Ja, ik ookquote:Op donderdag 4 mei 2006 05:16 schreef Litso het volgende:
Omdat het topic eigenlijk niet perfecter kan ga ik maar meteen slapen. Zo blijft het toch nog even puur en sereen
En perfect
Ok ik hou mij bek.quote:Op donderdag 4 mei 2006 05:16 schreef Litso het volgende:
Omdat het topic eigenlijk niet perfecter kan ga ik maar meteen slapen. Zo blijft het toch nog even puur en sereen
En perfect
tot zover mijn mededelingen voor deze nachtquote:Op donderdag 4 mei 2006 05:50 schreef killswitch het volgende:
WRAAAAAAHHHHHHHGGGGRRRRRRRR
Grappenmaker...quote:Op donderdag 4 mei 2006 05:50 schreef killswitch het volgende:
WRAAAAAAHHHHHHHGGGGRRRRRRRR
Goodmorningquote:
Even voor de duidelijkheid der communicatie he... Laat de volgende respons weer 24 uur op zich wachten?quote:
jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:03 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid der communicatie he... Laat de volgende respons weer 24 uur op zich wachten?
Geen probleem. Ik wil ook vrij!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:24 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Weinig verrassend, eigenlijk
Dank voor de bevestiging
Ik ben het zat om vrij te zijn!quote:
Echo thisquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:40 schreef Chowi het volgende:
Ik ben het zat om vrij te zijn!
Goed!quote:
Nou nog een BeFtrouwerij en BeFkindjes...quote:
Mooi, mag je het morgen van me overnemen.quote:
Alsof we er nog niet genoeg gehad hebben, hm?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou nog een BeFtrouwerij en BeFkindjes...
Ik lees rare dingen over uquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi, mag je het morgen van me overnemen.
Dat komt geheid wel een keertjequote:Op donderdag 4 mei 2006 12:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou nog een BeFtrouwerij en BeFkindjes...
Ach.. inteelt is er genoeg.. maar behalve die buitenechtelijke kindjes van jou en BS zijn er toch nog geen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsof we er nog niet genoeg gehad hebben, hm?
Waar staat dat?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:06 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik lees rare dingen over u![]()
Dat Dago er niks van kan enzo![]()
Met al die inteelt hier ben ik er ook wel bang voor ja...quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat komt geheid wel een keertje.
geheid, whehehehehehehee.
Wat.. waa.. hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. inteelt is er genoeg.. maar behalve die buitenechtelijke kindjes van jou en BS zijn er toch nog geen?
niets mis mee toch?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met al die inteelt hier ben ik er ook wel bang voor ja...![]()
c!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef Quatertemper het volgende:
Zon, 7up en Atarimuzak uit de speakers.
Ik ben helderziend.quote:
Atariquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef Quatertemper het volgende:
Zon, 7up en Atarimuzak uit de speakers.
J.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben helderziend.
Bij mist wat minder..
Fok!soap...quote:
Stuur eens wat zon hierheen.. en 7 up ook...quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben helderziend.
Bij mist wat minder..
Dat is dan zeker een herhaling van een oude serie ofzo?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Fok!soap...
BeFster is zwanger.. meerdere vaders mogelijk binnen het BeFtopic...
Ik ben aan het werk.quote:
Gevolgd door de breinaalden special.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan zeker een herhaling van een oude serie ofzo?.
Ik ook.quote:
"Bollen".quote:
Ik niet.quote:
Aaaaaahh, nostalgie, the x-mas specialquote:
Mwah.. mn supervisor zit even in een meeting en heeft mij geen werk nagelaten..quote:
Lekker laten zitten danquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. mn supervisor zit even in een meeting en heeft mij geen werk nagelaten..
x-mas.. de dikke gekruiste breinaaldenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aaaaaahh, nostalgie, the x-mas special.
Jij.. jij.. jij...quote:
Uiteraard..quote:
Zit je nog steeds daar dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uiteraard..Wel kut dat het hier zo fucking koud is..
*Kijkt naar blauwige handen..![]()
Nee, hier.quote:
Zo mooiquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
x-mas.. de dikke gekruiste breinaalden![]()
I forgot all about that extra special...
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo mooi.
Die hakgeluiden, de subtiele camera "ingangen".....
Waar is mijn 12 DVD special edition boxset????
Jij snapt het.quote:
Zijn er ook maar 20 vanquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:20 schreef Janetje het volgende:
[..]heb jij de special edition?
Die heb ik niet eens!
Stuur me please een kopietje op!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn er ook maar 20 van.
Warez op fok!.
Donequote:mail me maar.
BeFbreinaalden x-mas special.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:23 schreef SPK het volgende:
12 dvd versie van wat ?
Stuur mij een kopietje,burn baby burn
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:32 schreef Chowi het volgende:
Hey, Janet, ik ga in de tuin zitten. In de zon.
Veel plezier hè..
Zo Picknicken in het Vondelparkquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:50 schreef Misstique het volgende:
Lunch buiten opgegeten. Wat een geweldig lekker weer.
Hmm.. haha.. dan heb ik broodsoep.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:50 schreef Misstique het volgende:
In de tuin met ontblote bovenarmen een boek lezen, mét thee. Fantastisch.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:50 schreef Misstique het volgende:
Niet eens toplessquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
In de tuin met ontblote bovenarmen een boek lezen, mét thee. Fantastisch.
Alleen een blote buik. Die moet ook bijkleuren.quote:
Ah, teruggevonden. Die verdraaide posts altijd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:03 schreef Stofje het volgende:
tvp.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, teruggevonden. Die verdraaide posts altijd.
Daar op de trap.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:04 schreef Stofje het volgende:
Ik ben iets kwijt. Waar is het?
Dat hoop ik na het werk te kunnen gaan doen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
In de tuin met ontblote bovenarmen een boek lezen, mét thee. Fantastisch.
Gewóón Chowi, hoor.quote:
Ik hoop het ook voor je. Want er als een wit spook bij lopen in de zomer kán natuurlijk niet, hè.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hoop ik na het werk te kunnen gaan doen.
Ik ook, maar het zal wel zoals gisteren zijn: je komt thuis en de zon is wegquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hoop ik na het werk te kunnen gaan doen.
Chowi zou mijn grappen en grollen -hoe matig ook- zeker waarderen en vol blijdschap en vreugd reageren.quote:
Goedmaakknuffel?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Chowi zou mijn grappen en grollen -hoe matig ook- zeker waarderen en vol blijdschap en vreugd reageren.
Makkelijk!quote:
Alleen wel extra vervelend om weer achter mn bureau te zitten, wetend dat het buiten zo heerlijk is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:50 schreef Misstique het volgende:
Inderdaad! Verneukeratief was dat!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar het zal wel zoals gisteren zijn: je komt thuis en de zon is weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |