Jawel, maar je moet wel fit blijven.quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:15 schreef Jasza het volgende:
Mja niet verwondelijk, die spelen al een aantal seizoenen met dezelfde starting line-up nu toch?
Klopt, vind ik ook jankerds soms.quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:20 schreef Stansfield het volgende:
Die voetballers beginnen nu al te piepen nu ze een kleine playoff ronde hebben.
45 punten jezus wat een mooie wedstrijd!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 06:01 schreef popolon het volgende:
King James in de buzzer in OT : 120-121
James & The Gang leiden met 3-2 in de series
Jep, om vervolgens door te gaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:08 schreef ScienceFriction het volgende:
Cavs - Wiz lijkt toch echt een 7-game serie te worden... trading punches.
Ik had 5 games, geloof ik.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:20 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat heb ik wel als voorspelling
Beste speler van de NBA tot nu toe. De Cavs hebben helemaal geen uitzonderlijk goed team, meer een middenmoot maar Lebron legt constant de lat veel hoger.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:20 schreef Zwansen het volgende:
Damn! Tweede gamewinning shot van James!
En dan niet als de stand gelijk is, maar als ze achterstaan. Damn, wat is die vent goed.
Ik vind Kobe toch beter....quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:24 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Beste speler van de NBA tot nu toe. De Cavs hebben helemaal geen uitzonderlijk goed team, meer een middenmoot maar Lebron legt constant de lat veel hoger.
Ik heb nu vakantie anders zou ik het ook nooit mogen, in een schoolweek kijk ik meestal gewoon de herhalingen. Vind ik ook een soort van live.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:50 schreef Gi1337 het volgende:
Ik denk dat het 6 wordt.
1 vraagje. Hoeven jullie niet te werken ofzo dat jullie om 5 uur in de ochtend al b-ball gaan kijken?
Ik heb wel Bucks-Pistons gekeken maar langer houd ik het niet vol hoor
Je bent nog maar 16?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:36 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik heb nu vakantie anders zou ik het ook nooit mogen, in een schoolweek kijk ik meestal gewoon de herhalingen. Vind ik ook een soort van live.
Lebron James trekt z'n team er veel meer bij dan Kobe, afgezien van het feit dat ik Kobe een arrogante eikel vind. Volgens de NBA rankings in NBA 06 scoort Lebron ook beter dan Kobe.quote:
Arrogante eikel?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:39 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Lebron James trekt z'n team er veel meer bij dan Kobe, afgezien van het feit dat ik Kobe een arrogante eikel vind. Volgens de NBA rankings in NBA 06 scoort Lebron ook beter dan Kobe.
Beste speler? In welk opzicht? Niet in aanvallend opzicht, want dat is Kobe... Lebron is in defensief opzicht gewoon een gemiddelde speler (zelfs iets minder). Bovendien mist Lebron nog killer-instinct. Ik heb bij hem nog wel eens het "David Robinson gevoel"... fysiek geweldig, goed basketbal IQ... maar te aardig.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:24 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Beste speler van de NBA tot nu toe. De Cavs hebben helemaal geen uitzonderlijk goed team, meer een middenmoot maar Lebron legt constant de lat veel hoger.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:39 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Lebron James trekt z'n team er veel meer bij dan Kobe, afgezien van het feit dat ik Kobe een arrogante eikel vind. Volgens de NBA rankings in NBA 06 scoort Lebron ook beter dan Kobe.
Ik vind tegenwoordig de interviews vaak wat... tsja... politiek correct. Kobe en lebron komen allebei enorm gecalculeerd over in interviews. Bij Lebron hoor ik altijd zo'n "don't say anything stupid, just smile and say safe things" toontje. Bij Kobe denk ik heel vaak een 'look at me giving all these great answers, do you love me now?" toonquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Arrogante eikel?
Dat snap ik dus echt niet. Als je interviews met hem ziet komt ie juist heel vriendelijk over. Meer dan James ofzo.
Iverson has grown up a bit... maar het team om hem heen is niet echt geweldig (slecht dus) en Iverson wordt er ook niet jonger op.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:47 schreef Bendoverp het volgende:
Ik dacht dat Iverson altijd goed was?
Is hij dat ook?
*ben NBA leek*
Met Webber erbij en spelers als Iguadala en die Korver ofzo moet je toch in principe wel de playoffs kunnen halen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Iverson has grown up a bit... maar het team om hem heen is niet echt geweldig (slecht dus) en Iverson wordt er ook niet jonger op.
Kobe is alleen aanvallend beter omdat hij alle ballen opeist of vrijwillig van z'n spelers krijgt. Kijk naar de stats van dit jaar en Lebron James scoort in bijna alle defensieve statistieken beter dan Kobe. Lebron heeft minder steals en meer turnovers. Verder scoort hij beter in alle statistieken (behalve ppg 3p% en ft%). Als je de laatste paar games kijkt dan zie je dat Lebron een super koelbloedige killer is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:43 schreef ScienceFriction het volgende:
Beste speler? In welk opzicht? Niet in aanvallend opzicht, want dat is Kobe... Lebron is in defensief opzicht gewoon een gemiddelde speler (zelfs iets minder). Bovendien mist Lebron nog killer-instinct. Ik heb bij hem nog wel eens het "David Robinson gevoel"... fysiek geweldig, goed basketbal IQ... maar te aardig.
Ik vind Kobe toch wel de allerbeste speler en hij heeft zich al enorm vaak bewezen. Het is zeker in de playoffs een van de gevaarlijkste spelers. Mensen noemen hem soms arrogant, maar als winner moet je dat ook hebben, een soort "swagger" van "no one can touch me".
Je moet het totale plaatje ook bekijken, als jij 1 game van Kobe telt met die paar punten die hij scoorde in de playoffs dan wordt het nogal krom getrokken ja.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:44 schreef ScienceFriction het volgende:Heb je de playoffs gekeken? Lebron scoort 36% van de punten van de cavs tegenover 24% voor Kobe... ummm... wie betrekt zijn team er nou meer bij?
Webber is al een aantal jaren niet echt geweldig meer. Hij mist de explosiviteit na die blessure, speelt geen defense en heeft dus gewoon knikkende knieën als het crunch time wordt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Met Webber erbij en spelers als Iguadala en die Korver ofzo moet je toch in principe wel de playoffs kunnen halen.
1 game? Ik heb het over 9 maal playoffs en met name sinds 1998. Dat is 8 jaar aan data en een gemiddelde van 22.5 shots per wedstrijd. Hoeveel shots neemt Kobe nu? Zelfs nog minder. Kromtrekken van dataquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:55 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Je moet het totale plaatje ook bekijken, als jij 1 game van Kobe telt met die paar punten die hij scoorde in de playoffs dan wordt het nogal krom getrokken ja.
Kobe loopt al wat jaartjes rond in de NBA. LBJ wordt beter en beter. En als men hier zegt dat hij te aardig is.quote:
Heb je James wel eens een speler zien verdedigen? Staat hij dicht op zijn man of niet? Hoe is zijn spacing? Hoe reageert hij op switches? Lebron is gewoon een matige verdediger... of heb jij hem al vaak in het All-Defensive team gezien? Ik niet namelijk. Maar als jij denkt dat hij een betere verdediger is dan Kobe, so be it.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:54 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Kobe is alleen aanvallend beter omdat hij alle ballen opeist of vrijwillig van z'n spelers krijgt. Kijk naar de stats van dit jaar en Lebron James scoort in bijna alle defensieve statistieken beter dan Kobe. Lebron heeft minder steals en meer turnovers. Verder scoort hij beter in alle statistieken (behalve ppg 3p% en ft%). Als je de laatste paar games kijkt dan zie je dat Lebron een super koelbloedige killer is.
Huh?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Arrogante eikel?
Dat snap ik dus echt niet. Als je interviews met hem ziet komt ie juist heel vriendelijk over. Meer dan James ofzo.
Wat was er nou weer mis met dat laatste interview? Hij heeft toch gelijk? Je moet gewoon proberen rustig te blijven. Dat Bell al last krijgt van z'n kaak als Kobe hem mist zegt al genoegquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Huh?
Lebron is de vriendelijkheid zelve, Kobe is een wereldspeler maar blijft een lul.
Dat laatste interview zegt weer genoeg n.a.l.v. de flagrant van Bell.
Ik noem het sneu:quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wat was er nou weer mis met dat laatste interview? Hij heeft toch gelijk? Je moet gewoon proberen rustig te blijven. Dat Bell al last krijgt van z'n kaak als Kobe hem mist zegt al genoegRaja Bell probeert nu nog wat uit de situatie te halen... eerst zegt hij dat het hem spijt, dan weer niet, dan weer wel...
![]()
"It's not arrogance if you can back it up"
Kobe - love him or hate him...Het is wel duidelijk in elk geval.
Ach, kom op zeg... Wie is Raja Bell dan? Kobe stopper of zo? Kobe scoorde 42 punten op hem gemiddeld...quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik noem het sneu:
'I don't know this kid, who is he?'
'Maybe he didn't get enough hugging as a baby'
Vooral die laatste is erg tragisch, moet hij zeggen als sex offender.![]()
Dat soort uitspraken, er zijn er nog een paar, zeggen meer over hemzelf dan Bell.
Ik zou Kobe en TO toch niet echt met elkaar willen vergelijken. Terrell Owens is gewoon... die man leeft totaal in z'n eigen wereldje. Bovendien heeft TO nog nooit iets gewonnen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:58 schreef popolon het volgende:
Het zijn TO neigingen.
Raar dat je er voor opkomt.
Als je Steve Nash's persconferentie hebt gehoord dan zou er helemaal niemand geschorst moeten worden. De Lakers maakten ook een aantal grove fouls in de play-offs maar daar wordt niet over gesproken. Beetje met 2 maten meten...quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:55 schreef ScienceFriction het volgende:
Oh, en verder vind ik de zaak wat overtrokken. Bell maakte een domme overtreding. Daar kan iedereen het over eens zijn. Voor mij is de kous daarmee af. Meer dan een 1 game suspension was het ook niet. Het was gewoon dom (niet eens gevaarlijk of zo). Klaar einde verhaal
Oh, je bedoelt de foul op Kobe van Thomas die hem leuk op z'n hoofd mept in game 1? ja die werd niet gecalled... of de foul op Kwame in game 2? etc etc... Maar daar hoor ik je niet over. Oh en je boelt Diaw die aan de arm van Kwame gaat hangen en er even afgeschud wordt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:05 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Als je Steve Nash's persconferentie hebt gehoord dan zou er helemaal niemand geschorst moeten worden. De Lakers maakten ook een aantal grove fouls in de play-offs maar daar wordt niet over gesproken. Beetje met 2 maten meten...
Wat heeft Steve Nash's mening ermee te maken? is hij de big boss van de NBA of zo?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:05 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Als je Steve Nash's persconferentie hebt gehoord dan zou er helemaal niemand geschorst moeten worden.
En die fout van Luke Walton? Er zijn genoeg op te noemen van beide kanten maar sommige mensen gaan stuiteren zodra de Lakers en Kobe negatief in beeld komen. Zo heeft het ook weinig zin.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:13 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt de foul op Kobe van Thomas die hem leuk op z'n hoofd mept in game 1? ja die werd niet gecalled... of de foul op Kwame in game 2? etc etc... Maar daar hoor ik je niet over. Oh en je boelt Diaw die aan de arm van Kwame gaat hangen en er even afgeschud wordt?
Er zijn altijd dingen die niet gaan zoals je wilt, maar daar moet je maar mee leren leven. Kun je even boos om zijn, maar het verandert niets. Elke serie heeft zijn questionable calls. In de Wiz-Cavs serie had je ze ook en bij Mia-Chi ook.
Oh, maar het is allemaal one big conspiracy... ooohhhhhh...![]()
Ik heb bovendien nog weinig "grove overtredingen" gezien in deze serie. Eigenlijk nog helemaal niks. Het is fysiek, maar dat is playoff basketball.
Hij noemde een aantal fouten en baseerde daar zijn mening op, geheel niet onterecht. Steve Nash is in mijn ogen 1 van de vriendelijkste en sympatiekste spelers van de NBA. Hij is zeker geen praatjes die hoog van de toren blaast maar wel iemand met een vrij neutrale kijk op zaken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Wat heeft Steve Nash's mening ermee te maken? is hij de big boss van de NBA of zo?
Kobe-verering? Dat valt wel mee hoor. Bovendien ken ik hem alleen als basketballer and dat is voor mij genoeg. Hoe hij als mens is... geen idee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:35 schreef popolon het volgende:
Je Kobe verering begint best flauw te worden trouwens. Je hoeft 'm niet te blijven verdedigen hoor, superbasketballer maar als mens een eikel. Zo simpel is het.
Steve Nashquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Hij noemde een aantal fouten en baseerde daar zijn mening op, geheel niet onterecht. Steve Nash is in mijn ogen 1 van de vriendelijkste en sympatiekste spelers van de NBA. Hij is zeker geen praatjes die hoog van de toren blaast maar wel iemand met een vrij neutrale kijk op zaken.
Nou ja, de zaken zijn niet anders dan ze zijn. Game 6 is vannacht, dus we zien welquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Hij noemde een aantal fouten en baseerde daar zijn mening op, geheel niet onterecht. Steve Nash is in mijn ogen 1 van de vriendelijkste en sympatiekste spelers van de NBA. Hij is zeker geen praatjes die hoog van de toren blaast maar wel iemand met een vrij neutrale kijk op zaken.
Nets@Pacersquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:22 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Steve Nash![]()
Komt er vanavond nog wat spannends op?
Hulde voor je uitgebreide analyze! Ben het er overigens helemaal mee eens.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:22 schreef Chrishop het volgende:
Steve Nash
Komt er vanavond nog wat spannends op?
Sorry was slechts een terugvindpostquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:02 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Hulde voor je uitgebreide analyze! Ben het er overigens helemaal mee eens.![]()
Is er een kalendar?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:34 schreef Chrishop het volgende:
00:00 Pistons weer? of klopt de calender op streamstvnow niet.
En Kobe weet wie hij moet back-stabben, namelijk iemand die geen spier vertrektquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:02 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik zou Kobe en TO toch niet echt met elkaar willen vergelijken. Terrell Owens is gewoon... die man leeft totaal in z'n eigen wereldje. Bovendien heeft TO nog nooit iets gewonnen.
Als Kobe TO neigingen zou hebben, dan had hij Bell uitgemaakt voor homo "if it looks like a rat, smells like a rat and acts like rat...", daarna had hij een dansje gedaan tijdens het interview, een basketbal gesigneerd, en daarna de Lakersorganisatie de grond ingetrapt.
Ehhh, Pistons zijn al door hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:34 schreef Chrishop het volgende:
00:00 Pistons weer? of klopt de calender op streamstvnow niet.
Ah kom op, jij bent ook niet vies van een beetje trashtalk. Je bent toch Barkley fan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik noem het sneu:
'I don't know this kid, who is he?'
'Maybe he didn't get enough hugging as a baby'
Vooral die laatste is erg tragisch, moet hij zeggen als sex offender.![]()
Dat soort uitspraken, er zijn er nog een paar, zeggen meer over hemzelf dan Bell.
Barkley is grappig, Sheed ook.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah kom op, jij bent ook niet vies van een beetje trashtalk. Je bent toch Barkley fan?
't Moest een grapje voorstellen, wel opletten he?quote:
Zoiets stond me ook bij, gisteren de laatste gewonnen toch? Op de site van StreamTV staat dat er een pistons wedstrijd opkomtquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Ehhh, Pistons zijn al door hoor.
Game 6 - Nets lead 3-2
New Jersey at Indiana 7pm
Game 6 - Heat lead 3-2
Miami at Chicago 8pm
Game 6 - Lakers lead 3-2
Phoenix at LA Lakers 10.30pm
Lekker dan, ik moet mijn stream skillz nog beetje oppoetsen voor de belangerijkere wedstrijden want dit schiet niet opquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:50 schreef popolon het volgende:
Ja over een dik uur dus de eerste wedstrijd.
Je moet een dag verder kijkenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:49 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Zoiets stond me ook bij, gisteren de laatste gewonnen toch? Op de site van StreamTV staat dat er een pistons wedstrijd opkomtsnap d'r geen kloten van
![]()
.
Of kijk voortaan op http://sports.espn.go.com/nba/scoreboard en doe de tijden +6 uur.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:55 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Lekker dan, ik moet mijn stream skillz nog beetje oppoetsen voor de belangerijkere wedstrijden want dit schiet niet op![]()
.
Schema is: 2-2-1-1-1quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:04 schreef Cart_man het volgende:
Bulls gaan voor game seven vanavond.
Wordt die eigenlijk ook in Chicago gehouden, of in Miami?
Helft is idd vaak down. de rest vd kalender kan nog gewoon aangevuld worden. Rest vd wedstrijden is sowieso nog niet zeker of hoe en wanneer.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:11 schreef Chrishop het volgende:
Danku danku, klopt het verder dat de streams de helft van de tijd down zijn? Verder zie ik nu dus bij friday staan dat alleen de cavs worden uitgezonden?.
Nee maar zoals vandaag lees ik dus dat alleen de Cavs erop komenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Helft is idd vaak down. de rest vd kalender kan nog gewoon aangevuld worden. Rest vd wedstrijden is sowieso nog niet zeker of hoe en wanneer.
Ohw dat zjin ook gewoon games dusquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:20 schreef ScienceFriction het volgende:
NBA First Round (PENDING) staat er nu... dus 3 wedstrijden
Nets zijn niks op dit moment, zeker vergeleken met de Nets van 1.5 maand geleden (13-0 streak).quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:47 schreef Stansfield het volgende:
Heat tegen de nets. Ben benieuwd.
Ik had er een beetje rekening mee gehouden dat de Lakers deze wedstrijd zouden winnen... toch thuis. Maar er zijn gewoon teveel punten gescoord, Kobe scoort 50 (slechts 2 assists), Kwame laat een paar simpele ballen door z'n handen glippen, Smush... geen idee wat die deed... Lamar Odom was wel erg goed weerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:29 schreef popolon het volgende:
Mij maakt het niet zoveel uit.
Mooie OT gisteren, Bryant met een paar onmogelijke 3-punters maar het was niet genoeg terwijl de Suns bijna al hun wedstrijden in OT verloren hebben.
Barbosa.En dat zonder Bell.
Onverwacht.
Lamar Odom vloog richting Tim Thomas in z'n trey vlak voor het einde van de 4de quarter.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:41 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik had er een beetje rekening mee gehouden dat de Lakers deze wedstrijd zouden winnen... toch thuis. Maar er zijn gewoon teveel punten gescoord, Kobe scoort 50 (slechts 2 assists), Kwame laat een paar simpele ballen door z'n handen glippen, Smush... geen idee wat die deed... Lamar Odom was wel erg goed weer
Suns speelden hun spelletje en Thomas had een mooi vrij schot voor de de laatste 3punter in de reguliere speeltijd (ik weet niet meer wie op hem af kwam vliegen, maar dat was dus echt een blunder). Thomas bllijft koel en maakt het schot.
Op deze manier win je geen wedstrijden.
Lamar... die de rebound niet kon vasthouden die leidde tot de 3punter van Thomas? Dus dat deed hij al fout en daarna ook de fly-in... Ach, maakt niet uit...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:05 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Lamar Odom vloog richting Tim Thomas in z'n trey vlak voor het einde van de 4de quarter.
Ik heb nog een keer gekeken, maar het was Kwame Brown... Kwame verdedigde eerst Nash (die mist de 3punter), Lamer Odom probeert de rebound te grijpen, maar Marion is degene die hem echt heeft, de bal wordt naar buiten gekicked naar Thomas en Kwame komt er als een dolle stier aanrend...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:05 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Lamar Odom vloog richting Tim Thomas in z'n trey vlak voor het einde van de 4de quarter.
Dat rebounden is ook een beetje een prijzen-circus hoor. Je kan nog zulke lange mensen hebben die goed kunnen rebouden maar als de bal zo kaatst dat ie precies in de handen van in dit geval Marion valt dan is dat gewoon pech hebben (of gelukquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:09 schreef ScienceFriction het volgende:
Lamar... die de rebound niet kon vasthouden die leidde tot de 3punter van Thomas? Dus dat deed hij al fout en daarna ook de fly-in... Ach, maakt niet uit...Als hij er maar van leert
![]()
Die tweede!!! Dat was dus wat ik bedoelde bij de vorige wedstrijd van de Pistonsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:58 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Veelzeggende foto's: Sheed is gek.![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 07:02 schreef popolon het volgende:
http://www.madrabbit.net/temp/pistons/sheed-reggie.avi![]()
Rasheed Wallace en Reggie Miller tijdens Reggie's verslaggeving. (0:50, 3.3mb)
Niet gezien, maar thanks voor het opnieuw postenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:17 schreef popolon het volgende:
Dat heb ik nog gepost, overheen gekeken?
[..]
Dan vraag ik me af hoe breed ze "de beste" definiëren...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:12 schreef Jeroen_M het volgende:
Leuk dat er net NBA was op het sportjournaal. Alleen dat commentaar... 'Krstic een van de beste schutters in de NBA'...auw.
Vast niet iemand die 1 uit 4 driepunters schiet... voor het seizoen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:23 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoe breed ze "de beste" definiëren...
Ik heb het niet gezien hoor, maar hoezo een foul?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:05 schreef ScienceFriction het volgende:
Die goaltending van Varejao op het laatst van de wedstrijd![]()
Dwars door de bucket heen... geen foul
LMAO!!!!! Lebron op naar de volgende ronde
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:27 schreef Zwansen het volgende:
Leuke matchups. Detroit-Cleveland.
Ach, als zelfs Milwaukee een game kan winnen waarom Cleveland dan niet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat wint Detroit met de oogjes dicht.
Hier kun je full-games downloaden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:08 schreef Hooligan498 het volgende:
Hey
Waarmee volgen jullie de nba?
Ik heb programma's als sopcast pplive ppstream maar weet niet welke zenders ik moet gebruiken?
Als jullie wat links hebben zodat bijv. pplive opstart met een goeie zender, graag.
Whehehe.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, als zelfs Milwaukee een game kan winnen waarom Cleveland dan niet?
Varejao stak z'n hand/arm dwars door de basket heen om de bal tegen te houden die al weer naar beneden ging.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:16 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien hoor, maar hoezo een foul?
Is dat op nba.com te zien in die korte samenvattingen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Varejao stak z'n hand/arm dwars door de basket heen om de bal tegen te houden die al weer naar beneden ging.
Wedden?quote:
Op ESPN motion kun je het wel zien. Ze laten het daar duidelijk zien.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:16 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Is dat op nba.com te zien in die korte samenvattingen?![]()
www.espn.comquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:44 schreef Hooligan498 het volgende:
Zijn er nog meer sites waar samenvattingen te zien zijn, die op nba.com zijn wel heel kort![]()
Inderdaad een mooie matchup. Ik been zeer benieuwd was de defense van de Mavs gaat laten zien, hoe Duncan het uit gaat houden, hoe ze Parker gaan stoppen en wat Schwalbe Ginobili gaat doen..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Wedden?
Morgen begint Spurs - Mavs, lekkere matchup.
Ik hoop ook dat de Mavs gaan winnen (hoewel het voor mijn poeltje beter zou zijn als ze verliezenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:00 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik hoop toch dat de Mavs gaan winnen.
Ik root nog eerder voor een Duitser dan voor een Argentijn met nare duitse trekjes![]()
Gaat prima, game over voor de Lakers lijkt 't.quote:Op zondag 7 mei 2006 03:22 schreef Zwansen het volgende:
Dit gaat mis...
Het bekende liedje: Ervaring.quote:Op zondag 7 mei 2006 05:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Kobe en Phil Jackson hierop te zeggen hebben.
quote:
Wat Raja Bell deed, kon echt niet. Dat Kobe erg arrogant reageerde is tot daar aan toe, maar om nou te zeggen dat Bell nu zijn gram heeft gehaald...quote:Op zondag 7 mei 2006 05:14 schreef popolon het volgende:
Barkley: Right now, I think Kobe knows who Raja Bell is.
Inderdaad... inexcusable om die voorsprong weg te geven. (Niet dat Lakers dit jaar überhaupt erg goed waren om wedstrijden af te maken, gezien de hoeveelheid wedstrijden die ze op debiele manier hebben verloren)... ja, dit kan er ook wel weer bij.quote:Op zondag 7 mei 2006 05:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Het bekende liedje: Ervaring.
Maakt geen bal uit, je geeft een 3-1 niet weg door er drie op rij te verliezen. En de Suns missen ook nog twee basisspelers.
Mogen ze weer tegen LAquote:Op zondag 7 mei 2006 11:44 schreef flyin-hawk het volgende:
Fijn dat de Suns door zijn en Nash weer MVP wordt
Bekende weg voor zequote:
Nee, LeBron en niemand anders.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:44 schreef flyin-hawk het volgende:
Fijn dat de Suns door zijn en Nash weer MVP wordt
Suns-Clips wordt best een interessante match-up eigenlijk. Clippers hebben een sterke inside game dan de Lakers en ik verwacht wel wat van de big men van de Clippers.quote:
Ik vind die Kaman zo'n lomperikquote:Op zondag 7 mei 2006 12:15 schreef ScienceFriction het volgende:
Suns-Clips wordt best een interessante match-up eigenlijk. Clippers hebben een sterke inside game dan de Lakers en ik verwacht wel wat van de big men van de Clippers.
Nu kan Raja Bell de ding-dong van Kaman gaan checken...
Lebron is 4de in de MVP predictions onder General Managers.quote:
Het kwartje valt??quote:Op zondag 7 mei 2006 12:24 schreef ScienceFriction het volgende:
Vanavond om 21:30 de Cavs tegen de Pistons. Dat moet nu maar de leukste serie worden denk ik.
Bij de voting 2e.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:47 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Lebron is 4de in de MVP predictions onder General Managers.
http://www.nba.com/awards2006/gmsurvey_mvp.html
Die 924 punten die hij heeft binnengehaald in de voting staan volgens mij voor de punten die hij persoonlijk voor de tegenstander heeft veroorzaakt dit jaarquote:Op zondag 7 mei 2006 20:24 schreef Zwansen het volgende:
http://www.nba.com/news/nash_mvp_05-06.html![]()
![]()
Jezus zeg, wat wordt die award nu zeg gedevalueerd...
Oh, ik kan er wel mee leven dat Nash MVP wordt. Alleen is Nash enkel valuable aan de offensive side. En de Suns hadden slechts 54 wins.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:24 schreef Zwansen het volgende:
http://www.nba.com/news/nash_mvp_05-06.html![]()
![]()
Jezus zeg, wat wordt die award nu zeg gedevalueerd...
Je hoeft Nash niet te verdedigen hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 20:33 schreef popolon het volgende:
Stel je niet zo aan zwans, tsjongejonge.
Nash.
Vind jij.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:36 schreef Zwansen het volgende:
Niks aanstellen. Is gewoon zo. Kijk eens naar het rijtje namen die ooit 2 MVP awards gewonnen heeft... Vind ik Nash niet bijpassen.
AH, voor het eerst dat het woord verdedigen en Nash in één zin valt.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:36 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je hoeft Nash niet te verdedigen hoor
1 minder dan Bird en Magic.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:40 schreef ScienceFriction het volgende:
Nou, nog eentje dan... Steve Nash heeft meer MVP's dan Shaquille O'Neal
Obi Wan Schwalbenoli.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:41 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Schwalbobili heeft geen lekkere wedstrijd vandaag...
Hij gaat voor meer dan Jordan, let maar opquote:Op zondag 7 mei 2006 20:40 schreef ScienceFriction het volgende:
Nou, nog eentje dan... Steve Nash heeft meer MVP's dan Shaquille O'Neal
Hij gaat wel heel laag ja...quote:Op zondag 7 mei 2006 20:44 schreef popolon het volgende:
Denk altijd als Stackhouse FT's neemt dat ie moet poepen.
21:30quote:Op zondag 7 mei 2006 21:01 schreef Dark_Killah het volgende:
Weet iemand hoelaat nederlandse tijd cavs beginnen?
Werd tijd weer.quote:
De eerste helft speelden de Spurs niet goed. Duncan wel, maar de rest van de starters deed weinig goeds. Spurs hebben daarna de defense wat opgeschroefd en het is langzaam aan in het voordeel van de Spurs aan het kantelen.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Werd tijd weer.
Zou me erg verbazen als ze de 1e al verliezen.
Vergeet dat soort afkortingen altijd.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:16 schreef ShaoliN het volgende:
turn over
Dat hoop ik ook niet... Maar de hele site is traag... dus channel wijzigen heeft ook geen zin.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:18 schreef Dark_Killah het volgende:
Als ze met de cavs maar niet down zijn.
Net alle 3 geprobeerd geen werkte er.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:20 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet... Maar de hele site is traag... dus channel wijzigen heeft ook geen zin.
Afmaken zeg ik, weg met nowitzkkeni ofzoquote:Op zondag 7 mei 2006 21:22 schreef popolon het volgende:
Dat de Spurs het niet afmaken zeg, Dallas maakt de een na de andere domme beslissing.
Spurs zijn de Pistons nietquote:Op zondag 7 mei 2006 21:22 schreef popolon het volgende:
Dat de Spurs het niet afmaken zeg, Dallas maakt de een na de andere domme beslissing.
Ik ben nu neutrale toeschouwer. Niet echt een voorkeur.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:24 schreef Dark_Killah het volgende:
Wordt leuk dalijk p. voor de pistons D_K voor cavs. En SF voor?
Mavs ook.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:24 schreef ScienceFriction het volgende:
Spurs zijn door hun fouls heen?
LeBron speelt bij de cavs.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:24 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik ben nu neutrale toeschouwer. Niet echt een voorkeur.
Kobe bryant is voor de cavsquote:Op zondag 7 mei 2006 21:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dennis Rodman begon zijn carriere bij de Pistons
Waarom zouden de Nets zo'n voordeel moeten hebben in de conference finals?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:26 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
**NEWSFLASH**
Ik ben vooral voor een game 7 in die serie![]()
Ik niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:26 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
**NEWSFLASH**
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:26 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
**NEWSFLASH**
3e keer?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:28 schreef popolon het volgende:
Ben Wallace natuurlijk weer defensive player of the year.
Ik had niet anders verwacht. Artest heeft de Kings verandert qua defensive mindset, maar Ben Wallace is absoluut de beste defensive player.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:28 schreef popolon het volgende:
Ben Wallace natuurlijk weer defensive player of the year.
Ja.quote:
Lelijk basketball, wel spannend.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:31 schreef ScienceFriction het volgende:
Pfff... wat een finish zeg
Popolon toch... je kent je eigen spelers niet eens:quote:
't Is nog niet officieel.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:32 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Popolon toch... je kent je eigen spelers niet eens:
Ben Wallace heeft nu zijn 4 DPOY award hoor
2002-NBA-DPOY
2003-NBA-DPOY
2005-NBA-DPOY
Mutombo toen in 1994 met z'n 36 blocks tijdens de Sonics-Nuggets seriequote:Op zondag 7 mei 2006 21:34 schreef Zwansen het volgende:
Ah, 4e dus al. Gelijk met Mutombo?
Hey met 2 seconden te gaan hebben ze altijd nog Horry.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:36 schreef ScienceFriction het volgende:
Een driepunter van Nowitzki and it's all over(wishful thinking)
Hij heeft 't vaker gedaan.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:36 schreef ScienceFriction het volgende:
Graag, kunnen we gelijk naar de cavs. niet overtimequote:Op zondag 7 mei 2006 21:36 schreef ScienceFriction het volgende:
Horry is 1-4... maar ja... het blijft Horryquote:Op zondag 7 mei 2006 21:36 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Hey met 2 seconden te gaan hebben ze altijd nog Horry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |