Ja, ik ookquote:Op donderdag 4 mei 2006 05:16 schreef Litso het volgende:
Omdat het topic eigenlijk niet perfecter kan ga ik maar meteen slapen. Zo blijft het toch nog even puur en sereen
En perfect
Ok ik hou mij bek.quote:Op donderdag 4 mei 2006 05:16 schreef Litso het volgende:
Omdat het topic eigenlijk niet perfecter kan ga ik maar meteen slapen. Zo blijft het toch nog even puur en sereen
En perfect
tot zover mijn mededelingen voor deze nachtquote:Op donderdag 4 mei 2006 05:50 schreef killswitch het volgende:
WRAAAAAAHHHHHHHGGGGRRRRRRRR
Grappenmaker...quote:Op donderdag 4 mei 2006 05:50 schreef killswitch het volgende:
WRAAAAAAHHHHHHHGGGGRRRRRRRR
Goodmorningquote:
Even voor de duidelijkheid der communicatie he... Laat de volgende respons weer 24 uur op zich wachten?quote:
jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:03 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid der communicatie he... Laat de volgende respons weer 24 uur op zich wachten?
Geen probleem. Ik wil ook vrij!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:24 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Weinig verrassend, eigenlijk
Dank voor de bevestiging
Ik ben het zat om vrij te zijn!quote:
Echo thisquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:40 schreef Chowi het volgende:
Ik ben het zat om vrij te zijn!
Goed!quote:
Nou nog een BeFtrouwerij en BeFkindjes...quote:
Mooi, mag je het morgen van me overnemen.quote:
Alsof we er nog niet genoeg gehad hebben, hm?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou nog een BeFtrouwerij en BeFkindjes...
Ik lees rare dingen over uquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi, mag je het morgen van me overnemen.
Dat komt geheid wel een keertjequote:Op donderdag 4 mei 2006 12:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou nog een BeFtrouwerij en BeFkindjes...
Ach.. inteelt is er genoeg.. maar behalve die buitenechtelijke kindjes van jou en BS zijn er toch nog geen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsof we er nog niet genoeg gehad hebben, hm?
Waar staat dat?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:06 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik lees rare dingen over u![]()
Dat Dago er niks van kan enzo![]()
Met al die inteelt hier ben ik er ook wel bang voor ja...quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat komt geheid wel een keertje.
geheid, whehehehehehehee.
Wat.. waa.. hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. inteelt is er genoeg.. maar behalve die buitenechtelijke kindjes van jou en BS zijn er toch nog geen?
niets mis mee toch?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met al die inteelt hier ben ik er ook wel bang voor ja...![]()
c!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef Quatertemper het volgende:
Zon, 7up en Atarimuzak uit de speakers.
Ik ben helderziend.quote:
Atariquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef Quatertemper het volgende:
Zon, 7up en Atarimuzak uit de speakers.
J.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben helderziend.
Bij mist wat minder..
Fok!soap...quote:
Stuur eens wat zon hierheen.. en 7 up ook...quote: