quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:26 schreef bukgeit het volgende:
Thom Yorke: 'dat luie oog was nog maar het begin'.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:44 schreef bukgeit het volgende:
Peter Gabriel, The Lamb Lies Down On Broadway Tour?
Ikke niet (2 x).quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb dat nummer dat ze bij het songfestival hebben gespeeld op mijn computer staan ( en de uitzending gezien)..
En daarvóór?quote:als je daarna van die band nog een album ( of een single) hebt gekocht, mag je je de ballen uit je broek schamen..
Ik vermoed dat het daarvoor ook al een stel waardeloze Kraftwerk-wannabees waren, dus ja, OOK daarvoorquote:
Mispoes. 'Twist À Saint Tropez' en 'Moskow Diskow' zijn héle leuke liedjes, toevallig. Hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het daarvoor ook al een stel waardeloze Kraftwerk-wannabees waren, dus ja, OOK daarvoor
Liedje heette Eurovision. Ben nu echt weg.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:36 schreef GLO het volgende:
Ik zal mezelf dan maar gelukkig prijzen dat ik dat liedje niet ken
Hoe heet het?
Ga je slapen buk? Laat je dan nog een hint achter?
Ik ga lekker singletjes draaienquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:23 schreef GLO het volgende:
Fuck, pak ik mijn Telex-LP 'Sex', flikkert een gigantische stapel singletjes om...![]()
Dan eerder zero pointsquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:30 schreef Z het volgende:
De plaat heet douce points?
Graaf... graaf in m'n geheugen...quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:07 schreef ranja het volgende:
je nieuwe Annie, maar de naam ben ik alweer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |