Is dat niet:quote:
Gnarls Barkley - Crazy (op dit moment)quote:
Is dat niet Armand van Helden - When the lights go down ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:01 schreef TJansman het volgende:
Beste mensen ik zoek ook een nummertje:
Het is een dance nummertje, beetje alla Bennie Benassie beat. Het enige wat ik weet is een stukje lyric van het refrein. Klinkt als, dus ik weet niet precies hoe het gaat: When the lights go down in Georgia...
ik heb al flink lopen zoeken.. maar vind alleen jaren 80 muziek... Wie helpt?
Bert Kaempfert - African Beatquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:55 schreef Repeat het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet uit die AH reclame met die efteling aanbieding?
Je kan het lekker fluiten, dat melodietje bedoel ik
Come out & playquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:35 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Hoe heet dat liedje van The Offspring waar in het refrein de hele tijd "Keep em seperated" voorkomt?
Hmmm zo moeilijk was hij dus niet! Thnx!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:58 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Is dat niet Armand van Helden - When the lights go down ?
Moet onmiddellijk denken aan The Scorpions - Hello Josephinequote:Op donderdag 4 mei 2006 16:13 schreef watersteef het volgende:
Het tweede nummer..ook zo'n vage...waarin continue wordt gelachten op verschillende manieren...heel aansteleijk...je zou haast denken dat het gaat om een soort lachtherapie ofzo....
Crash Test Dummies - hmmm hmmm misschien?quote:De eerste is met de hele tijd hmm hmm hmm in het...volgensmij wordt het ook gedraaid als op 538 Peter Heerschop zijn column gaat voorlezen.
ik moest direct denken aan 'don't laugh' van josh wink, maar daarin wordt constant hetzelfde gelachen. overigens wel een heerlijk hypnotiserende trackquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:13 schreef watersteef het volgende:
...
Het tweede nummer..ook zo'n vage...waarin continue wordt gelachten op verschillende manieren...heel aansteleijk...je zou haast denken dat het gaat om een soort lachtherapie ofzo....
Desperatly searching for artist and or title!
Dat is een verkrachting van White Stripes - Seven Nation Armyquote:hoi..
ik wil weten ..wat voor nummer dit is..
Thanksquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:02 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Bert Kaempfert - African Beat
Da's van de Indische waterlelies
Ja precies die was het ja ! Fantastisch dank je wel!quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ik moest direct denken aan 'don't laugh' van josh wink, maar daarin wordt constant hetzelfde gelachen. overigens wel een heerlijk hypnotiserende track![]()
Nee die bedoel ik niet.....hier kun je voorbeeldje luisteren: http://www.radio538.nl/53(...)en.jsp?id=heerschop#quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:26 schreef bartrid het volgende:
[..]
Crash Test Dummies - hmmm hmmm misschien?
"Encore une fois" van Sash!quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:47 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zoek een dancenummer dat zo af en toe nog eens op Slam Fm wordt gedraaid. Het is een nummer van denk ik Franse makelaardij, iig met een Franse titel. Iets van 'un carrefour' 'encore de fois' 'un car de fois'.
Iemand enig idee?
Heb hem dankzij het forum van TVreclames.nlquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hoe heet het nummer wat ze bij RTL 5 draaien als het over de films gaat van RTL 5? Ik kan hem zo nergens vinden.
Run DMC - It's like that?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:02 schreef Doagere het volgende:
Ik zoek ook een nummer dat op slamfm gedraait wordt, volgens mij is het een neger die het zing.
En hij praat / zingt (moeilijk uit te leggen) maar het lijkt erop dat hij bij het refrein 'Just like this' zingt.
Beetje onduidelijk, maar toch een leuk nummer..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |