen en dan voorbereiden en inpakken en morgen heerlijk een weekje weg naar de Ardennen.
OSNquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:37 schreef golfer het volgende:
morgen heerlijk een weekje weg naar de Ardennen.
O = Ondergoed of Oogschaduwquote:
quote:Aan het eind van de ochtend staat de AEX 0,35% hoger op 466,27. AFC Ajax is een van de grotere winnaars op de beursvloer. Het aandeel opende 3,5% hoger en staat momenteel 2,3% in de plus op een koers van 8,80 euro. De beurswaarde is vandaag met 3,8 miljoen euro toegenomen, wat oogt als een wel erg karige beloning voor het uitschakelen van FC Groningen in de strijd om de voorronde voor de Champions League.
Het Belgische Anderlecht werd bijvoorbeeld vorig jaar in de eerste ronde van het toernooi uitgeschakeld, maar verdiende wel ruim 6 miljoen euro aan de deelname. Als Ajax straks de voorronde overleeft, kan de koers nog verder omhoog.
(bron: FEM Business)
Lekker dicht bij de ArenAquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:57 schreef Eilanden het volgende:
Hallo
* Eilanden is terug van een lunch in Oudekerk a/d Amstel op een zonovergoten terras
doe je goed !quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:00 schreef Eilanden het volgende:
Yup .... eerst bezoek gebracht aan een mogelijk nieuw reclamebureau en daarna heerlijk aan het water gezeten
Pieter v.d. Busken?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:00 schreef Eilanden het volgende:
Yup .... eerst bezoek gebracht aan een mogelijk nieuw reclamebureau en daarna heerlijk aan het water gezeten
Lekker, morgen vrij. Hier zijn twee mensen de lul die moeten werken. 2 keer raden wie daar bij zitquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doe je goed !
Zit al de hele dag binnen
Morgen wel lekker vrij....maar ff richtings bevrijdingspop in Haarlem
Je kiest er wel een dag voor uit zeg... Ik moet nog steeds een afspraak makenquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Getver, nu de verdoving is uitgewerkt voelt het niet zo prettig in m'n mond.![]()
dat collegaatje dat ontslag heeft genomenquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lekker, morgen vrij. Hier zijn twee mensen de lul die moeten werken. 2 keer raden wie daar bij zit
Fout.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat collegaatje dat ontslag heeft genomen![]()
tja...hoe moet ik het dan wetenquote:
Nope... Bottomliners/Bureau aan de Amstel, die samen een nieuw bureau gaan vormen. En dat restaurant .. we wilden naar Paardenburg gaan, maar dat was nog niet echt open, dus zijn we naar een tent ernaast gegaan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Pieter v.d. Busken?
En bij Piet van Raak aan het water gezeten?
GrapjaSCHquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja...hoe moet ik het dan weten![]()
ik weet toch niet wie er allemaal bij jou werken ?
zal aan je denken morgen als ik lekker in mijn korte broekje, met een biertje.....ach laat maar, ik denk toch iedere dag aan jequote:
Goed dat je het laatste gedeelte nog typtquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zal aan je denken morgen als ik lekker in mijn korte broekje, met een biertje.....ach laat maar, ik denk toch iedere dag aan je![]()
Bjoor mist gewoon alle fun hier, omdat hij in z'n korte broekje zit te spelenquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:30 schreef clauwheee het volgende:
Eilandje en SCHat we slepen elkaar er wel doorheen hoor![]()
halve teksten kan toch niemand wat mee ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Goed dat je het laatste gedeelte nog typt![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:42 schreef SCH het volgende:
Bluezzie, Clauwie en Bjoro : WK-Hunks - het kijken meer dan waard!!!
Leuke column over Jimmy.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:46 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Wesley Sneijder.
Het VBL-columnhoekje deel 9: Met genoeg stof tot schrijven
Hier is het op het balkon al weer te warm.
Irritant is dat hè? Vanavond dan maar weer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:53 schreef golfer het volgende:
Het is hier op het balkon ook haast niet uit te houden.
Sandje als je nog wil Raden aar de bal is moet je het nu doen.....anders heb je EN pech EN 0 puntenquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer van het windje hier, anders was ik wel naar het strand gegaan
Geen idee... Waarom?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:57 schreef methodmich het volgende:
Sandman, ken jij Zeeuwse topspitsen die bevriend zijn met Human??
Omdat er bij ASWH een spits schijnt te komen die via Human is benaderd. Een hele goede, die een perfect koppel zou vormen met hem.quote:
Ja lekker zon en fiets weerquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:03 schreef borisz het volgende:
thuis
vandaag ongeveer 75 km gefietst
in die zon wordt je lekker bruin![]()
Pijnscheuten, onderdrukt met aspirines en koel water. Het gaat weer lekker nu!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:02 schreef clauwheee het volgende:
Trekt het Knijntje?
Wel je wang goed blijven koelen met ijs hè, anders heb je morgen een driedubbele!quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pijnscheuten, onderdrukt met aspirines en koel water. Het gaat weer lekker nu!
O dearquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:42 schreef SCH het volgende:
Bluezzie, Clauwie en Bjoro : WK-Hunks - het kijken meer dan waard!!!
Is dat zo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wel je wang goed blijven koelen met ijs hè, anders heb je morgen een driedubbele!
dat teruglezen is ook niet meer wat het geweest is hequote:Op donderdag 4 mei 2006 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Heddege gedaan Vadoes?
Jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is dat zo.
Verstandskies weg Sandman, volgende week part two.![]()
Nee, hij hoopt op nog een bezoekje zeker. Zakkenvuller.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
JaAnders gaat er vocht zitten. Met ijs hou je dat tegen. Heeft die pipo dat niet tegen je gezegd?
Yup volgende week voor de andere kiesquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, hij hoopt op nog een bezoekje zeker.
Vrouwen....quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:28 schreef VoreG het volgende:
Dat topic in KLB over de dodenherdenking. Sommige mensen kunnen niet eens 2 minuten stil zijn...
ik heb nog wat extra koud gelegdquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:41 schreef borisz het volgende:
ik ben aan het bier, het is lekker warm
Zeeland en Zuid-Holland zuid zijn bijna altijd hetzelfde..quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee hoor.. Zonnetje hier ook al bijna foetsie en er staat een windje...
waterig zonnetje, flinke bries, maar niet koudquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:59 schreef VoreG het volgende:
Zit ik weer in het enige deel van het land waar de zon niet schijnt en het alleen maar waait?
Hier ook niet koud, maar ja.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
waterig zonnetje, flinke bries, maar niet koud
Hier waait het en schijnt de zon.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:59 schreef VoreG het volgende:
Zit ik weer in het enige deel van het land waar de zon niet schijnt en het alleen maar waait?
... je moet wat te zeiken hebbenquote:
Hellevoetsluis, daar waar de 1e dam begintquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Waar in Zuid-Holland zit jij dan VoreG? Want hier is het zelfs warm te noemen.
Zoek dan maar een plekkie met zon!quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Precies! Het is niet erg lekker om buiten te zitten zo.
Morgen heeft het zuidwesten beduidend koeler weer met kans op regen- en onweersbuienquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:08 schreef VoreG het volgende:
Ik ga de Noordzee maar op.
Maar natuurlijk het zal een keer goed zijn aan de kust... Altijd net wat minder zon en sneeuwval is al helemaal niets.. Zondag gelukkig weer in Utrechtquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Morgen heeft het zuidwesten beduidend koeler weer met kans op regen- en onweersbuien![]()
Okee. Het begint hier nu wel meer te waaien zie ik.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hellevoetsluis, daar waar de 1e dam begint.
geen idee wat ik ga eten eigenlijk. iets met bier waarschijnlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:16 schreef borisz het volgende:
ik eet pasta vanaaf
Mosselen!quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee wat ik ga eten eigenlijk. iets met bier waarschijnlijk.
oei, dat is wel een heel goed ideequote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:18 schreef methodmich het volgende:
Het was trouwens wel gezellig met de oppasbaby dinsdagavond.
Mijn oudere nichtje heb ik een Ajax-liedje geleerd om m'n zwager te pesten.
Die is briljant hequote:Op donderdag 4 mei 2006 17:50 schreef VoreG het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3136555040481922521&q=stone+island&pl=true![]()
![]()
Heel Zevenaar lacht 'm uitquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:50 schreef VoreG het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3136555040481922521&q=stone+island&pl=true![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:50 schreef VoreG het volgende:
![]()
quote:
Tong! Wat doe je me aan. Nu wil ik ookquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:12 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Lekker zo'n Festini perenijsje
Is het een goed perenjaar?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:12 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Lekker zo'n Festini perenijsje
Ja, erg fruitig zeg maarquote:
Vast..quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu je sig nog veranderen
Zouden er echt mensen zijn die om 8 uur nog gaan posten?
Donequote:Op donderdag 4 mei 2006 19:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu je sig nog veranderen
Zouden er echt mensen zijn die om 8 uur nog gaan posten?
Ik lees net dat je daardoorheen kan klikken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:25 schreef pascalheister het volgende:
dan is fok toch op zwart?
Niet dat ik weetquote:
Ik kom hier zelden dus het zal een ander zijn geweest.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Dacht even u te herkennen maar zal iemand anders zijn geweest.
inderdaad...quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:04 schreef rubbereend het volgende:
altijd indrukwekkend die stilte.
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:04 schreef rubbereend het volgende:
altijd indrukwekkend die stilte.
vorig jaar in het Philipsstadion voor PSV - Milan.......... dat was ook behoorlijk indrukwekkend!quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is niet snel stil bij ons in het clubhuis. En zeker niet op een feestavond. Tot een paar jaar geleden 4 mei op een feestzaterdagavond viel... Dat zal ik nooit vergeten, zo stil...
Verdomd, dat was vorig jaar op deze dag...quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig jaar in het Philipsstadion voor PSV - Milan.......... dat was ook behoorlijk indrukwekkend!
Dat was inderdaad erg indrukwekkend jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig jaar in het Philipsstadion voor PSV - Milan.......... dat was ook behoorlijk indrukwekkend!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:19 schreef rubbereend het volgende:
De wedstrijd daarna was ook indrukwekkend
Ik denk, laat ik aardig zijn, ik begin er niet overquote:
en ik heb 5 jaar lang altijd netjes scooter geredenquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:26 schreef VoreG het volgende:
Reed net weer zo'n mongool langs met z'n opgevoerde scooter. Pokkeherrie dat het maakte...
shoarma was niet goed? of te veel knoflook saus?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:33 schreef tong80 het volgende:
M'n darmen speelden op, me zelden zo beroerd gevoeld, het leek alsog m'n maag ontploft, Ik begon al rood aan te lopen, het zweet gutste van m'n lijf, kon nog net naar de WC rennen, keek op m'n horloge en ja hoor 20.03 uur.....ik mocht. Zelden heeft een scheet zoveel lawaai gemaakt.
Niks bijzonders maar ik moest precies om 20.00 poepen.Ja en da mag nie hè ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
shoarma was niet goed? of te veel knoflook saus?
okquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks bijzonders maar ik moest precies om 20.00 poepen.Ja en da mag nie hè ?
straffenquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
Koen ging heel haard miauwen tijdens de 2 minuten stilte
Respectloze kat
Kwam bij ons ook een kat in de tuin langs; die zat echt zo te kijken van. "Waarom zijn die zo stil?"quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
Respectloze kat
\quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
Respectloze kat
Tuurlijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:49 schreef clauwheee het volgende:
Tong. Hebbie nog een perenijsje voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |