abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37753868
Dat is op zich een nette fotoset Ivosnivo!

Gewoon lekker doortrainen, misschien gewoon nog rond dit vet% blijven zitten deze zomer en dan volgend jaar eens helemaal strak trainen? die armen zien er wel heel goed uit trouwens en een massieve rug!!!

Had iemand al een antwoordje voor mij op mijn vraag over die voeding?
Shut up, take the bar out and Squat
http://forum.dutchbodybuilding.com
pi_37757519
Vandaag weer eens knallen met de borst, vorige keer vloog de stang met bankdrukken zowat tegen het dak
pi_37757579
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:59 schreef Hiekie_ het volgende:
Dat is op zich een nette fotoset Ivosnivo!

Gewoon lekker doortrainen, misschien gewoon nog rond dit vet% blijven zitten deze zomer en dan volgend jaar eens helemaal strak trainen? die armen zien er wel heel goed uit trouwens en een massieve rug!!!

Had iemand al een antwoordje voor mij op mijn vraag over die voeding?
Als je meer verbrand dan dat je binnenkrijgt kan je totaalmassa nooit meer worden, dus dan ben je aan het cutten ipv bulken! Hoe weet je trouwens dat je zoveel verbrand? Dat kan je toch nooit zomaar weten. Eet wat meer noten/brood/fruit/groente/pasta/aardappe/brinta/havermout oid zodat je wat meer kcal binnenkrijgt. Ik zit nu denk ik rond de 4500kcal op een dag, heb het niet uitgerekend maar ik denk dat het zoiets is
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:29:48 #279
37248 BertV
Klei indiaan
pi_37757657
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:24 schreef McGilles het volgende:
Vandaag weer eens knallen met de borst, vorige keer vloog de stang met bankdrukken zowat tegen het dak
De stang eens rustig op je borst leggen maakt het een stuk zwaarder, valsspeler.
Als je dan nog kan gooien gebruik je te weinig gewicht.
ai, 4500kcal, dan doe je toch iets goed.

Goed dat je foto's durft te plaatsen Ivosnivo, nu durf ik niet meer...
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  vrijdag 12 mei 2006 @ 17:54:49 #280
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37767060
Hoe denken de dames hier over kniebandages? Me knie kraakt en knakt als een gek. En Ronny heeft ze ook om........
pi_37767258
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:54 schreef ivosnivo het volgende:
Hoe denken de dames hier over kniebandages? Me knie kraakt en knakt als een gek. En Ronny heeft ze ook om........
Ik ben in principe tegen (behalve bij zware (max)beurten ofcourse), maar in jou geval denk ik dat je het wel moet doen. Beter dat dan je knieën nog meer om zeep helpen.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 18:20:56 #282
140141 ivosnivo
pi_37767572
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 18:04 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik ben in principe tegen (behalve bij zware (max)beurten ofcourse), maar in jou geval denk ik dat je het wel moet doen. Beter dat dan je knieën nog meer om zeep helpen.
Ik dacht altijd dat het slecht was omdat je al je banden tegen elkaar aan drukte, maar als je hem een beetje "losjes" er omheen doet kan het toch niet zo heel veel kwaat?
pi_37768660
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:54 schreef ivosnivo het volgende:
Zal wel eens bij mij in de sportschool rondvragen, er traint altijd wel iemand bij mij met kniebandages.
pi_37771022
haa net terug van een weekje in luik te fitnesse. Kga lekker vooruit en wordt toch nog droger. 1 vraagje wel, mn deathlifts zitte nu aan 4 * 4 110, op zich valt dat wel mee, moest het niet zijn dat ik nog wel wat meer zou kunnen liften als mijn handen niet COMPLEET zouden openligge erna... Wordt verschikkelijk irritant, hints?

daarnaast loopt er ook een brede marrokaan in die gym luik rond, die beweert dat deathlifts dus slecht zijn voor de rug, opzich wel ok, maar daarnaast zij hij nog iets anders dat ik nog nooit gehoord heb. Hij zei namelijk dat je het eerste uur na je training absoluut geen water mag drinken, omdat zich dat vocht direct tussen de spieren en vel vastzet dan...
Ik zat der van... huh? nog nooit gehoord

[ Bericht 38% gewijzigd door Genjuro op 12-05-2006 20:56:44 ]
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_37771786
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 20:41 schreef Genjuro het volgende:
haa net terug van een weekje in luik te fitnesse. Kga lekker vooruit en wordt toch nog droger. 1 vraagje wel, mn deathlifts zitte nu aan 4 * 4 110, op zich valt dat wel mee, moest het niet zijn dat ik nog wel wat meer zou kunnen liften als mijn handen niet COMPLEET zouden openligge erna... Wordt verschikkelijk irritant, hints?

daarnaast loopt er ook een brede marrokaan in die gym luik rond, die beweert dat deathlifts dus slecht zijn voor de rug, opzich wel ok, maar daarnaast zij hij nog iets anders dat ik nog nooit gehoord heb. Hij zei namelijk dat je het eerste uur na je training absoluut geen water mag drinken, omdat zich dat vocht direct tussen de spieren en vel vastzet dan...
Heb hier zelf ook nog nooit van gehoord, misschien dat Mr.J wat meer weet
pi_37772053
quote:

typische gym-rumours
balsporten :r
pi_37772087
quote:

probeer de barbell op een andere manier vast te pakken, namelijk eerst de duim errond, en dan je vingers erover. het is pijnlijk in het begin, maar het went, en je hebt een veel betere grip
pi_37773040
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 21:30 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

probeer de barbell op een andere manier vast te pakken, namelijk eerst de duim errond, en dan je vingers erover. het is pijnlijk in het begin, maar het went, en je hebt een veel betere grip
kan ik proberen, maar wordt je duim dan niet vermorzeld...
pi_37773162
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:11 schreef Genjuro het volgende:

[..]

kan ik proberen, maar wordt je duim dan niet vermorzeld...
HOOK GRIP

Wordt altijd gebruikt door gewichtheffers, en heb je em onder de knie, heb je een ijzeren grip.
pi_37773251
quote:

Hehehe, van de marokkanen moet je het hebben
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:23:59 #291
140141 ivosnivo
pi_37773484
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:14 schreef LedZep het volgende:

[..]

HOOK GRIP

Wordt altijd gebruikt door gewichtheffers, en heb je em onder de knie, heb je een ijzeren grip.
Ja dat zag ik ook vorige week op tv.

quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:17 schreef LedZep het volgende:

[..]

Hehehe, van de marokkanen moet je het hebben
Er zitten ook heus wel slimme tussen hoor, alleen die houden ze in Turkije.

Ik ben trouwens van plan om vanaf volgende week elke oefening met 2/3 van me normale gewicht te doen. En me weer helemaal concentreren op de uitvoering. En goed aanspannen telkens. Dat doe ik ook altijd voor me biceps en daar werkt het perfect voor.
pi_37774042
marokkanen in turkije?
pi_37774176
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:39 schreef Tommy__ het volgende:
marokkanen in turkije?
Eén pot nat heur
pi_37774223
Niet dat ik rascistisch ben overigens, mochten jullie dat denken
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:46:08 #295
140141 ivosnivo
pi_37774247
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:39 schreef Tommy__ het volgende:
marokkanen in turkije?
Alsof er verschil is qua knoflookadem misschien

[ Bericht 5% gewijzigd door ivosnivo op 12-05-2006 23:03:45 ]
pi_37775368
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:45 schreef LedZep het volgende:
Niet dat ik rascistisch ben overigens, mochten jullie dat denken
overigens heeft er net een skinhead een paar neergeknalt hier juist om de hoek
pi_37775398
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:46 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Alsof er verschil is qua knoflookadem misschien
hehe ik zie wel duidelijk het verschil, met turken kan ik nog omgaan
pi_37776761
volgens mij had ik zn nationaliteit beter verzwegen

Het is trouwens wel een vriendelijke, is de enigste van die kerels in die gym waar ik wat deftig mee kan praten, zn niveau van frans is evenhoog als het mijne ongeveer.

De rest zijn of smalle negers die trainen in veel te grote broeken en truien en dan stoer zitten kijken en vollop kreunen als ze hun 25 kilo benchen(echt gebeurd, en dan mag je niet lachen...), of walen die geen woord zeggen
pi_37777808
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 00:03 schreef Genjuro het volgende:
volgens mij had ik zn nationaliteit beter verzwegen

Het is trouwens wel een vriendelijke, is de enigste van die kerels in die gym waar ik wat deftig mee kan praten, zn niveau van frans is evenhoog als het mijne ongeveer.

De rest zijn of smalle negers die trainen in veel te grote broeken en truien en dan stoer zitten kijken en vollop kreunen als ze hun 25 kilo benchen(echt gebeurd, en dan mag je niet lachen...), of walen die geen woord zeggen
Ik praat zelf ook niet zoveel tijdens het trainen, komt waarschijnlijk omdat 80% duits is
  zaterdag 13 mei 2006 @ 07:56:52 #300
140141 ivosnivo
pi_37780781
In amsterdam praat ik er ook amper. Als ik aan zo'n turk/marokkaan (ik zie er echt geen verschil tussen hoor) vraag of ik tussen zijn setjes door mag. Ben ik er na 4 keer vragen weer klaar mee, ze begrijpen me toch niet.
Dan traint het hier in groningen toch een stuk fijner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')