abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37716400
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 19:45 schreef steve2003 het volgende:

mensen , sorry dat ik het nog een keer vraag, maar heef tiemand mischien enig idee met dit lied?:
[..]
Er is een nummer met dezelfde sample: Pharoahe Monch - Simon Says..
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_37716716
Dag menschen!

Ik ben op zoek naar een nummer wat ik onlangs een paar keer op de radio heb gehoord. Ik heb er geen woord van onthouden. Het is gezongen in het duits maar wel een steengoed nummer. Beetje in de style van James Blunt-wisemen wat me er zo van bij staat. Iemand ook maar enig idee wie uitvoerende artiest is en wat de titel van het nummer is.

GrtZ.
pi_37716821
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 20:07 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Dag menschen!

Ik ben op zoek naar een nummer wat ik onlangs een paar keer op de radio heb gehoord. Ik heb er geen woord van onthouden. Het is gezongen in het duits maar wel een steengoed nummer. Beetje in de style van James Blunt-wisemen wat me er zo van bij staat. Iemand ook maar enig idee wie uitvoerende artiest is en wat de titel van het nummer is.

GrtZ.
Ik gok Tokio Hotel-Schrei
pi_37719686
Iemand een idee hoe het nummer heet wat gebruikt wordt in de beursgang reclame van de SNS?
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:00:53 #230
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_37720534
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 21:37 schreef Dutch_Ivanhoe het volgende:
Iemand een idee hoe het nummer heet wat gebruikt wordt in de beursgang reclame van de SNS?
Oorspronkelijke titel: In the Devils' territory
Uitvoerende(n): Sufjan Stevens
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_37720669
misschien al eerder gevraagd door iemand, maar ik kon het niet vinden.

ik wil graag weten welk nummer gebruikt wordt in de reclame van Asics, dat die hardloper ergens naar binnen rent, en dat die 2 japanners/chinezen hem uit z'n schoenen tillen en er een nieuwe loper inzetten.

iemand die me kan helpen?

thnx
pi_37720737
hoorde vandeweek een remix op de radio van dat nummer wat ook in pulp fiction zit... volgens mij was het Outkast ofzo. iemand een idee hoe die heet?
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:14:10 #233
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_37721041
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:06 schreef Thomas B. het volgende:
hoorde vandeweek een remix op de radio van dat nummer wat ook in pulp fiction zit... volgens mij was het Outkast ofzo. iemand een idee hoe die heet?
Black eyed peas - Pump it
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_37721758
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:14 schreef Flibble het volgende:

[..]

Black eyed peas - Pump it
tnx!!
pi_37722969
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:06 schreef Thomas B. het volgende:
Dat lied gaat echt nergens over.. Die intro van pulp fiction een beetje gebruiken En het past ook helemaal niet bij het nummer verder.. Cultuurbarbaren
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_37723175
Als ik fitness, hoor heel vaak een liedje, maar ken de naam er niet van. In het liedje zingt een man in de 'chorus': Why don't you love me? Why don't you need me, need me? Tell me you love me! Mocht je het liedje kennen, dan zou ik het op prijs stellen als je mij vertelt hoe het liedje heet en/of van wie het is. Bij voorbaat dank.
pi_37724299
Hey,

Ik ben op zoek naar een dance-achtig nummer waarin door een vrouwenstem iets als 'knock knock knock the beat' word gezongen....iemand een idee?
bvd
pi_37724773
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:32 schreef savage23 het volgende:
Goededag FOKkers,

ik ben op zoek naar een nummer....ik heb een example maar wil graag het hele nummer...linkje met example hieronder...

http://beta.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=EC2F1CEE56BD02DE
Dat is dus (alweer) Les Rhythmes Digitales - Jacques Your Body (Switch Remix)

DAT IS HEM DUS NIET.............IK HEB HEM AL EEN PAAR KEER GEHOORD
pi_37725461
Ik heb een moeilijke voor de speurders! 2 zelfs..

Appelsientje FrisFruit reclame en Sport1 reclame (ik praat hier natuurlijk over de laatste, niet over die ene met dat lege stadion)
pi_37725965
Wie o wie kan mij de titel en uitvoerder van het nummer uit dit fragment vertellen?
http://pimp.razzle.nu/fragment.wav
Pleh
  donderdag 11 mei 2006 @ 08:30:14 #241
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_37727884
Okee, deze is moeilijk denk ik. Ik ben op zoek naar de naam en uitvoerenden.

Het gaat om een Israelisch Eurovisie Songfestivalliedje. Het werd laatst door Gordon, Joling en Froger gezongen in hun programma waarin zij worden gevolgd op weg naar hun concerten in Ahoy of De ArenA / Kuip (weet-ik-veel).

Ik heb het programma niet zelf gezien maar mijn moeder vond het heel mooi en het probleem is dat zij vaak komt met liedjes waarvan ze verder niks weet. Dan mag ik gaan zoeken. Deze keer verleg ik deze druk dus maar eens naar The Collective Brain genaamd FOK!

Bij voorbaat veel dank!
pi_37729098
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 08:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:

Het gaat om een Israelisch Eurovisie Songfestivalliedje. Het werd laatst door Gordon, Joling en Froger gezongen in hun programma waarin zij worden gevolgd op weg naar hun concerten in Ahoy of De ArenA / Kuip (weet-ik-veel).

Ik heb het programma niet zelf gezien maar mijn moeder vond het heel mooi en het probleem is dat zij vaak komt met liedjes waarvan ze verder niks weet. Dan mag ik gaan zoeken. Deze keer verleg ik deze druk dus maar eens naar The Collective Brain genaamd FOK!

Bij voorbaat veel dank!
Israėlisch songfestivalliedje:
Dana International - Diva ?
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:31:30 #243
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_37730175
Nee, 't lijkt me sterk dat m'n moeder dat leuk vindt. 't zal wel wat ouder zijn...
pi_37731380
Ok, hoorde gister een relaxt nummer op de radio.
Deze zin kwam er vaak in voor "say it like I mean it" en op t eind was de zanger de hele tijd "yeah..yeah...yeah" aan het zingen..
who knows?
pi_37731551
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:19 schreef Smeich het volgende:
Ok, hoorde gister een relaxt nummer op de radio.
Deze zin kwam er vaak in voor "say it like I mean it" en op t eind was de zanger de hele tijd "yeah..yeah...yeah" aan het zingen..
who knows?
The Feeling - Sewn
pi_37732064
wow.... bedankt! Echt mooi nummer zeg! Is die nieuw of..?
pi_37732104
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:49 schreef Smeich het volgende:
wow.... bedankt! Echt mooi nummer zeg! Is die nieuw of..?
Best nieuw ja. Staat nu in de top 40 op nr 30 ofzo
pi_37732171
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 08:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:

Bij voorbaat veel dank!
Ze hebben ook een keer een liedje afgevaardigd dat 'Hallelujah' heet.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_37732377
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:50 schreef mien-moeke het volgende:

[..]

Best nieuw ja. Staat nu in de top 40 op nr 30 ofzo
Das jammer.. ga ik m wellicht weer te vaak horen... maar bedankt nogmaals!
pi_37732527
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:50 schreef lilhovah het volgende:
Hey,

Ik ben op zoek naar een dance-achtig nummer waarin door een vrouwenstem iets als 'knock knock knock the beat' word gezongen....iemand een idee?
bvd
double vision - knockin' ??
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')