Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Suggesties:quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:40 schreef Dandilion het volgende:
ik zoek een wat ouder nummer medio jaren 80 ? begoint met: when the party is over....... avalon.. gezongen door man en vrouw, Bandje?? komt steeds op div radiozenders langs langs.. maar krijg de titel/ uitvoerend artiest niet te pakken.. in de trant van fleetwoodmac dacht ik zelf..
wie helpt ij?
Suggestie:quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:58 schreef waynie het volgende:
Ik zoek een nummer van ongeveer een jaar oud denk ik zo. het is best een pop-achtig nummerik Ben de naam vd titel en zagares kwijt. In de clip zag je best vaak die vrouw zo net boven de grond zweven..
Ze had zwart stijl haar
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:55 schreef donroyco het volgende:
Elke morgen heeft Jeroen van Inkel op Q-Music rond de klok van 9 uur een soort sampletje waarin wordt gezongen 'Goede morgen, tot morgen' met op de achtergrond een lekker beetje Carabisch aandoende muziekje. Is dat zelf gecomponeerd of weer eens gejat? En zo ja, van wie?
Heb alleen de vorige aangepast, maar misschien is een modje wel zo lief om ook dat even te veranderen..quote:
Da Funkquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:53 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik zoek het nummer van Daft Punk voordat hij zijn hit Around the World scoorde.
In de clip van dat nummer loopt er een hond met een ghettoblaster door de stad.
Weet iemand de titel van dit nummer?
Bij voorbaat dank!!!
Naar mijn weten heet het nummer gewoon 'James Bond Theme' en heeft verder geen andere naam, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.quote:Moby's James Bond theme
dank! dat is hemquote:
Ight.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:30 schreef TJansman het volgende:
[..]
Naar mijn weten heet het nummer gewoon 'James Bond Theme' en heeft verder geen andere naam, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
Hé ho hallo, hatsekidee, hier grote broer: Jean Winner --> Alive and Kickingquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:44 schreef Flibble het volgende:
Nog maar 's proberen:
Kent iemand dat nummer wat een tijd geleden (een jaar of zo?) op kink wel eens gedraaid werd met de volgende tekst in het refrein:
'My god, it's been a while since I've seen you aliiive and kicking'
Hoe de blazes weet jij dat??quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:12 schreef ve4443 het volgende:
[..]
Hé ho hallo, hatsekidee, hier grote broer: Jean Winner --> Alive and Kicking![]()
Nouw moe, en ik kreeg niks...quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:19 schreef TJansman het volgende:
[..]
Had hem ook vrij snel.. Copy&paste in google, iemand anders zocht hem ook, met resultaat.
Flibble is een ster met Googlequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |