Ja, ik ookquote:Op donderdag 4 mei 2006 05:16 schreef Litso het volgende:
Omdat het topic eigenlijk niet perfecter kan ga ik maar meteen slapen. Zo blijft het toch nog even puur en sereen
En perfect
Ok ik hou mij bek.quote:Op donderdag 4 mei 2006 05:16 schreef Litso het volgende:
Omdat het topic eigenlijk niet perfecter kan ga ik maar meteen slapen. Zo blijft het toch nog even puur en sereen
En perfect
tot zover mijn mededelingen voor deze nachtquote:Op donderdag 4 mei 2006 05:50 schreef killswitch het volgende:
WRAAAAAAHHHHHHHGGGGRRRRRRRR
Grappenmaker...quote:Op donderdag 4 mei 2006 05:50 schreef killswitch het volgende:
WRAAAAAAHHHHHHHGGGGRRRRRRRR
Goodmorningquote:
Even voor de duidelijkheid der communicatie he... Laat de volgende respons weer 24 uur op zich wachten?quote:
jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:03 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid der communicatie he... Laat de volgende respons weer 24 uur op zich wachten?
Geen probleem. Ik wil ook vrij!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:24 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Weinig verrassend, eigenlijk
Dank voor de bevestiging
Ik ben het zat om vrij te zijn!quote:
Echo thisquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:40 schreef Chowi het volgende:
Ik ben het zat om vrij te zijn!
Goed!quote:
Nou nog een BeFtrouwerij en BeFkindjes...quote:
Mooi, mag je het morgen van me overnemen.quote:
Alsof we er nog niet genoeg gehad hebben, hm?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou nog een BeFtrouwerij en BeFkindjes...
Ik lees rare dingen over uquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi, mag je het morgen van me overnemen.
Dat komt geheid wel een keertjequote:Op donderdag 4 mei 2006 12:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou nog een BeFtrouwerij en BeFkindjes...
Ach.. inteelt is er genoeg.. maar behalve die buitenechtelijke kindjes van jou en BS zijn er toch nog geen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsof we er nog niet genoeg gehad hebben, hm?
Waar staat dat?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:06 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik lees rare dingen over u![]()
Dat Dago er niks van kan enzo![]()
Met al die inteelt hier ben ik er ook wel bang voor ja...quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat komt geheid wel een keertje.
geheid, whehehehehehehee.
Wat.. waa.. hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. inteelt is er genoeg.. maar behalve die buitenechtelijke kindjes van jou en BS zijn er toch nog geen?
niets mis mee toch?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met al die inteelt hier ben ik er ook wel bang voor ja...![]()
c!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef Quatertemper het volgende:
Zon, 7up en Atarimuzak uit de speakers.
Ik ben helderziend.quote:
Atariquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef Quatertemper het volgende:
Zon, 7up en Atarimuzak uit de speakers.
J.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben helderziend.
Bij mist wat minder..
Fok!soap...quote:
Stuur eens wat zon hierheen.. en 7 up ook...quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben helderziend.
Bij mist wat minder..
Dat is dan zeker een herhaling van een oude serie ofzo?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Fok!soap...
BeFster is zwanger.. meerdere vaders mogelijk binnen het BeFtopic...
Ik ben aan het werk.quote:
Gevolgd door de breinaalden special.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan zeker een herhaling van een oude serie ofzo?.
Ik ook.quote:
"Bollen".quote:
Ik niet.quote:
Aaaaaahh, nostalgie, the x-mas specialquote:
Mwah.. mn supervisor zit even in een meeting en heeft mij geen werk nagelaten..quote:
Lekker laten zitten danquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. mn supervisor zit even in een meeting en heeft mij geen werk nagelaten..
x-mas.. de dikke gekruiste breinaaldenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aaaaaahh, nostalgie, the x-mas special.
Jij.. jij.. jij...quote:
Uiteraard..quote:
Zit je nog steeds daar dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uiteraard..Wel kut dat het hier zo fucking koud is..
*Kijkt naar blauwige handen..![]()
Nee, hier.quote:
Zo mooiquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
x-mas.. de dikke gekruiste breinaalden![]()
I forgot all about that extra special...
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo mooi.
Die hakgeluiden, de subtiele camera "ingangen".....
Waar is mijn 12 DVD special edition boxset????
Jij snapt het.quote:
Zijn er ook maar 20 vanquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:20 schreef Janetje het volgende:
[..]heb jij de special edition?
Die heb ik niet eens!
Stuur me please een kopietje op!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn er ook maar 20 van.
Warez op fok!.
Donequote:mail me maar.
BeFbreinaalden x-mas special.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:23 schreef SPK het volgende:
12 dvd versie van wat ?
Stuur mij een kopietje,burn baby burn
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:32 schreef Chowi het volgende:
Hey, Janet, ik ga in de tuin zitten. In de zon.
Veel plezier hč..
Zo Picknicken in het Vondelparkquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:50 schreef Misstique het volgende:
Lunch buiten opgegeten. Wat een geweldig lekker weer.
Hmm.. haha.. dan heb ik broodsoep.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:50 schreef Misstique het volgende:
In de tuin met ontblote bovenarmen een boek lezen, mét thee. Fantastisch.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:50 schreef Misstique het volgende:
Niet eens toplessquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
In de tuin met ontblote bovenarmen een boek lezen, mét thee. Fantastisch.
Alleen een blote buik. Die moet ook bijkleuren.quote:
Ah, teruggevonden. Die verdraaide posts altijd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:03 schreef Stofje het volgende:
tvp.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, teruggevonden. Die verdraaide posts altijd.
Daar op de trap.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:04 schreef Stofje het volgende:
Ik ben iets kwijt. Waar is het?
Dat hoop ik na het werk te kunnen gaan doen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
In de tuin met ontblote bovenarmen een boek lezen, mét thee. Fantastisch.
Gewóón Chowi, hoor.quote:
Ik hoop het ook voor je. Want er als een wit spook bij lopen in de zomer kán natuurlijk niet, hč.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hoop ik na het werk te kunnen gaan doen.
Ik ook, maar het zal wel zoals gisteren zijn: je komt thuis en de zon is wegquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hoop ik na het werk te kunnen gaan doen.
Chowi zou mijn grappen en grollen -hoe matig ook- zeker waarderen en vol blijdschap en vreugd reageren.quote:
Goedmaakknuffel?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Chowi zou mijn grappen en grollen -hoe matig ook- zeker waarderen en vol blijdschap en vreugd reageren.
Makkelijk!quote:
Alleen wel extra vervelend om weer achter mn bureau te zitten, wetend dat het buiten zo heerlijk is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:50 schreef Misstique het volgende:
Inderdaad! Verneukeratief was dat!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar het zal wel zoals gisteren zijn: je komt thuis en de zon is weg
Waar staat die afkorting voor?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:17 schreef Z.v.v.Z. het volgende:
[..]
Alleen wel extra vervelend om weer achter mn bureau te zitten, wetend dat het buiten zo heerlijk is.
"Zij van van Zijverden" (waarbij de laatste twee woorden mijn achternaam vormen).quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:22 schreef Misstique het volgende:
Waar staat die afkorting voor?
*hupt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:26 schreef Quatertemper het volgende:
Hup, naar het park.
*naar links kijkt*quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:42 schreef Janetje het volgende:
Parken checken op zonnige dagen..
Als er een god zou zijn moet hij dood! Werkende mensen zo straffenquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Inderdaad! Verneukeratief was dat!!
ik wel. Het is een sletquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:27 schreef Quatertemper het volgende:
Z.v.v.Z., die kloon ken ik nog niet.
Ik ben heel even extreem jaloers nu...quote:
Nergens voor nodig hoor, ik zit op mijn werk en zie luierende mensen in het gras liggen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:14 schreef Z.v.v.Z. het volgende:
[..]
Ik ben heel even extreem jaloers nu...
Ik kijk ook al naar een +/- 30 jarige overbuurvrouw. Die niet doorheeft dat ik op de derde verdieping werkt en zij op het balkon prima zo te zien isquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nergens voor nodig hoor, ik zit op mijn werk en zie luierende mensen in het gras liggen.
Die blonde met dat witte rokje.
[insert this-thread-is-worthless-without-pics.jpg].
Links het park, rechts het callcentre, voor me mijn lieftallige servicedeskmeisjequote:Op donderdag 4 mei 2006 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk ook al naar een +/- 30 jarige overbuurvrouw. Die niet doorheeft dat ik op de derde verdieping werkt en zij op het balkon prima zo te zien is![]()
pics ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk ook al naar een +/- 30 jarige overbuurvrouw. Die niet doorheeft dat ik op de derde verdieping werkt en zij op het balkon prima zo te zien is![]()
Ook wel in meerdere gevallen, geloof mequote:Op donderdag 4 mei 2006 15:39 schreef Z.v.v.Z. het volgende:
In sommige gevallen overigens maar goed ook!
dat is omdat wij heren ons niet hoeven te profileren als een stuk vleesquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:38 schreef Z.v.v.Z. het volgende:
Toch jammer dat heren, zon of geen zon, nooit schaars gekleed op het werk komen...
Een aantal van mijn collega's zou ik best weleens schaars gekleed in de lift willen aantreffen op het moment dat de lift ergens tussen twee verdiepingen blijft hangen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:43 schreef Oploskoffie het volgende:
Ook wel in meerdere gevallen, geloof meReclame is misleidend zeg maar, de gemiddelde man, tsjah
Niets hoeft, maar alles mag!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:46 schreef killswitch het volgende:
dat is omdat wij heren ons niet hoeven te profileren als een stuk vlees
Als ik tussen deze twee mocht kiezen ging ik ook voor het meisje in de rok overigens.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Dat lijkt me niet meer dan logisch, dat meisje met dat rokje aan mag best wel even bij mij in de lift staan. Maar die directeur van 57 mag best met de trap.
Kan ik me ook van een meisje wel voorstellen jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:49 schreef Z.v.v.Z. het volgende:
[..]
Als ik tussen deze twee mocht kiezen ging ik ook voor het meisje in de rok overigens.
Om dit te roepen op 4 mei moet de betreffende energiemaatschappijmedewerker die jou zo kwaad heeft gemaakt het wel héél erg bont hebben gemaakt!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Alle energiemaatschappijmedewerkers moeten vergast worden.
Mocht ik haar ooit in de geschetste situatie in de lift tegenkomen, dan zorg ik wel voor wat vermakelijk beeldmateriaal.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Kan ik me ook van een meisje wel voorstellen ja.
oh: pics.
Ik zou ze electrocuteren..DAT is pas wraak!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Alle energiemaatschappijmedewerkers moeten vergast worden.
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:51 schreef Z.v.v.Z. het volgende:
[..]
Om dit te roepen op 4 mei moet de betreffende energiemaatschappijmedewerker die jou zo kwaad heeft gemaakt het wel héél erg bont hebben gemaakt!
ouchquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:51 schreef Z.v.v.Z. het volgende:
[..]
Om dit te roepen op 4 mei moet de betreffende energiemaatschappijmedewerker die jou zo kwaad heeft gemaakt het wel héél erg bont hebben gemaakt!
geef eens het goede voorbeeld danquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:53 schreef Chowi het volgende:
Sterft, gij allen. Of post tieten en bier, mag ook.
Ze leveren ook gas, dus ach, toepasselijk is het wel. Electrocutie ziet er sensationeler uit though. Hm. Kunnen we die 2 combineren?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou ze electrocuteren..DAT is pas wraak!.
* HeatWave likes youquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:52 schreef Z.v.v.Z. het volgende:
[..]
Mocht ik haar ooit in de geschetste situatie in de lift tegenkomen, dan zorg ik wel voor wat vermakelijk beeldmateriaal.![]()
Ja hoor, kan iemand even een paint plaatje maken voor de duidelijkheid van ons martelen-met-dood-als-gevolg plan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze leveren ook gas, dus ach, toepasselijk is het wel. Electrocutie ziet er sensationeler uit though. Hm. Kunnen we die 2 combineren?
quote:
Overigens lijkt de baas van het Nederlande Energie Maatschappij mij een geschikte kandidaat voor mijn hete-frituurpan-legen-op-de-schoot-plan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, kan iemand even een paint plaatje maken voor de duidelijkheid van ons martelen-met-dood-als-gevolg plan?.
Uiteraard met OUD vet, en zonder eten erinquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Overigens lijkt de baas van het Nederlande Energie Maatschappij mij een geschikte kandidaat voor mijn hete-frituurpan-legen-op-de-schoot-plan.
quote:
oftewel er mist nog ietsquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:53 schreef Chowi het volgende:
Sterft, gij allen. Of post tieten en bier, mag ook.
"Tieten". Zo. Klaar hč?quote:
En dan de testikels nadat je ze hebt gefileerd eraf snijden en op laten eten. Bitterballen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard met OUD vet, en zonder eten erin.
En dan hopen dat het geen paniekhazen zijn die direct met hun moeder aan de mobiel hangenquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:46 schreef Z.v.v.Z. het volgende:
Een aantal van mijn collega's zou ik best weleens schaars gekleed in de lift willen aantreffen op het moment dat de lift ergens tussen twee verdiepingen blijft hangen.![]()
Ten aanzien van een aantal andere collega's is dit meer een soort nachtmerrie-scenario.![]()
En je ziet er nog wel zo lief uitquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan de testikels nadat je ze hebt gefileerd eraf snijden en op laten eten. Bitterballen.
kinky tochquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je ziet er nog wel zo lief uit.
WAT een agressie uit zo'n klein meisje.
Ik ben niet kleinquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je ziet er nog wel zo lief uit.
WAT een agressie uit zo'n klein meisje.
Nee, je bent lekker groot, je komt tot mijn oksel johquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben niet klein. Wel lief. Mits niet pissig.
voor jou mischienquote:
en jij bent 2 meter?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je bent lekker groot, je komt tot mijn oksel joh.
Ik kan het me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je bent lekker groot, je komt tot mijn oksel joh.
eeuuhh waar zit jij in hemelsnaam danquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:23 schreef SPK het volgende:
Wat een zeikdag vandaag zeg
Het geeft niet hoor, je was wel gewoon liefquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan het me niet meer herinneren. Jullie zijn allemaal gewoon retelang! Zélfs ik blijf daar klein bij!
Nee maar aan klanten die me niet begrijpen,papiermolens en gezeikquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
eeuuhh waar zit jij in hemelsnaam danof ligt het niet aan het weer?
Dan is het goed.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het geeft niet hoor, je was wel gewoon lief.
Mijn kloon-ava is by far de lelijkste!quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:28 schreef SPK het volgende:
Ik heb een hoerlelijke avataar ook als kloon zijnde
Ik ga C vragen voor een SPK ava
Nah ik weet het niet,dit hoerige blauw wat ik nu heb,was toen ik nog mod-aspiratie's had.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:35 schreef Z.v.v.Z. het volgende:
[..]
Mijn kloon-ava is by far de lelijkste!
Ah, je bent wakker und aanspreekbaar op msn?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:33 schreef Litso het volgende:
Goed topic.
Ch-oh-wiquote:
Wakker: checkquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah, je bent wakker und aanspreekbaar op msn?
Wie is jou kloon dan weer?quote:
Van een andere kloon, ik snap het zelf ook niet meerquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:42 schreef SPK het volgende:
[..]
Wie is jou kloon dan weer?
Kunnen jullie niet beter een wie is wie kloon OP erbij doen
En ZGZG of zoiets
Van wie ben jij een kloon?
Jeu CSI stuf,dus je bent een kloon van een kloon van een user?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van een andere kloon, ik snap het zelf ook niet meer
Ook deze is het niet helemaal...quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:36 schreef SPK het volgende:
Nah ik weet het niet,dit hoerige blauw wat ik nu heb,was toen ik nog mod-aspiratie's had.
En dat terwijl ze in het echt behoorlijk groot zijn!quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:48 schreef SPK het volgende:
Nee te kleine tieten en niet te zien
Ja maar ze komen niet op grote in de avataar,in je fobo welquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:49 schreef Bollen het volgende:
[..]
En dat terwijl ze in het echt behoorlijk groot zijn!
Ben jij die sex and the city dingesquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:56 schreef Mokster het volgende:
Deze vind ik toch de leukste!
Ik ben een kloon van een niet gebanned persoon!quote:
Correct!quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou mokster zat met bollen en ZZ nog iets
Misschien wel, onderhuids.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom zie je er niet uit als een Nympho?
Omdat ik dat niet ben.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom zie je er niet uit als een Nympho?
Jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:45 schreef SPK het volgende:
[..]
Jeu CSI stuf,dus je bent een kloon van een kloon van een user?
Of heb je het over die ZZ en de vloeitjes nu?
Ik moet wel!quote:
Ja maar, van jou weet ik het nog. De rest is gewoon. Té.quote:
Ah okquote:
Die van mij is toch wel duidelijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar, van jou weet ik het nog. De rest is gewoon. Té.
True.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar, van jou weet ik het nog. De rest is gewoon. Té.
? Nee ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die van mij is toch wel duidelijk![]()
O, toch wel.quote:
Jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:14 schreef Misstique het volgende:
De werkdag zit er weer bijna op.
Tijd voor een terras, vanavond.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:14 schreef Misstique het volgende:
De werkdag zit er weer bijna op.
Maar vertel dan op zijn minst wie je bent.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:14 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Ik ga niet terug naar mijn origineel, wat van dit account in feite geen kloon maakt, of zo
Mkay, welk thema?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:10 schreef Ghostbuster het volgende:
C als je tijd hebt graag een nieuwe ava voor mn kloon SPK
Tis jammer dat Nozem nog op vakantie is. Ik had hem graag deze post van jou laten lezen!quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah ok,ik klikte even op je fobo,en z'on schattig mevrouwtje als nympho,vatte ik even niet
![]()
Maar niet voor mijhij.quote:
* check!quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
Tijd voor een terras, vanavond.
Ik zie daar de meerwaarde niet van in?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:15 schreef Chowi het volgende:
Maar vertel dan op zijn minst wie je bent.
Het wordt mijn tuin en rosé, denk ik.quote:
Voor mij welquote:
Vertel nou gewoohoon.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:17 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Ik zie daar de meerwaarde niet van in?Het gaat toch om net nu?
Ah, er is rosé. Dan kom ik wel even langs.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het wordt mijn tuin en rosé, denk ik.
Jij mocht het huis toch niet uit?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, er is rosé. Dan kom ik wel even langs.
Dames met vetrollen in veel te strakke zomerse gewaden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor mij wel.
En morgen al helemaal.
Zon, Bier
, rokjes
..........
quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Terrasjes. Ga ik toch nog actief zijn vanavond
.
Alleen 's avonds.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij mocht het huis toch niet uit?.
Die heb je ook ja, maar ach, daar kijk ik wel omheen...quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dames met vetrollen in veel te strakke zomerse gewaden.
Ah. Je comprend.quote:
Ciao for nowquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:22 schreef Misstique het volgende:
Je vais chez moi. A bientot!
Yeah right gij vrijtsterquote:
Nee hoor, ik bijvoorbeeld niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:27 schreef Mokster het volgende:
Date iedereen hier onderling?
Ja. Stiekem.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:27 schreef Mokster het volgende:
Hihiquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:27 schreef Mokster het volgende:
Leugenaar, ik heb je nog nooit ontmoet!quote:
Nee, maar jij bent een uitzondering. Jij, jij bent mensenschuw.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:40 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Leugenaar, ik heb je nog nooit ontmoet!
Dat, of omdat ik uit den 15e eeuw kom!quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent een uitzondering. Jij, jij bent mensenschuw.
Oh ja, je leeft eigenlijk niet, nu, hč?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:44 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Dat, of omdat ik uit den 15e eeuw kom!
Dan bent u verexcuseerd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:44 schreef Quatertemper het volgende:
Dat, of omdat ik uit den 15e eeuw kom!
Nope, mijn geest heeft wifi.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh ja, je leeft eigenlijk niet, nu, hč?
Wil ik later ook! Waar koop je dat?quote:
Magiër.quote:
Kut. Die hebben we niet in dit tijdperk.quote:
Hoi.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus.
Ik versta je gewoon niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
Jahoornegeermemaar.
Sorry. We discriminegeren je niet hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
Jahoornegeermemaar.
Neenee.quote:
Neen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Toch maar geen terras.
Dwing ze je uit te nodigen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:30 schreef Misstique het volgende:
Mn buren zijn aan het BBQ'en.
Uiteraard. Jij daar ook?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:42 schreef Janetje het volgende:
Heeft iedereen een uur stilte in acht genomen trouwens?
Dat was dom. Dag Pluto_Nium, tot je volgende kloon.quote:
Ehmm.. geen rekening gehouden met het tijdsverschil...quote:
Oops...quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehmm.. geen rekening gehouden met het tijdsverschil...
Ach.. veel mensen zullen zich er niet aan storen gok ik...quote:
Je stofzuiger?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:17 schreef Misstique het volgende:
Er zit een grote spin op mijn plafond, wie komt me redden?
Laat Dago 'm bannen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:17 schreef Misstique het volgende:
Er zit een grote spin op mijn plafond, wie komt me redden?
Durf ik niet, dan moet ik eronder gaan staan en dan bespringt ie me.quote:
Het is geen webspin, het is een échte spin!quote:
Je kan er schuin onder gaan staan he.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Durf ik niet, dan moet ik eronder gaan staan en dan bespringt ie me.
Dan nog is de afstand tussen mij en Mr Spider te klein.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je kan er schuin onder gaan staan he.
Honey, er zijn nog geen vliegtuigen die de afstand kunnen overbruggen die jij vindt dat er tussen jou en een spin moet zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan nog is de afstand tussen mij en Mr Spider te klein.
Kopuh?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:26 schreef Q. het volgende:
Spin. Lekker met knoflooksaus.
Go ahead, make fun of me.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Honey, er zijn nog geen vliegtuigen die de afstand kunnen overbruggen die jij vindt dat er tussen jou en een spin moet zijn.
Interplanetaire ruimteschepen ook nog niet trouwens.
Ach welnee, het is alleen jammer dat ik niet in de buurt ben nu.quote:
Als je ooit tekort komt, mag je die van mij hebben. Gratis.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er nog genoeg hier. Zo bespaar ik op eten.
Dat is wel vaker het gevalquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach welnee, het is alleen jammer dat ik niet in de buurt ben nu.
Bierzequote:Op donderdag 4 mei 2006 21:31 schreef Quatertemper het volgende:
Kroeg in!
Bijna slapen. Morgen weerquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:31 schreef Quatertemper het volgende:
Kroeg in!
Die hebben vast niet zulke mooie, grote, harige spinnen met enorme lichamen zoals ik. Kun je een jaar mee vooruit.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:31 schreef Q. het volgende:
Dan moet ik eerst helemaal daar naar toe reizen, dat is ook niet gratis. Dan kan ik net zo goed ff bij mn buren vragen om spinnen.
Ik hoop eerlijk gezegd dattie t weekend niet overleefd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:33 schreef Q. het volgende:
Oeh, ik ben donderdag toch weer in dat dorp van je, laat je die spin tot dan zitten?
Nee, maar je mag wel zoeken in mn stofzuigerzak.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:35 schreef Q. het volgende:
Ja, hallo! Vries je hem dan in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |