Opvolger van Hatem Trabelsi? Martin, lees je mee?quote:Vanden Borre aast op transfer
Anthony Vanden Borre overweegt om Anderlecht komende zomer te verlaten, zo melden Belgische media. De talentvolle rechtsback is momenteel bankzitter in Brussel en staat in de belangstelling van diverse buitenlandse clubs.
De meest concrete interesse zou komen van Tottenham Hotspur, Udinese en Hamburger SV. Onlangs toonde ook Ajax belangstelling voor Vanden Borre, maar de Amsterdammers kunnen het talent waarschijnlijk niet betalen. Hij moet namelijk 10 miljoen euro kosten.
10 miljoen voor zo'n overhypte speler, die Ajax puur als tussenstop ziet? No thanks.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Opvolger van Hatem Trabelsi? Martin, lees je mee?
Kan best, maar PSV heeft de naam gemoedelijk en sfeervol te zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
Het is allemaal kut, zoals er wordt omgesprongen met clubmensen, maar Ajax is allang geen club meer. Ajax is een bedrijf en het bedrijf is druk aan het renoveren, misschien is dit wel nodig en als Ajax volgend seizoen de dubbe; wint en ook in de CL hoge ogen gooit, is iedereen DB en Gerard v/d Lem weer vergeten. De gemiddelde voetbalsupporter leeft namelijk met de dag, vergee(f)t heel snel en roept elkaar maar een beetje na. Wellicht heeft het met het gemiddelde IQ van een voetbalsupporter te maken?
Dan leest Martin dus 10 miljoen??quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zit bij Anderlecht op de bank....quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op de radio leek het wel alsof de microfoon bij het uitvak stond voor de 1-0. Maar goed maakt allemaal niet uit.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Whaha! Jij was niet in het stadion. En anders mankeert er iets aan je oren.
Het was best een herrie idd, maar ik heb ZEKER ook veel Ajacieden gehoord af en toequote:Op donderdag 4 mei 2006 14:45 schreef clauwheee het volgende:
Ow dat kan best. Maar boeren zijn nooit stil. En gisteren al helemaal niet
Kijk ook even wie het topic heeft geopendquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:46 schreef De_Bierkoerier het volgende:
En waarom is het Lucky? Is het meer "lucky" als je in de 90e minuut scoort, als wanneer je in de 1e minuut scoort? Een wedstrijd duurt 90 minuten + een beetje. Niks "lucky" aan dus. Ajax doet dat dit seizoen meerdere keren, dus is het gewoon klasse. Milan doet het al jaren zo.
Ow maar dat moet ook vind ik, als je dik 800 supporters meeneemt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was best een herrie idd, maar ik heb ZEKER ook veel Ajacieden gehoord af en toe.
Maar de sfeer was top, ik gunde het jullie BIJNA.
Gadverdamme, weer die nerd. Wanneer geeft hij eens toe dat ie gewoon een Ajacied in hart en nieren is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk ook even wie het topic heeft geopend.
bijna elke speler ziet ajax als tussenstop.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:40 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
10 miljoen voor zo'n overhypte speler, die Ajax puur als tussenstop ziet? No thanks.
Ja, maar je moet het niet hardop roepen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bijna elke speler ziet ajax als tussenstop.
Nederland in het algemeen dan he?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Gadverdamme, weer die nerd. Wanneer geeft hij eens toe dat ie gewoon een Ajacied in hart en nieren is.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik voel me idd aangesproken, want ik deel de mening van Cart_man.
Wat boeid mij respect? Respect voor een jood.... no way
Tuurlijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow maar dat moet ook vind ik, als je dik 800 supporters meeneemt.
Goed van je
Maar 10 miljoen is dan wel erg veel van het goedequote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vandaag nog steeds niet?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:45 schreef clauwheee het volgende:
Ow dat kan best. Maar boeren zijn nooit stil. En gisteren al helemaal niet
ZIJ hebben een top seizoen gehad, wij zouden hier niet eens blij mee mogen zijn, want we hadden gewoon eerste moeten zijn...quote:
ze hadden gister ook een verlenging verdiend. jammer voor ze, maar gelukkig voor ajaxquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ZIJ hebben een top seizoen gehad, wij zouden hier niet eens blij mee mogen zijn, want we hadden gewoon eerste moeten zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |