Atleico Madrid Köln en Inter Milaan weten er over mee te praten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:53 schreef Trancelocator het volgende:
Ron goes Europe! Zou wel eens een lang avontuur kunnen worden.
Koln?quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Atleico Madrid Köln en Inter Milaan weten er over mee te praten.
Dan zou hij jou er nog bij betrekken ook denk ik.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:45 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik las het ookIk zou er best een keer bij willen zitten
![]()
"De schoone jonkvrouwe van de Euroburcht" dan hèquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zou hij jou er nog bij betrekken ook denk ik.
"Vandaag verdedigen wij de eer van onze vrouwelijke supporters tegen indringers van buitenaf."
quote:Ron Jans genomineerd voor Rinus Michels Award
GRONINGEN - Trainer Ron Jans van FC Groningen is genomineerd voor een Rinus Michels Award. De hoofdtrainers in het betaalde voetbal hebben naast Jans Hiddink, Van Gaal en Erwin Koeman genomineerd.
FC Groningen kende onder leiding van Jans een zeer goed seizoen. De club werd vijfde in de competitie, haalde de finale van de play-offs en behaalde voor het eerst sinds veertien jaar weer Europees voetbal.
Op vrijdag 26 mei wordt in het Willem II stadion in Tilburg bekend gemaakt, wie Trainer van het Jaar is.
Bron: RTV Noord
Wat leuk!!.quote:Ron Jans genomineerd voor Rinus Michels Award
Hou het maar bij Duits, Ronquote:Had U wat dat betreft een déjà vu gevoel?
"Ik had twee keer een déjà vu gevoel. Voor degenen die geen Nederlands spreken, dat is al gezien."
Je bent me voorquote:Op maandag 26 maart 2007 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond bij Holland Sport over de houdbaarheid van hem als trainer van Groningen.
Jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:51 schreef tong80 het volgende:
Erg leuk net als gast bij Rayman. Heb je vast gemist Clauwheee
daar wilde ik toen nog ff heen, alhoewel ik het (av) vak het jaar ervoor al had gehaald.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:31 schreef One_conundrum het volgende:
gedrag in organisaties
Ik dacht al, waar blijft ze ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |