quote:
In de 80s kon je geen duits popblad openslaan of ze stond er in met of zonder haar band Warlock. Ik heb haar in 2001 ofzo nog op Graspop gezien.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:29 schreef bukgeit het volgende:
Kan alleen voor mezelf spreken. Ken haar niet nee.
Die speelt toetsenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:40 schreef ranja het volgende:
Vangelis?
Alleen maar toetsen? dacht dat-ie alles wel kon. Bovendien is-ie te dun voor Demis Roussos maar ziet er wel grieks uit.quote:
Wat dacht je van de Aardschok (al kwamen de foto's natuurlijk van Metal Hammer-fotografen)quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:42 schreef ranja het volgende:
[..]
In de 80s kon je geen duits popblad openslaan of ze stond er in
Hij heeft een ontzettend bekende kop.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:45 schreef Mark het volgende:
Hij is allesbehalve Grieks
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Hij heeft een ontzettend bekende kop.Nederlander?
Aaargh. Ik ga m'n ogen ff druppelen en hard nadenken. Leg jij intussen ff het verband Doro <--> gitaar uit?quote:
quote:
Of Stavros Souvlaki, zoals we hem ook wel kennenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:59 schreef GLO het volgende:
Peter Schaap!
als je nog wakker bent heb ik nog een breinbreker voor je:quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:52 schreef GLO het volgende:
Leg jij intussen ff het verband Doro <--> gitaar uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |