Er is een nummer met dezelfde sample: Pharoahe Monch - Simon Says..quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:45 schreef steve2003 het volgende:
mensen , sorry dat ik het nog een keer vraag, maar heef tiemand mischien enig idee met dit lied?:
[..]
Ik gok Tokio Hotel-Schreiquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:07 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Dag menschen!
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik onlangs een paar keer op de radio heb gehoord. Ik heb er geen woord van onthouden. Het is gezongen in het duits maar wel een steengoed nummer. Beetje in de style van James Blunt-wisemen wat me er zo van bij staat. Iemand ook maar enig idee wie uitvoerende artiest is en wat de titel van het nummer is.
GrtZ.
Oorspronkelijke titel: In the Devils' territoryquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:37 schreef Dutch_Ivanhoe het volgende:
Iemand een idee hoe het nummer heet wat gebruikt wordt in de beursgang reclame van de SNS?
Black eyed peas - Pump itquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:06 schreef Thomas B. het volgende:
hoorde vandeweek een remix op de radio van dat nummer wat ook in pulp fiction zit... volgens mij was het Outkast ofzo. iemand een idee hoe die heet?
Dat lied gaat echt nergens over.. Die intro van pulp fiction een beetje gebruikenquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:06 schreef Thomas B. het volgende:
hoorde vandeweek een remix op de radio van dat nummer wat ook in pulp fiction zit... volgens mij was het Outkast ofzo. iemand een idee hoe die heet?
Israėlisch songfestivalliedje:quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Okee, deze is moeilijk denk ik. Ik ben op zoek naar de naam en uitvoerenden.
Het gaat om een Israelisch Eurovisie Songfestivalliedje. Het werd laatst door Gordon, Joling en Froger gezongen in hun programma waarin zij worden gevolgd op weg naar hun concerten in Ahoy of De ArenA / Kuip (weet-ik-veel).
Ik heb het programma niet zelf gezien maar mijn moeder vond het heel mooi en het probleem is dat zij vaak komt met liedjes waarvan ze verder niks weet. Dan mag ik gaan zoeken. Deze keer verleg ik deze druk dus maar eens naar The Collective Brain genaamd FOK!![]()
Bij voorbaat veel dank!
The Feeling - Sewnquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:19 schreef Smeich het volgende:
Ok, hoorde gister een relaxt nummer op de radio.
Deze zin kwam er vaak in voor "say it like I mean it" en op t eind was de zanger de hele tijd "yeah..yeah...yeah" aan het zingen..
who knows?
Best nieuw ja. Staat nu in de top 40 op nr 30 ofzoquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:49 schreef Smeich het volgende:
wow.... bedankt! Echt mooi nummer zeg! Is die nieuw of..?
Ze hebben ook een keer een liedje afgevaardigd dat 'Hallelujah' heet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Okee, deze is moeilijk denk ik. Ik ben op zoek naar de naam en uitvoerenden.
Het gaat om een Israelisch Eurovisie Songfestivalliedje. Het werd laatst door Gordon, Joling en Froger gezongen in hun programma waarin zij worden gevolgd op weg naar hun concerten in Ahoy of De ArenA / Kuip (weet-ik-veel).
Ik heb het programma niet zelf gezien maar mijn moeder vond het heel mooi en het probleem is dat zij vaak komt met liedjes waarvan ze verder niks weet. Dan mag ik gaan zoeken. Deze keer verleg ik deze druk dus maar eens naar The Collective Brain genaamd FOK!![]()
Bij voorbaat veel dank!
Das jammer.. ga ik m wellicht weer te vaak horen... maar bedankt nogmaals!quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:50 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Best nieuw ja. Staat nu in de top 40 op nr 30 ofzo
double vision - knockin' ??quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:50 schreef lilhovah het volgende:
Hey,
Ik ben op zoek naar een dance-achtig nummer waarin door een vrouwenstem iets als 'knock knock knock the beat' word gezongen....iemand een idee?
bvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |