Dat gaat echt nergens overquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Serieus? Schema ziet er aardig overzichtelijk uit, maar samen gevat: nummer vijf speelt tegen nummer vier, winnaar speelt tegen nummer drie en winnaar van die wedstrijd speelt weer tegen de nummer twee.
11.000 + 6000 < 30.000 ?quote:Rotterdam verwelkomt zondag ongeveer 30.000 voetbalsupporters die de bekerfinale tussen Ajax en PSV in de Kuip zullen bijwonen. De politie verwacht uit Amsterdam ongeveer 11.000 fans in acht treinen en tachtig bussen.
Uit Eindhoven komen naar schatting 6000 voetballiefhebbers met circa 130 bussen en tweehonderd personenauto's.
Heb slechts me afstandsbediening gemold.. bij de 2-0 tegen de TV gegooidquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:15 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik gister niet thuis gekeken heb.
Zeker weten dat ik dan ruzie had gehad met mijn vriendin...!
Sneijder vond het zielig dus.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heb slechts me afstandsbediening gemold.. bij de 2-0 tegen de TV gegooid
Dat gaat volgens mij al weken zo met die voetbalsupporters . . .quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:16 schreef StarGazer het volgende:
wat een gefrustreerde brief van een supporter van een andere club in de metro vandaag
quote:Van der Lem heeft buik vol van Ajax-bestuur
Uitgegeven: 4 mei 2006 12:01
AMSTERDAM - Gerard van der Lem vertrekt na dit seizoen vrijwel zeker bij Ajax. De assistent-trainer van de Amsterdammers zei bij RTV Noord-Holland dat de kans dat hij na dit seizoen aanblijft slechts één procent is. "Als ik niet vertrek, blijf ik geconfronteerd worden met de mensen boven me. Met Fontein, Van Geel en Jaakke. Daar heb ik niet zo'n trek in", verklaarde Van der Lem.
De Amsterdammer reageerde op de geruchten dat Henk ten Cate, de belangrijkste kandidaat om volgend seizoen het trainersambt bij Ajax te vervullen, hem gevraagd zou hebben aan te blijven. Van der Lem was dit weekend in Barcelona voor een bezoek aan de assistent-trainer van de Catalaanse club.
Blind
Danny Blind krijgt waarschijnlijk binnenkort te horen dat hij weg moet als hoofdtrainer van Ajax. De oefenmeester liet zich dinsdag ontvallen er niet van uit te gaan dat hij volgend seizoen nog op de bank zit bij de Amsterdammers.
Blind had woensdag wel een reden tot feesten. Zijn ploeg plaatste zich ondanks een nederlaag van 2-1 ten koste van FC Groningen voor de voorronde van de Champions League. De thuiswedstrijd in de Amsterdam ArenA werd eerder met 2-0 gewonnen. Zondag sluit Ajax het seizoen af in de Rotterdamse Kuip. Daar staat de ploeg in de bekerfinale tegenover PSV.
Ah, hier kom jij natuurlijk wel weer op klaar.quote:
oke, ik las het nu pas bij nu.nl. Heb het gisteren even gemist danquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Was gisteren al gepost
Slechte zaak inderdaad. Je kon het zien ook aan hoe de bank/technische staf er gisteren bij zat op de bank.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ah, hier kom jij natuurlijk wel weer op klaar.
Ik vind het dieptriest. De sfeer is door dat grafbestuur zo ernstig verziekt, dat echte clubmensen er niet meer onder willen werken. Ik geef ze echt geen ongelijk. Vindt het een zeer kwalijke ontwikkeling
Niet liegen, voor de 1-0 waren alle boeren stil. En hoorde je alleen maar Ajacieden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
![]()
Gefeliciteerd hoor. Maareh, dat moet echt beter in die voorrondes CLOw en er bleken ook nog Ajacieden te zijn in de Groene Hel, hoorde ik in de 87e minuut.
Whaha! Jij was niet in het stadion. En anders mankeert er iets aan je oren.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:33 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Niet liegen, voor de 1-0 waren alle boeren stil. En hoorde je alleen maar Ajacieden.
Heeft denk ik niet met IQ te maken, maar gewoon met het chauvinistische wereldje dat voetbal heet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
Het is allemaal kut, zoals er wordt omgesprongen met clubmensen, maar Ajax is allang geen club meer. Ajax is een bedrijf en het bedrijf is druk aan het renoveren, misschien is dit wel nodig en als Ajax volgend seizoen de dubbe; wint en ook in de CL hoge ogen gooit, is iedereen DB en Gerard v/d Lem weer vergeten. De gemiddelde voetbalsupporter leeft namelijk met de dag, vergee(f)t heel snel en roept elkaar maar een beetje na. Wellicht heeft het met het gemiddelde IQ van een voetbalsupporter te maken?
Opvolger van Hatem Trabelsi? Martin, lees je mee?quote:Vanden Borre aast op transfer
Anthony Vanden Borre overweegt om Anderlecht komende zomer te verlaten, zo melden Belgische media. De talentvolle rechtsback is momenteel bankzitter in Brussel en staat in de belangstelling van diverse buitenlandse clubs.
De meest concrete interesse zou komen van Tottenham Hotspur, Udinese en Hamburger SV. Onlangs toonde ook Ajax belangstelling voor Vanden Borre, maar de Amsterdammers kunnen het talent waarschijnlijk niet betalen. Hij moet namelijk 10 miljoen euro kosten.
10 miljoen voor zo'n overhypte speler, die Ajax puur als tussenstop ziet? No thanks.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Opvolger van Hatem Trabelsi? Martin, lees je mee?
Kan best, maar PSV heeft de naam gemoedelijk en sfeervol te zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
Het is allemaal kut, zoals er wordt omgesprongen met clubmensen, maar Ajax is allang geen club meer. Ajax is een bedrijf en het bedrijf is druk aan het renoveren, misschien is dit wel nodig en als Ajax volgend seizoen de dubbe; wint en ook in de CL hoge ogen gooit, is iedereen DB en Gerard v/d Lem weer vergeten. De gemiddelde voetbalsupporter leeft namelijk met de dag, vergee(f)t heel snel en roept elkaar maar een beetje na. Wellicht heeft het met het gemiddelde IQ van een voetbalsupporter te maken?
Dan leest Martin dus 10 miljoen??quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zit bij Anderlecht op de bank....quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op de radio leek het wel alsof de microfoon bij het uitvak stond voor de 1-0. Maar goed maakt allemaal niet uit.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Whaha! Jij was niet in het stadion. En anders mankeert er iets aan je oren.
Het was best een herrie idd, maar ik heb ZEKER ook veel Ajacieden gehoord af en toequote:Op donderdag 4 mei 2006 14:45 schreef clauwheee het volgende:
Ow dat kan best. Maar boeren zijn nooit stil. En gisteren al helemaal niet
Kijk ook even wie het topic heeft geopendquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:46 schreef De_Bierkoerier het volgende:
En waarom is het Lucky? Is het meer "lucky" als je in de 90e minuut scoort, als wanneer je in de 1e minuut scoort? Een wedstrijd duurt 90 minuten + een beetje. Niks "lucky" aan dus. Ajax doet dat dit seizoen meerdere keren, dus is het gewoon klasse. Milan doet het al jaren zo.
Ow maar dat moet ook vind ik, als je dik 800 supporters meeneemt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was best een herrie idd, maar ik heb ZEKER ook veel Ajacieden gehoord af en toe.
Maar de sfeer was top, ik gunde het jullie BIJNA.
Gadverdamme, weer die nerd. Wanneer geeft hij eens toe dat ie gewoon een Ajacied in hart en nieren is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk ook even wie het topic heeft geopend.
bijna elke speler ziet ajax als tussenstop.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:40 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
10 miljoen voor zo'n overhypte speler, die Ajax puur als tussenstop ziet? No thanks.
Ja, maar je moet het niet hardop roepen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bijna elke speler ziet ajax als tussenstop.
Nederland in het algemeen dan he?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Gadverdamme, weer die nerd. Wanneer geeft hij eens toe dat ie gewoon een Ajacied in hart en nieren is.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik voel me idd aangesproken, want ik deel de mening van Cart_man.
Wat boeid mij respect? Respect voor een jood.... no way
Tuurlijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow maar dat moet ook vind ik, als je dik 800 supporters meeneemt.
Goed van je
Maar 10 miljoen is dan wel erg veel van het goedequote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vandaag nog steeds niet?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:45 schreef clauwheee het volgende:
Ow dat kan best. Maar boeren zijn nooit stil. En gisteren al helemaal niet
ZIJ hebben een top seizoen gehad, wij zouden hier niet eens blij mee mogen zijn, want we hadden gewoon eerste moeten zijn...quote:
ze hadden gister ook een verlenging verdiend. jammer voor ze, maar gelukkig voor ajaxquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ZIJ hebben een top seizoen gehad, wij zouden hier niet eens blij mee mogen zijn, want we hadden gewoon eerste moeten zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |